Gå til innhold

Tine kakebunn


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tar det å tine opp en kakebunn på 26 cm? Trenger den til rundt 15. Er det best å la den tine i kjøleskapet over natten eller går det an å ta den opp i morgen?

Anonymkode: 1c73e...d0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg tinte en 3 delt kakebunn la jeg den på rist i romtemperatur i nesten 3 timer.

Skrevet
Krist1an skrev (11 minutter siden):

Sist jeg tinte en 3 delt kakebunn la jeg den på rist i romtemperatur i nesten 3 timer.

Den ble ikke tørr? Eller kan jeg la den stå ute med plastfolie rundt?

Anonymkode: 1c73e...d0b

Skrevet

Jeg lot plastemballasjen være på

  • Liker 1
Skrevet

Den tiner ganske kjapt, og husk at om du skal dele den i lag så er det lettest å gjøre mens den fremdeles er halvfrossen.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...