Chiquita Skrevet 21. oktober 2002 #1 Skrevet 21. oktober 2002 Leste nyheten på tekst-TV nå for noen minutter siden... Ser ut som om Märtha og Ari er først ute da, om ikke Kronprinsen også kommer med "oppsiktsvekkende" nyheter nå ganske snart... Husker vi hadde veddemål om hvem som kom til å få barn først, da Märtha og Ari forlovet seg, men husker desverre ikke hva jeg veddet på... Synes det er fint for dem å få et barn, for de ønsker seg jo mange barn, etter det jeg har lest - fint at de slipper å "slite" så mye som enkelte andre gjør.... *gratulerer* *klem* Chiquita - som følte for å sladre litt :oops:
Gjest motorrypa Skrevet 21. oktober 2002 #4 Skrevet 21. oktober 2002 fint for dem, men stakkars unge sier nå jeg.
viwi Skrevet 21. oktober 2002 #5 Skrevet 21. oktober 2002 Så koselig for dem!! Blir alltid glad når jeg hører sånne nyheter. Tror faktisk de blir fine foreldre
Gjest motorrypa Skrevet 21. oktober 2002 #6 Skrevet 21. oktober 2002 joda de blir sikkert gode foreldre, men ungen blir jo å vokse opp i et evig mediashow. så sjansen for å kunne leve et normalt liv er jo minimalt
Padmee Skrevet 21. oktober 2002 #8 Skrevet 21. oktober 2002 Gøyt for dem. Om ungene kommer til å vokse opp i et evig mediakjør er jo helt opp til hva prinsessen og Ari gjør. Hvem har f.eks. hørt om barna til prinsesse Astrid og prinsesse Ragnhild? Ikke så veldig mange vil jeg tro, bortsett fra at vi vet at de finnes.
Snuppsi Skrevet 21. oktober 2002 #9 Skrevet 21. oktober 2002 Syns det er morsomt jeg, de fortjener det
Gjest Mortitia (ikke innlogget) Skrevet 22. oktober 2002 #10 Skrevet 22. oktober 2002 Motorrypa: Hvorfor stakkars unge ????? Det var jo drøyt å komme fra en som selv går gravid. Flåsete sagt mener jeg. Syntes det var kjempekos at dem ble gravide så fort. Unner folk det. Har selv jobbet med saken i 9 mnd. og er 7+2 i dag :-) Klem fra Mortitia :D
Mistyen Skrevet 22. oktober 2002 #11 Skrevet 22. oktober 2002 Synes dte er koselig for dem jeg, og skjønner godt at prinsessen ville bli mamma med en gang,hun har jo passert 30 og klokken tikker vel for henne som hos oss andre. Ønsker dem all mulig lykke (litt spent på om det blir en prins/prinsesse da, ettersom h*n faktisk er nr tre i arverekken til tronen....)
Tvinny Skrevet 22. oktober 2002 #12 Skrevet 22. oktober 2002 Synes det var en kjempekoselig nyhet jeg også Vi får også mye posetivt ut av dette vet dere jenter! Snart bugner det av gravideklær, tips, råd, babyklær, utstyr, navnevalg med mye mer i alle aviser og ukeblader Så det er bare å starte å glede seg, her blir det mange fine tips til julestasen for oss magedamer :D Mange hilsen Tvinny
Fakse Skrevet 22. oktober 2002 #13 Skrevet 22. oktober 2002 Får håpe dette tar brodden av de evige "Er Mette-Marit gravid" spekulasjonene da!!!!
Gjest eminel Skrevet 23. oktober 2002 #14 Skrevet 23. oktober 2002 Gleder meg til å se bebisen!! Det var nå på tide at Märtha får unge nå, hun begynner jo å dra på åra Jeg har sansen for Märtha og Ari. De blir nok gode foreldre til knøttet. H*n kommer (heldigvis) ikke til å få noe tittel :blunke:
Ann Forup Skrevet 23. oktober 2002 #15 Skrevet 23. oktober 2002 må indrømme at jeg synes det er fint at de skal ha barn men er ening med mortorypan at det bliver et mediachow for barnet tror ikke det er let at være bare av en kendis for ikke at snakke om prinsesse barn vi andre er priviligeret hvad det angår vores børn får lov at udvikle sig som de vil uden at ha presse pustende ned i nakken.
Chiquita Skrevet 1. februar 2003 Forfatter #17 Skrevet 1. februar 2003 Etter hva jeg kan finne, så har prinsessen termin i månedsskifte april/mai *klem*
Gjest gjesta Skrevet 1. februar 2003 #18 Skrevet 1. februar 2003 Kongehuset røper aldri termindato, kun sånn ca. Syntes prinsessen har sett ut som hun er lenger på vei enn det de sier hun er. Sikkert for å slippe oppstyr når hun skal føde. Ønsker dem lykke til på samme måte som jeg ønsker alle andre vordende foreldre lykke til!!
Gjest sexysadie Skrevet 2. februar 2003 #19 Skrevet 2. februar 2003 Prinsessen er meget pen nu synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå