AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #1 Skrevet 20. august 2022 Jeg skal lage ei sjokoladekake med hvitt marsipanlokk. Hva kan jeg smøre kaka med under marsipanen? Leser at vaniljekrem muligens ikke er så lurt. Hva med hvit sjokoladekrem? Andre forslag? På forhånd takk 😊 Anonymkode: 4ff60...7d9
Brunhilde Skrevet 24. august 2022 #2 Skrevet 24. august 2022 Jeg ville gått for hvit sjokoladekrem, det bør dekke nok til at kaka ikke skinner gjennom marsipanen.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #4 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (På 20.8.2022 den 21.02): Jeg skal lage ei sjokoladekake med hvitt marsipanlokk. Hva kan jeg smøre kaka med under marsipanen? Leser at vaniljekrem muligens ikke er så lurt. Hva med hvit sjokoladekrem? Andre forslag? På forhånd takk 😊 Anonymkode: 4ff60...7d9 Hvordan får du tak i hvit marsipan nå som det er forbudt med titandioksid? Anonymkode: 1bcc2...13d
Fru Uperfekt Skrevet 25. august 2022 #5 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (På 20.8.2022 den 21.02): Jeg skal lage ei sjokoladekake med hvitt marsipanlokk. Hva kan jeg smøre kaka med under marsipanen? Leser at vaniljekrem muligens ikke er så lurt. Hva med hvit sjokoladekrem? Andre forslag? På forhånd takk 😊 Anonymkode: 4ff60...7d9 Bruker jo krem under lokket på hvit dame så
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå