Gå til innhold

Louise Angelica Riise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Klatrepia skrev (1 time siden):

Jeg tror ikke hun har fikset på puppene nå. Implantater blir så tydelige når man mister så mye fett. Har en følelse på at hun har vært med på spillet… av en eller annen grunn..

De ser fastere ut og større. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klatrepia skrev (På 6.8.2025 den 11.15):

Jeg tror ikke hun har fikset på puppene nå. Implantater blir så tydelige når man mister så mye fett. Har en følelse på at hun har vært med på spillet… av en eller annen grunn..

Det har du rett i. Men i dette tilfelle har ikke implantatene blitt mer tydelige. Heller motsatt. Puppene har blitt fastere og større. På Instagram har David lagt ut bilder fra sommeren. Der ser man at det kan være nye pupper på LAR.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Zooli skrev (2 timer siden):

Det har du rett i. Men i dette tilfelle har ikke implantatene blitt mer tydelige. Heller motsatt. Puppene har blitt fastere og større. På Instagram har David lagt ut bilder fra sommeren. Der ser man at det kan være nye pupper på LAR.

Det er helt tydelig. De er så mye større og fastere. Og hu har ikke gått ned veldig mye bare på noen få uker.

• Liker 5
  • 2 uker senere...
Skrevet
Marihone skrev (På 5.8.2025 den 21.21):

Hjelper ikke med hvite tenner når det er det kjedeligste kjendis-paret jeg vet om. Det er helt tomt hos LAR, og jeg føler David var mye morsommere med Hedvig. 

Enig,men helt oppriktig ser det ut som Louise er en mye større kjærlighet  for David enn det Hedvig var  Louise er da heldig, David fremstår som godheten selv og en super bonuspappa for den lille gutten. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
M.H85 skrev (1 time siden):

Enig,men helt oppriktig ser det ut som Louise er en mye større kjærlighet  for David enn det Hedvig var  Louise er da heldig, David fremstår som godheten selv og en super bonuspappa for den lille gutten. 

Så lenge han har penger hun kan bruke. Hvorfor henger han rundt med folk som er minst 20 år yngre enn han selv? Jeg skjønner det er jobben hans men han omgir seg med golddiggere og virker naiv. De utnytter hverandre vil jeg si. 

• Liker 14
Skrevet
M.H85 skrev (1 time siden):

Enig i at David virker som godheten selv. Og da er det nok lett å bli utnyttet om det er kjærester eller familie. 

• Liker 5
Skrevet

Stemmer deg at LAR har mistet lappen? Eller er det bare jodel-rykter? 

• Liker 2
Skrevet
Hulderen skrev (6 timer siden):

En kjent influenser og TV profil har mistet lappen. https://www.dagbladet.no/kjendis/tv-kjendis-har-mistet-lappen/83322379

Om det virkelig er Louise Angelica er ikke godt å si.

LAR er vel ikke tv personlighet?

Det er flust å velge mellom; Linni Meister, Emilie Nereng, Linnea Myhre, Sophie Elise,Triana Iglesias...

• Liker 1
Skrevet

Bursdagsantrekket hennes i dag. Jeg skjønner meg hverken på hennes klesstil eller interiørstil. Jeg synes også hun begynner å ligne på Anna Anka og Maria Montazami. 

• Liker 9
Skrevet
Tough cookie skrev (43 minutter siden):

Det er flust å velge mellom; Linni Meister, Emilie Nereng, Linnea Myhre, Sophie Elise,Triana Iglesias...

Hun har da vært med på flere realityserier, så TV-personlighet kan hun godt kalles.

• Liker 3
Skrevet
Surikatt skrev (På 19.8.2025 den 23.28):

Så lenge han har penger hun kan bruke. Hvorfor henger han rundt med folk som er minst 20 år yngre enn han selv? Jeg skjønner det er jobben hans men han omgir seg med golddiggere og virker naiv. De utnytter hverandre vil jeg si. 

Synes også det er spesielt være sjefen til fullt av mennesker i 20 årene, altså ikke at det er unormalt, om man er butikksjef på kiwi liksom,men den type sjef han er der de drar på festivaler og fester sammen. Han kunne vært faren deres. Men det er nok hans guilty pleasure in life.... Det samme er det jo med han unge kjærester. Det eneste grunnen til at få reagerer sånn veldig med første øyekast på han og dama er fordi hun ser ut som hun nærmer seg eller er ca 40 år,og han ser litt yngre ut enn gjennomsnittet med Hollywood tenner og botox. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
mykemule skrev (39 minutter siden):

Hun har da vært med på flere realityserier, så TV-personlighet kan hun godt kalles.

Hvilke programmer? Annet en å være med som «dama til» hovedpersonen i Alle elsker David? Og som dama til John Arne Riise i «I lomma på Silje» 

• Liker 3
Skrevet
Cami9 skrev (Akkurat nå):

Hvilke programmer? Annet en å være med som «dama til» hovedpersonen i Alle elsker David? Og som dama til John Arne Riise i «I lomma på Silje» 

Haha, my bad! Var jo forrige dama til David som var med på Kompani Lauritzen!

Skrevet
mykemule skrev (2 minutter siden):

Haha, my bad! Var jo forrige dama til David som var med på Kompani Lauritzen!

Skjønner deg godt, de er unge og blonde alle sammen🤣

• Liker 2
Skrevet
Cami9 skrev (29 minutter siden):

Litt googling gir at LAR har deltatt i Kjendismødre og Bloggerne (sesong 5 og 6). Media er jo fryktelig raske til å dele ut tittelen «Tv-personlighet». Men jeg vet fortsatt ikke om det er hun som mistet lappen.

• Liker 2
Skrevet
Hulderen skrev (6 minutter siden):

Litt googling gir at LAR har deltatt i Kjendismødre og Bloggerne (sesong 5 og 6). Media er jo fryktelig raske til å dele ut tittelen «Tv-personlighet». Men jeg vet fortsatt ikke om det er hun som mistet lappen.

Wow, det har jeg ikke fått med meg😆 Sorry! Ja, den er lav terskel for den tittelen

• Nyttig 1
Skrevet
Tough cookie skrev (13 timer siden):

Tv personlighet er ikke en beskytta tittel akkurat.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Hulderen skrev (17 timer siden):

Det er litt komisk og selvmotsigende.. i podcast med Fetisha sa hun at hun ikke liker være i spot light. Hun liker ro og anonymitet 😅 Rett kjæreste finne seg da,samme med den kjente eksmannen... Prøver å fremstå som noe hun egentlig ikke er. She loved oppmerksomhet. 

• Liker 8
Skrevet
M.H85 skrev (8 minutter siden):

Det er litt komisk og selvmotsigende.. i podcast med Fetisha sa hun at hun ikke liker være i spot light. Hun liker ro og anonymitet 😅 Rett kjæreste finne seg da,samme med den kjente eksmannen... Prøver å fremstå som noe hun egentlig ikke er. She loved oppmerksomhet. 

Bare det å stille opp i en podcast som er åpent tilgjengelig for alle, er litt rart hvis du foretrekker anonymitet.

• Liker 8
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...