Xstrella Skrevet 26. mai #541 Skrevet 26. mai Tough cookie skrev (1 time siden): I dag la hun ut et nærbilde som var tatt fra brystet og ned mot magen, og skrev at hun hadde hatt en skikkelig tung styrkeøkt. Hvis hun ikke ønsket å vise frem magemusklene sin, kunne hun fint droppet slike bilder, men hun vet at det fører til flere klikk som genererer penger i kassen. Jeg blir så matt av disse pipestilk damene. Tung styrketrening...Nei. Hvis de trente så tungt som de påstår så hadde de hatt mye mer muskler, sett sterkere og sunne ut. De måtte spist mye mat og ikke spist som en fugleunge. For å få en sterk kropp så krever kroppen mat. Den får ikke muskler av salat og vann. Provoserende at de holder på slik tøv. Dette gjelder spesielt cbe også. 20 13
miaw Skrevet 27. mai #542 Skrevet 27. mai Xstrella skrev (19 timer siden): Jeg blir så matt av disse pipestilk damene. Tung styrketrening...Nei. Hvis de trente så tungt som de påstår så hadde de hatt mye mer muskler, sett sterkere og sunne ut. De måtte spist mye mat og ikke spist som en fugleunge. For å få en sterk kropp så krever kroppen mat. Den får ikke muskler av salat og vann. Provoserende at de holder på slik tøv. Dette gjelder spesielt cbe også. Kroppsfokuset er så tydelig og påfallende. Enkelte mennesker er virkelig ikke egnet til å jobbe som influensere/påvirkere. Det bilde hun tok ovenifra og ned med teksten "tung styrkeøkt" har ingenting å gjøre med formidling av treningsglede. Det er bullshit, kroppspropaganda, og at yngre mennesker som lettere lar seg påvirke enn meg ser sånt er ganske bekymringsverdig. 21 8
Sol79 Skrevet 27. mai #543 Skrevet 27. mai Kan ikke være så mange unge mennesker som følger LAR? Om unge mennesker er +/-20år, så framstår LAR til å være middelaldrende og særdeles lite spennende. I henhold til innhold hun deler så eter hun som en hest. Det er enorme porsjoner med mat flere ganger for dagen, men det er kanskje bare David som spiser? 5 2
miaw Skrevet 27. mai #544 Skrevet 27. mai (endret) Sol79 skrev (3 minutter siden): Kan ikke være så mange unge mennesker som følger LAR? Ikke vet jeg, jeg håper ikke det, siden hun jobber som influenser, og jobben hennes i praksis er å påvirke folk. Uansett så er innholdet hun produserer lett tilgjengelig for alle, også de som ikke er i målgruppen Endret 27. mai av miaw 5
Doris Becker Skrevet 27. mai #545 Skrevet 27. mai miaw skrev (30 minutter siden): Kroppsfokuset er så tydelig og påfallende. Enkelte mennesker er virkelig ikke egnet til å jobbe som influensere/påvirkere. Det bilde hun tok ovenifra og ned med teksten "tung styrkeøkt" har ingenting å gjøre med formidling av treningsglede. Det er bullshit, kroppspropaganda, og at yngre mennesker som lettere lar seg påvirke enn meg ser sånt er ganske bekymringsverdig. Voksne kvinner påvirkes også. Spiseforstyrrelser øker dramatisk blant kvinner 35+. Og spesielt hos de som følger denne type influensere. Influenserne påvirker også hverandre, og mange blir syke. De retter seg mot sårbare målgrupper, kvinner som er veldig opptatt av utseende, som har dårlig selvfølelse, som lider av diverse avhengighet og er i mental ubalanse. De kjøper også mer av det disse kvinnene selger. De holder på denne målgruppen ved å legge ut denne type bilder. 20 8
miaw Skrevet 27. mai #546 Skrevet 27. mai Doris Becker skrev (Akkurat nå): Voksne kvinner påvirkes også. Spiseforstyrrelser øker dramatisk blant kvinner 35+. Og spesielt hos de som følger denne type influensere. Influenserne påvirker også hverandre, og mange blir syke. De retter seg mot sårbare målgrupper, kvinner som er veldig opptatt av utseende, som har dårlig selvfølelse, som lider av diverse avhengighet og er i mental ubalanse. De kjøper også mer av det disse kvinnene selger. De holder på denne målgruppen ved å legge ut denne type bilder. Veldig viktig innspill! 6 1
Doris Becker Skrevet 27. mai #547 Skrevet 27. mai miaw skrev (5 minutter siden): Veldig viktig innspill! Og mange av dem har barn. Det er en økende avhengighet blant kvinner når det gjelder denne type influensere, og de blir syke av det. Jeg har sammenlignet det med spillindustrien, som rammer mest menn. Der fant de ut at den årlige samfunnskostnaden var på over 5 milliarder! Først da kom regelverk på plass. Jeg tror denne type influensere med sitt skadelige kroppsfokus koster mer. Shoppingavhengighet øker, plastisk kirurgi øker, spiseforstyrrelser øker, alkoholisme øker, selvskading øker. Hos godt voksne kvinner. Regelverk må på plass. De kan ikke fortsette å blande denne type emosjonell påvirkning og skadelige kroppsfokus med aggressiv reklame. 11 5
Cockerlover Skrevet 27. mai #548 Skrevet 27. mai På en måte får jeg litt vondt av henne. Hun virker usikker og sårbar. Hun er så ekstremt matrialistisk. I alle elsker david, på sosiale medier og da hun var sammen med Jon Arne Riise så var det kun penger, shopping og status som gjaldt. Det er så åpenbart at det er derfor hun valgte seg Jon Arne Riise og David. Hun er nok glad i David, men hun hadde aldri blitt sammen med han hvis han ikke hadde penger. 36 2
Doris Becker Skrevet 28. mai #549 Skrevet 28. mai Cockerlover skrev (6 timer siden): På en måte får jeg litt vondt av henne. Hun virker usikker og sårbar. Hun er så ekstremt matrialistisk. I alle elsker david, på sosiale medier og da hun var sammen med Jon Arne Riise så var det kun penger, shopping og status som gjaldt. Det er så åpenbart at det er derfor hun valgte seg Jon Arne Riise og David. Hun er nok glad i David, men hun hadde aldri blitt sammen med han hvis han ikke hadde penger. Jeg får også vondt av dem. De er jo en del av den sårbare målgruppen de selv går etter. De som håver inn er eiere av mediekanalene. Manglende regelverk rammer også influensere selv, som på en måte bare er små brikker i en stor og kynisk industri. Litt som Playmatesene til Hugh Hefner? Det ser ikke ut som denne type influensere har det bra, og forskning viser at de er overrepresentert når det gjelder avhengighet og mental ubalanse. De kompenserer vel med innkjøp av luksus. Velkjent måte å døyve mental uro og smerte. En bra artikkel om enmet: https://www.womenshealthmag.com/health/a41946590/influencer-content-creation-hurting-mental-health/ 4
Xstrella Skrevet 28. mai #550 Skrevet 28. mai Hjelper ikke at Kris Jenner snart 70 dukker opp med et helt nytt ansikt der alle linjer og streker er operert vekk. En slik operasjon koster nok flere hundre tusen kroner, og det er kun de rikeste som kan operere seg slik. Noe som burde vært helt unødvendig. Å eldes med stil er mye finere. Mye av dette skjønnhethysteriet kommer fra Hollywood og The Kardashian. 13
Doris Becker Skrevet 28. mai #551 Skrevet 28. mai Xstrella skrev (29 minutter siden): Hjelper ikke at Kris Jenner snart 70 dukker opp med et helt nytt ansikt der alle linjer og streker er operert vekk. En slik operasjon koster nok flere hundre tusen kroner, og det er kun de rikeste som kan operere seg slik. Noe som burde vært helt unødvendig. Å eldes med stil er mye finere. Mye av dette skjønnhethysteriet kommer fra Hollywood og The Kardashian. Så det klippet.... Groteskt! Ansiktet er helt lammet av operasjoner og behandlinger. Helt stivt. Ser smertefullt ut. Og veldig rart. Hun beveger seg jo som en eldre kvinne, med et slags animert ansikt, som ser helt malplassert og rart ut. Stakkars mennesker. De er rike. Men alt fokus er på utseende. Det må være utmattende og ødeleggende, både psykisk og fysisk. 17 1
Bondi Skrevet 28. mai #552 Skrevet 28. mai Cockerlover skrev (13 timer siden): På en måte får jeg litt vondt av henne. Hun virker usikker og sårbar. Hun er så ekstremt matrialistisk. I alle elsker david, på sosiale medier og da hun var sammen med Jon Arne Riise så var det kun penger, shopping og status som gjaldt. Det er så åpenbart at det er derfor hun valgte seg Jon Arne Riise og David. Hun er nok glad i David, men hun hadde aldri blitt sammen med han hvis han ikke hadde penger. Er hun ikke fra østkanten av Oslo? Ikke at det spiller så veldig stor rolle. Men mener å huske at David sa i serien at hun var veeeldig opptatt og nøye på å snakke så pent bokmål som overhodet mulig. Virker som en som streber etter å være en fjong dame fra vestkanten. 16
Lana01 Skrevet 28. mai #554 Skrevet 28. mai Harehopp33 skrev (23 minutter siden): Hva har skjedd? Ref dagens snap Hun fikk en veldig stygg kommentar hentydet på hennes utseende . Noe om hvor mager hun var osv.. Hva er det som bor mennesker som nedverdiger seg på en slik måte? Trist å se hvor stygge folk kan være . Godt å se at hun fikk masse støtte. Kroppsfokus eller ei, man bør kunne oppføre seg 2 1 2
Hummingbird2 Skrevet 28. mai #555 Skrevet 28. mai Synes hun er veldig vakker! Og ja, selvfølgelig hadde hun ikke vært med David om han var rørlegger… Men… Det er win win: Mann på 60 år og en hot 35 åring. Gi og ta. Tipper begge er fornøyde og begge får noe ut av forholdet!!! Ble det litt mye rosè på snappene om hvordan man snakker til andre? «Min sønn..osv» føler ikke hun var helt i vater😅
Meg.no Skrevet 28. mai #556 Skrevet 28. mai Lana01 skrev (3 timer siden): Hun fikk en veldig stygg kommentar hentydet på hennes utseende . Noe om hvor mager hun var osv.. Hva er det som bor mennesker som nedverdiger seg på en slik måte? Trist å se hvor stygge folk kan være . Godt å se at hun fikk masse støtte. Kroppsfokus eller ei, man bør kunne oppføre seg Helt enig. Så mye ondskap her fordi hun er tynn. Får vondt av henne. Om man ønsker å formidle henne noe, så får man gjøre det med empati.
Fenomen Skrevet 29. mai #557 Skrevet 29. mai Bondi skrev (På 28.5.2025 den 14.48): Er hun ikke fra østkanten av Oslo? Ikke at det spiller så veldig stor rolle. Men mener å huske at David sa i serien at hun var veeeldig opptatt og nøye på å snakke så pent bokmål som overhodet mulig. Virker som en som streber etter å være en fjong dame fra vestkanten. Hun er fra Høybråten mener jeg. Østkanten ja. 3
hvalstad45 Skrevet 29. mai #558 Skrevet 29. mai Fenomen skrev (3 timer siden): Hun er fra Høybråten mener jeg. Østkanten ja. Ekstremt klassisk med østkantdamer som legger om til en slags frognerdialekt og forsøker hardt å late som om de er noe annet enn det de er. Veldig mange influencere i den kategorien, Camilla Pihl og, hun vokste vel egentlig opp i gudbrandsdalen? De fikser jo på alt, så naturligvis på dialekt og sosiolekt og. 7
29_j Skrevet 1. juni #559 Skrevet 1. juni Jeg syntes David ser helt annerledes ut etter øyelokk operasjonen. Det er ikke samme sjarmen i han nå. Skjønner det kan være tungt å bære tunge lokk, men han ser jo løftet ut i ansiktet. Hun er jo alt for tynn nå, ser desverre ut som spiseforstyrrelser. I mine øyne. Er dette en kvass kommentar? Isåfall, sorry. 14
Tough cookie Skrevet 1. juni #560 Skrevet 1. juni 29_j skrev (14 minutter siden): Jeg syntes David ser helt annerledes ut etter øyelokk operasjonen. Det er ikke samme sjarmen i han nå. Skjønner det kan være tungt å bære tunge lokk, men han ser jo løftet ut i ansiktet. Hun er jo alt for tynn nå, ser desverre ut som spiseforstyrrelser. I mine øyne. Er dette en kvass kommentar? Isåfall, sorry. Skjønner godt at han ønsket å operere øyelokkene 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå