jordbær Skrevet 24. november 2005 #21 Del Skrevet 24. november 2005 Arkana skrev: Vel, Dahls smaker akkurat som champagnebrus, og det får man også hele resten av året. ← Hehe. Da har du dårlig smakssans;) E.C Dahls smaker champagnebrus med litt krydder i! Dessuten er det bare den i glassflasker som er god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 24. november 2005 #22 Del Skrevet 24. november 2005 Er liksom ingen kjempefan av julebrus, men hjemme hos oss er det liksom bare "grumsa julebrus" som gjelder. (Ja, det er den oransje fra Trio) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKI Skrevet 24. november 2005 #23 Del Skrevet 24. november 2005 Det er E.C Dahls sin som gjelder. På glassflaske, drikkes rett fra flaska! Ingen over, ingen ved siden av!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKI Skrevet 24. november 2005 #24 Del Skrevet 24. november 2005 jordbær skrev: E.C Dahls julebrus er best. Oppvokst med den! Synd dem ikke selger den her sørpå :( ← Joda, de har den her og :-D Bunnpris selger den. Ihvertfall i Oslo. Vet ikke om du har en butikk i umiddelbar nærhet, men du kan jo sjekke hva som er din nærmeste her. Bunnpris Og så er det bare å ringe dem å høre. Håper du finner den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 24. november 2005 #25 Del Skrevet 24. november 2005 Berentsens julebrus er best, uten tvil! Coops julebrus kommer som en god nummer 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackBerry Skrevet 24. november 2005 #26 Del Skrevet 24. november 2005 Hamar Julebrusen er den beste!! Uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 24. november 2005 #27 Del Skrevet 24. november 2005 E.C Dahls julebrus (i glassflaske) er uten tvil den beste av de jeg har smakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 25. november 2005 #28 Del Skrevet 25. november 2005 Aliana skrev: Hamar Julebrusen er den beste!! Uten tvil ← Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_magika_* Skrevet 25. november 2005 #29 Del Skrevet 25. november 2005 Arkana skrev: Vel, Dahls smaker akkurat som champagnebrus, og det får man også hele resten av året. ← nei den gjør ikke det! det er en nydelig blanding av champagnebrus og ingefærøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 25. november 2005 #30 Del Skrevet 25. november 2005 nostalgia skrev: Nei-Nei-Nei-Nei!!!! Det finnes da bare EN julebrus som kan drikkes!! HANSA; ingen over, ingen ved siden!! ← Meget, meget enig. Det er HANSA julebrus som gjelder! Og til helga nå, så er det lov å smake på den også, gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mysti Skrevet 25. november 2005 #31 Del Skrevet 25. november 2005 NIKI skrev: Det er E.C Dahls sin som gjelder. På glassflaske, drikkes rett fra flaska! Ingen over, ingen ved siden av!!! ← Og iskald!! Mmmm, vann i munnen! Kun to dager til jeg kan drikke en flaske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. november 2005 #32 Del Skrevet 26. november 2005 Dahls definitivt. Og den smaker ikke som vanlig champagnebrus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 26. november 2005 #33 Del Skrevet 26. november 2005 Liker egentlig ikke julebrus - men siden det er jul så må jeg jo kjøpe noen flasker. Jeg kjøper det første jeg finner i butikken brun eller rød -alt etter hva som står først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanessa Skrevet 26. november 2005 #34 Del Skrevet 26. november 2005 Hamar\Lillehammer julebrusen er den beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 26. november 2005 #35 Del Skrevet 26. november 2005 Hamar/Lillehammer er den eneste som duger! Og den drikkes selvfølgelig rett fra flaska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majka Skrevet 26. november 2005 #36 Del Skrevet 26. november 2005 Grans på småflaske og pinnekjøtt...nammmm..... Trøndere er rare. Brun julebrus? Jula er jo rød! Hehe. Neida, dere får drikke hva dere vil. Men det fins en stor tradisjonsforskjell når det gjelder foretrukket farge, alt etter hvor en er vokst opp i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. november 2005 #37 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) nostalgia skrev: Nei-Nei-Nei-Nei!!!! Det finnes da bare EN julebrus som kan drikkes!! HANSA; ingen over, ingen ved siden!! ← Helt enig! HANSA er den beste! Men den MÅ være på glassflaske altså Endret 27. november 2005 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #38 Del Skrevet 27. november 2005 jordbær skrev: Hehe. Da har du dårlig smakssans;) E.C Dahls smaker champagnebrus med litt krydder i! Dessuten er det bare den i glassflasker som er god. ← Enig, den er beeeest Som noen andre påpekte, det smaker tentamener og juleavslutning. *mimre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. november 2005 #39 Del Skrevet 27. november 2005 Liker best Lerum sin jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 27. november 2005 #40 Del Skrevet 27. november 2005 Hamar-julebrusen er best syns jeg. Og nå har de den til og med i nærmeste Rema-butikk her jeg bor Det hadde de ikke før.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå