Janmar Skrevet 27. august #681 Skrevet 27. august Ninaen skrev (20 timer siden): Skoleungdommen får jo ikke de faste og stabile jobbene i matbutikkene. (Men de kan jobbe seg opp over tid selvsagt) De «ordentlige» jobbene er det nå enorm rift om, og ikke noe du lenger får uten utdanning og/eller erfaring. Du tar feil der gitt. Flere jeg kjenner på kullet til eldste som har faste jobber. Uten erfaring og annen utdannelse enn ferdig vgs 2
Cami9 Skrevet 30. august #682 Skrevet 30. august Litt av en utrigning å bruke i et bryllup?! 😂 Snakk om å bomme 16 3
Purple Diamond Skrevet 30. august #684 Skrevet 30. august Cami9 skrev (1 time siden): Litt av en utrigning å bruke i et bryllup?! 😂 Snakk om å bomme Oi, den var litt drøy 😅 Så fin den kjolen hadde vært med "bare" å være inntilsittende, men klart frontpartiet må tyte ut i tillegg 🙄 6 2
Cami9 Skrevet 30. august #685 Skrevet 30. august Purple Diamond skrev (6 minutter siden): Oi, den var litt drøy 😅 Så fin den kjolen hadde vært med "bare" å være inntilsittende, men klart frontpartiet må tyte ut i tillegg 🙄 Mhm, skjønner ikke hva man tenker med når man kler seg slik i et bryllup? Det er bruden som skal være i fokus, ikke Louise (meg, meg, meg, og meg) 9 7
Purple Diamond Skrevet 30. august #686 Skrevet 30. august Cami9 skrev (1 minutt siden): Mhm, skjønner ikke hva man tenker med når man kler seg slik i et bryllup? Det er bruden som skal være i fokus, ikke Louise (meg, meg, meg, og meg) Hadde det vært mitt bryllup hadde jeg sikkert blitt litt sur om noen kom sånn 😅🤭 5 6
Sol79 Skrevet 30. august #687 Skrevet 30. august Purple Diamond skrev (44 minutter siden): Hadde det vært mitt bryllup hadde jeg sikkert blitt litt sur om noen kom sånn 😅🤭 Hun blir fort den store snakkisen blant gjestene dagen etterpå i alle fall.. 8 2
Purple Diamond Skrevet 31. august #688 Skrevet 31. august Sol79 skrev (10 timer siden): Hun blir fort den store snakkisen blant gjestene dagen etterpå i alle fall.. Absolutt! 3
Fenomen Skrevet 1. september #689 Skrevet 1. september Jeg synes ikke det ser ut som hun har fylt på, jeg, hun har bare blitt tynnere. 7 3
M.H85 Skrevet 4. september #690 Skrevet 4. september Synes det er litt komisk når de liksom er mor,far og hvert sitt barn rundt bordet.😆 Bare at det ene "barnet" er en voksen mann og kunne hatt barn selv😅 11 1
Friluftsdame Skrevet 7. september #692 Skrevet 7. september Surikatt skrev (7 timer siden): Hva er du hun lever av, egentlig ? Influenser, og David Eriksen åpenbart. Forbruket hennes sett opp mot influenser-profilen tror vel de fleste at går i minus. 14
Vanja2345 Skrevet 7. september #693 Skrevet 7. september Begynt å selge møblene på hytta?? Som var ny i fjor?🧐 6
Tough cookie Skrevet 7. september #694 Skrevet 7. september Vanja2345 skrev (4 timer siden): Begynt å selge møblene på hytta?? Som var ny i fjor?🧐 Trenger vel content 5
Marihone Skrevet 8. september #695 Skrevet 8. september LAR er verdens kjedeligste influencer. Sovner når jeg kommer inn på hennes snap. Det er ingenting interessant der. 10 5
Marihone Skrevet 10. september #696 Skrevet 10. september Ehh.... Hvorfor utleverer LAR David så negativt på Snapchat? Nå vet hele verden at han ble sint og at det er dårlig stemning på hjemmebane. Dette er jo egentlig veldig privat. Å poste negativ content om David virker som en manipulasjonsteknikk fra LAR sin side. Jeg skjønner godt at han trodde de skulle kjøpe valp når han blir dratt med til et valpekull. Saken er jo faktisk at LAR ønsker seg en valp, og trodde sikkert David skulle smelte helt da han fikk se valpene og ikke hadde hjerte til å si nei. Slikt går man gjerne i dialog med partner flere måneder i forveien. Min partner hadde ikke blitt glad om jeg utleverte han slik på Snapchat. Vi er enig om at uenigheter tas i fellesskap innenfor husets fire vegger, så jeg forstår ikke helt LAR sin intensjon her. 26
hvalstad45 Skrevet 10. september #697 Skrevet 10. september Marihone skrev (2 timer siden): Ehh.... Hvorfor utleverer LAR David så negativt på Snapchat? Nå vet hele verden at han ble sint og at det er dårlig stemning på hjemmebane. Dette er jo egentlig veldig privat. Å poste negativ content om David virker som en manipulasjonsteknikk fra LAR sin side. Jeg skjønner godt at han trodde de skulle kjøpe valp når han blir dratt med til et valpekull. Saken er jo faktisk at LAR ønsker seg en valp, og trodde sikkert David skulle smelte helt da han fikk se valpene og ikke hadde hjerte til å si nei. Slikt går man gjerne i dialog med partner flere måneder i forveien. Min partner hadde ikke blitt glad om jeg utleverte han slik på Snapchat. Vi er enig om at uenigheter tas i fellesskap innenfor husets fire vegger, så jeg forstår ikke helt LAR sin intensjon her. Vel, du sier vel egentlig hva en sannsynlig intensjon er, manipulasjonsteknikk... Eller så er hun så desperat etter å skape content at privat drama anses som en mulighet. 8
Sol79 Skrevet 10. september #698 Skrevet 10. september Der kommer jo uansett på tv, men det er bare content. Hun er avhengig av han og hans penger for å ha noe å levere. 4
sfj85 Skrevet 10. september #699 Skrevet 10. september Herregud for en overleppe sier jeg bare 😬😬 var inne å så på henne nå , ser de ikke selv hvor dumme de ser ut 🙈 12 2 5
revue3 Skrevet 10. september #700 Skrevet 10. september Det er jo ikke manipulasjon, det er content!! Han lever jo også av dette og vil ha oppmerksomhet rundt serien. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå