AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #1 Skrevet 20. august 2022 Jeg giftet meg i 2014 etter å ha vært sammen med han i ti år, tre år etter skar det seg…… Nå har jeg truffet en ny mann, flyttet sammen med han og i mai fridde han etter at vi hadde vært sammen i to år…… Jeg har vært åpen om at stort kirkebryllup ikke er viktig for meg, men dersom det er viktig for han gjør vi det…. Jeg føler litt på å skulle invitere hele familien IGJEN, samtidig som jeg vil at hans familie skal oppleve at han gifter seg….. Hva tenker dere om å gifte seg på nytt 10 år etter forrige gang? (Blir iallfall to år til grunnet husbygging) Anonymkode: cd8fb...b74
Slitenmamma Skrevet 20. august 2022 #2 Skrevet 20. august 2022 Det blir vel mer og mer vanlig å kjøre store bryllup hver gang man gifter seg på nytt om det er det man ønsker. Noen tenker sikkert det er rart å dukke opp i hvit brudekjole som andre gangs brud, andre ikke 🙂
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #3 Skrevet 21. august 2022 Jeg hadde ikke orket å gjennomføre enda et stort kirkebryllup med fancy middag og fest. Hvis jeg skulle giftet meg igjen så hadde det blitt enkelt. Men enhver må gjøre det som føles riktig for seg. Jeg hadde ikke hevet et øyebryn over at andre hadde hatt stort bryllup nr. 2. Anonymkode: 08ce7...41b 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #4 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg hadde ikke orket å gjennomføre enda et stort kirkebryllup med fancy middag og fest. Hvis jeg skulle giftet meg igjen så hadde det blitt enkelt. Men enhver må gjøre det som føles riktig for seg. Jeg hadde ikke hevet et øyebryn over at andre hadde hatt stort bryllup nr. 2. Anonymkode: 08ce7...41b Samme her, gifter meg gjerne igjen med min kjære. Men det blir enkelt og bare en symbolsk seremoni i all sin enkelhet. Men det blir aldri noen nummer 3 Går det ikke denne gangen så blir det siste gang. Uansett hvem som bryter løftet eller ikke. Jeg bryter det aldri, men har ikke kontroll på hva partner gjør. Derfor er klar ektepakt med særeie, og alt ordnet. Anonymkode: 7f06b...df0
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #5 Skrevet 22. august 2022 Jeg giftet meg første gang i kirka, andre gang på rådhuset. Begge ekteskapene er oppløst nå, jeg tror ikke det blir en tredje gang 😄 Synes det går fint å gifte seg med stor fest for andre gang og jeg, opp til dere tenker jeg 😊 Anonymkode: e8b28...787
Lula Skrevet 23. august 2022 #6 Skrevet 23. august 2022 En i min familie har gått for fullt bryllup alle tre gangene hun har giftet seg. Personlig synes jeg det er litt voldsomt, og hadde nok gått for noe enklere gang to selv. 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #7 Skrevet 23. august 2022 Folk skal ha lov å feire at de gifter seg, uansett om det er første, andre, tredje... gang. Men jeg synes man bør skjenke det en tanke hvor dyrt/omstendig første bryllupet var for familien å delta i. Anonymkode: 52a1a...11f 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #8 Skrevet 23. august 2022 Jeg gifta meg med 10 års mellomrom. Stort bryllup begge ganger. Hele slekta syns bare det var stor stas. Mannen hadde også lyst på stor fest, med sin familie og venner. Det var veldig mye bedre gang nr 2 - ikke fordi det var større/finere/flottere (noe det ikke var), men fordi det var riktig mann. Og det visste alle rundt, de hadde jo vært med på alt som skjedde i de 10 årene mellom bryllupene. Så kjør på - den som føler mest på det, er nok du! Anonymkode: c3040...3fd 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå