AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #1 Skrevet 20. august 2022 Hvor lang tid tar det å tine opp en kakebunn på 26 cm? Trenger den til rundt 15. Er det best å la den tine i kjøleskapet over natten eller går det an å ta den opp i morgen? Anonymkode: 1c73e...d0b
Krist1an Skrevet 20. august 2022 #2 Skrevet 20. august 2022 Sist jeg tinte en 3 delt kakebunn la jeg den på rist i romtemperatur i nesten 3 timer.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #3 Skrevet 20. august 2022 Krist1an skrev (11 minutter siden): Sist jeg tinte en 3 delt kakebunn la jeg den på rist i romtemperatur i nesten 3 timer. Den ble ikke tørr? Eller kan jeg la den stå ute med plastfolie rundt? Anonymkode: 1c73e...d0b
Brunhilde Skrevet 24. august 2022 #5 Skrevet 24. august 2022 Den tiner ganske kjapt, og husk at om du skal dele den i lag så er det lettest å gjøre mens den fremdeles er halvfrossen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå