FrøkenBlå Skrevet 22. april #421 Skrevet 22. april M.H85 skrev (19 minutter siden): Tenkte det samme. David er jo en av Tones nærmeste har hun sagt. Hun ser også mye eldre ut når når hun er blitt helt sykelig tynn ( siste Instagram bilde). Er det ny trend se slik ut nå gjerne....huff,ikke bra. Fikk helt sjokk av å se henne på snap i treningstøy i dag. Hva skjedde? Ser anorektisk ut. 10
M.H85 Skrevet 22. april #422 Skrevet 22. april (endret) FrøkenBlå skrev (9 minutter siden): Fikk helt sjokk av å se henne på snap i treningstøy i dag. Hva skjedde? Ser anorektisk ut. Ja... du har det å være veldig tynn..,så har du dette...anorektisk ja jeg er enig. Endret 22. april av M.H85 2
Xstrella Skrevet 22. april #425 Skrevet 22. april Lawyer skrev (1 time siden): Syns hu ser Therese johaug skinny ut nå. Hun er da sunn og spiser. Ingen botox og fillers der. Ser mye eldre ut LAR. Ser det godt på bilde nettavisen la ut. 4
Lawyer Skrevet 22. april #426 Skrevet 22. april Xstrella skrev (46 minutter siden): Hun er da sunn og spiser. Ingen botox og fillers der. Ser mye eldre ut LAR. Ser det godt på bilde nettavisen la ut. Jeg sa hun ser like tynn ut som johaug. Hva vet vel vi om hu spiser? Spiseforstyrrelser er vanlig blant idrettsutøvere.
Xstrella Skrevet 22. april #427 Skrevet 22. april Lawyer skrev (10 minutter siden): Jeg sa hun ser like tynn ut som johaug. Hva vet vel vi om hu spiser? Spiseforstyrrelser er vanlig blant idrettsutøvere. Fordi Johaug ser sterk ut og vinner løp. Hadde ikke Johaug spist så hadde hun ikke klart å trene så mye. Mat er bensin for kroppen, for å holde seg sterk. 10
Lawyer Skrevet 22. april #428 Skrevet 22. april Xstrella skrev (Akkurat nå): Fordi Johaug ser sterk ut og vinner løp. Hadde ikke Johaug spist så hadde hun ikke klart å trene så mye. Mat er bensin for kroppen, for å holde seg sterk. Joda. Men de er like tynne okke som. Har sett bena til Louise når hun går i shorts f.eks., muskler på hu og. 2
Marihone Skrevet 22. april #429 Skrevet 22. april Jeg stusset også over LAR sitt siste bilde. Hun ser helt dratt ut og mye eldre. Litt som hun Line Victoria Husby. Hun er også ekstrem tynn. 4
Xstrella Skrevet 22. april #430 Skrevet 22. april Lawyer skrev (2 minutter siden): Joda. Men de er like tynne okke som. Har sett bena til Louise når hun går i shorts f.eks., muskler på hu og. Ikke enig. 🙂 Synes Johaug ser sunn, sterk og frisk ut motsatt av LAR. 13
M.H85 Skrevet 22. april #431 Skrevet 22. april anno19 skrev (3 timer siden): Er jo snart bare botox og fillers igjen der……🫥 Jepp..Mye botox og filler,men det hjelper lite når du allikevel er så tynn at du ser automatisk mye eldre ut. Skjer med alle i ansiktet om de blir for tynne.. 8
M.H85 Skrevet 22. april #432 Skrevet 22. april Marihone skrev (4 minutter siden): Jeg stusset også over LAR sitt siste bilde. Hun ser helt dratt ut og mye eldre. Litt som hun Line Victoria Husby. Hun er også ekstrem tynn. Louise er tynnere.., men Line mener jeg har en sykdom😌 Synes og ha lest dette,noe fysisk. 2
Tough cookie Skrevet 22. april #433 Skrevet 22. april (endret) M.H85 skrev (3 timer siden): Tenkte det samme. David er jo en av Tones nærmeste har hun sagt. Hun ser også mye eldre ut når når hun er blitt helt sykelig tynn ( siste Instagram bilde). Er det ny trend se slik ut nå gjerne....huff,ikke bra. Når man får et slikt voldsomt sjokk som Tone har opplevd med søsterens bortgang, så er det ikke mye mat man får i seg og sikkert dårlig med søvn. Jeg synes ikke vi skal spekulere i Tones utseende nå, og jeg har stor medfølelse for henne 🧡 Endret 22. april av Tough cookie 1 2
Xstrella Skrevet 22. april #434 Skrevet 22. april Tough cookie skrev (1 minutt siden): Når man får et slikt voldsomt sjokk som Tone har opplevd med søsterens bortgang, så er det ikke mye mat man får i seg og sikkert dårlig med søvn. Jeg synes ikke vi skal spekulere i Tones utseende nå. Har stor medfølelse for henne nå 🧡 Vi diskuterer LAR og ikke Tone. 1 15
M.H85 Skrevet 22. april #435 Skrevet 22. april Tough cookie skrev (1 minutt siden): Når man får et slikt voldsomt sjokk som Tone har opplevd med søsterens bortgang, så er det ikke mye mat man får i seg og sikkert dårlig med søvn. Jeg synes ikke vi skal spekulere i Tones utseende nå. Har stor medfølelse for henne nå 🧡 ??Hæ?? Vi snakker om Louise. 2 6
Tough cookie Skrevet 22. april #436 Skrevet 22. april Xstrella skrev (Akkurat nå): Vi diskuterer LAR og ikke Ok, ikke helt lett å forstå hva som ble skrevet. 2 1
Tough cookie Skrevet 22. april #437 Skrevet 22. april M.H85 skrev (2 minutter siden): ??Hæ?? Vi snakker om Louise. Skjønner det nå, men jeg misforstod siden Tone ble nevnt. 4
EmiraFrost Skrevet 22. april #438 Skrevet 22. april Kati skrev (7 timer siden): Jeg reagerer litt på snap/instagram de siste dagene, og kanskje særlig i dag. Er ikke David Eriksen manager og nær venn av Tone Damli, som begraver sin søster i dag? Selv om paret David&LA ikke er omgangsvenner av Tone, så er vel David det? Når det blir såpass tette bånd, hadde iallefall jeg holdt en lav profil på sosiale medier samme dag som begravelsen finner sted, iallefall ikke postet idyll om «den beste påsken ever». Har også tenkt på dette. Veldig umusikalsk 5
Kartoffel Skrevet 22. april #439 Skrevet 22. april Kan være mye vi ikke vet. Kanskje Louise sliter med noe, eller det er fysisk eller psykisk sykdom hun ikke har lagt ut om i offentligheten. Trenger ikke være med vilje at hun har blitt så mager, så her skal en være litt forsiktig. 3 1
Krimskrans Skrevet 23. april #440 Skrevet 23. april Kartoffel skrev (15 timer siden): Kan være mye vi ikke vet. Kanskje Louise sliter med noe, eller det er fysisk eller psykisk sykdom hun ikke har lagt ut om i offentligheten. Trenger ikke være med vilje at hun har blitt så mager, så her skal en være litt forsiktig. Hun har vel også startet å gå i terapi hos psykolog. Mulig en sammenheng her. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå