Gå til innhold

Dere som bor i borettslag.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi vasker klær, men jeg har ikke våget å støvsuge på søndager. Det er ikke lytt der vi bor, jeg hører aldri lyder som støvsuger, TV, prating, gå frem og tilbake osv, fra de andre boligene over og ved siden av oss (vi bor på grunnplan), men har hørt at lyder forplanter seg lettere oppover.

Anonymkode: d4744...0a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2022 den 21.01):

Støvsuger dere og vasker klær på søndager?

Anonymkode: 97878...9d4

Bare om jeg vet dem nermeste naboene er vekk.. støvsuger gjør jeg.. men ikke så tidlig og ikke så sent

Anonymkode: 4022b...6a3

Skrevet

Domestic, som å støvsuge, vaske klær, etc. må være helt innafor - selvfølgelig etter 10.00 og før 23.00. Det er en brumming og evt. et sus fra apparater - men når skal folk i jobb ellers utføre slikt? 

Anonymkode: 0d771...384

Skrevet

Støvsuger, vasker klær og gjør alt jeg ellers ville ha gjort uansett hvilken dag det er. Det skal være stille mellom 23.00 og 07.00. Ellers så er det ikke noe regler 🙂 

Skrevet

Ja, det gjør jeg, bor i en firemannsbolig. Vegg i vegg har jeg en eldre dame med dårlig hørsel, under meg har jeg borettslagets problembarn, så det gjør meg ingenting om de plages dersom de hører støvsugere  eller vaskemaskinen da de plager meg med bråk og røyk til alle døgnets tider!

Anonymkode: 8bb1f...c39

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, det gjør jeg, bor i en firemannsbolig. Vegg i vegg har jeg en eldre dame med dårlig hørsel, under meg har jeg borettslagets problembarn, så det gjør meg ingenting om de plages dersom de hører støvsugere  eller vaskemaskinen da de plager meg med bråk og røyk til alle døgnets tider!

Wow, du høres ut som en hyggelig nabo… «borettslagets problembarn»….. 

Anonymkode: e1705...7bb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Wow, du høres ut som en hyggelig nabo… «borettslagets problembarn»….. 

🙄 Det er ikke jeg som har døpt paret for det altså! Kallenavnet har de hatt i mange, mange år, og jeg har bare bodd her i et av de! Den leiligheten eies av kommunen og dessverre er det et par uten særlige boegenskaper som leier...

Skrevet

Jeg gjør ikke det. Lever veldig stille og trives ikke. Har for mange kjærringer som følger nøye med her og sladrer til kjærringene i styret og de er fra 1800-tallet hele gjengen. Kjenner meg veldig uheldig med dagens andel av gamle, enslige damer i min blokk. De er for opptatte av hva naboen gjør, og det er meg de skuler på. Jeg er ung og lever i nåtid. Det er visst en forbrytelse. 

Anonymkode: bec74...d25

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

🙄 Det er ikke jeg som har døpt paret for det altså! Kallenavnet har de hatt i mange, mange år, og jeg har bare bodd her i et av de! Den leiligheten eies av kommunen og dessverre er det et par uten særlige boegenskaper som leier...

Høres ut som et profesjonelt styre da. Tragisk at folk skal harseleres med slik i sitt eget hjem og bli stigmatisert og sett så ned på. Fy fader…

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Høres ut som et profesjonelt styre da. Tragisk at folk skal harseleres med slik i sitt eget hjem og bli stigmatisert og sett så ned på. Fy fader…

Du hadde nok vært litt mer enig med meg om du hadde visst hvordan de oppfører seg! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...