millak Skrevet 5. mars #381 Del Skrevet 5. mars Croft77 skrev (14 timer siden): Med 10 % da sikkert 😵💫 Tviler på det. Men hun må jo «låse» han fast økonomisk på en eller annen måte så jeg tror hun brukte pengene fra boligsalget sitt og investerte de i den felles hytta på fjellet. Tenk at hun solgte boligen sin etter å ha datet han i bare 3 måneder, det vil jeg si er ganske så abnormalt gjort. Kan tenke meg hun var dritt lei av å bo som alenemor på «landet» med høy boligrente. 😅 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 25. mars #382 Del Skrevet 25. mars (endret) Nå har hun reist til Dubai på ferie🙈 Say no more... Endret 25. mars av Tough cookie 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 25. mars #383 Del Skrevet 25. mars Tough cookie skrev (3 timer siden): Nå har hun reist til Dubai på ferie🙈 Say no more... Lucky her 😍😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 25. mars #384 Del Skrevet 25. mars (endret) Sen ve ben skrev (3 timer siden): Lucky her 😍😅 Ja! Det er jo så koselig med alle menneskerettighetsbruddene, kvinnehatet og de irrasjonelle arrestasjonene! Innhold betyr alt dere, la oss velte oss i luksus og la verden seile sin egen sjø. Bah, så lei influenser-poleringen av virkeligheten. Endret 25. mars av Kålrota 24 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisabeth30 Skrevet 26. mars #385 Del Skrevet 26. mars (endret) Kålrota skrev (På 25.3.2025 den 14.36): Ja! Det er jo så koselig med alle menneskerettighetsbruddene, kvinnehatet og de irrasjonelle arrestasjonene! Innhold betyr alt dere, la oss velte oss i luksus og la verden seile sin egen sjø. Bah, så lei influenser-poleringen av virkeligheten. Det er ikke bare de Forente Arabiske Emirater man skal unngå å reise til da. Ligger en liste på denne lenken https://www.berg-hansen.no/skal-vi-bare-velge-reisemal-ut-fra-hva-som-er-etisk-riktig/ Jeg ville også droppet USA. Endret 26. mars av elisabeth30 Lagt til link 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym-09 Skrevet 26. mars #386 Del Skrevet 26. mars millak skrev (På 5.3.2025 den 9.13): Tviler på det. Men hun må jo «låse» han fast økonomisk på en eller annen måte så jeg tror hun brukte pengene fra boligsalget sitt og investerte de i den felles hytta på fjellet. Tenk at hun solgte boligen sin etter å ha datet han i bare 3 måneder, det vil jeg si er ganske så abnormalt gjort. Kan tenke meg hun var dritt lei av å bo som alenemor på «landet» med høy boligrente. 😅 Men jeg synes jeg husker at han sa i serien at hun skulle kjøpe seg inn i hans leilighet? Eller husker jeg helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 26. mars #387 Del Skrevet 26. mars elisabeth30 skrev (7 minutter siden): Det er ikke bare de Forente Arabiske Emirater man skal unngå å reise til da. Ligger en liste på denne lenken https://www.berg-hansen.no/skal-vi-bare-velge-reisemal-ut-fra-hva-som-er-etisk-riktig/ Jeg ville også droppet USA. Ja? Men nå er det jo Dubai LAR er i og det er hun som diskuteres. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 26. mars #388 Del Skrevet 26. mars Tough cookie skrev (På 25.3.2025 den 9.31): Nå har hun reist til Dubai på ferie🙈 Say no more... Harry og simpelt. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melvina123 Skrevet tirsdag kl 20:13 #389 Del Skrevet tirsdag kl 20:13 Ikke meningen å diskutere vekt og kropp. Men ser mange er bekymret for Gjelsvik.... Ser L.A reklamere for Bjørn Borg sportstøy nå.... Hun har blitt så sykt tynn.....😭 Er det en 90's vibe igjen nå? Modellskinny.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet tirsdag kl 20:46 #390 Del Skrevet tirsdag kl 20:46 Melvina123 skrev (31 minutter siden): Ikke meningen å diskutere vekt og kropp. Men ser mange er bekymret for Gjelsvik.... Ser L.A reklamere for Bjørn Borg sportstøy nå.... Hun har blitt så sykt tynn.....😭 Er det en 90's vibe igjen nå? Modellskinny.... Så det nå. Oi 🙈 Ser sånn ut... 😭 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet tirsdag kl 21:08 #391 Del Skrevet tirsdag kl 21:08 Jeg skjønner ikke at disse influensene orker å sulte seg slik at de blir radmagre 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet tirsdag kl 21:09 #392 Del Skrevet tirsdag kl 21:09 Tough cookie skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner ikke at disse influensene orker å sulte seg slik at de blir radmagre Sant! Jeg hadde hatt lyst på mat hele tiden 😅 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet onsdag kl 09:52 #393 Del Skrevet onsdag kl 09:52 Purple Diamond skrev (12 timer siden): Sant! Jeg hadde hatt lyst på mat hele tiden 😅 Jeg hadde svimt av uten regelmessige måltider 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet onsdag kl 09:59 #394 Del Skrevet onsdag kl 09:59 Louise Angelica legger jo ut masse snapper av gode måltider hele tiden. Tydelig at hun kanskje ikke spiser så mye av dette da. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå