Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag idag?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

He he :lol:

Vi skal ha blomkålsuppe med røkt kjøttpølse i. (Sambo tødde opp med pølsemat og den ene suppen han liker, puh! Mye enklere nå.)

Aner ikke om det er godt, men sambo bedyrer at det er snaddermat. Er visst en rett han spiste mye som hybelboer. :wink:

Jaja, vi får se hva han ender opp med. Han får lage det helt selv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har absolutt ingen aning. Må ta med meg jobb hjem i dag, så det blir noe lettvint så jeg kan jobbe litt før det blir kosing framfor tv`en i kveld :) Tenker det blir suppe av noe slag og baguette, eller en omelett. Setter jeg sambo på oppdraget blir det grandiosa, det hadde jeg ikke lyst på. :wink:

Når jeg får litt bedre tid hadde jeg tenkt å lage taco en dag og kyllingsalat en dag. NAM!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det blir pannekaker m blåbærsyltetøy eller grøt på oss i dag. Sønnen min er så sær når det gjelder middag, vil alltid ha brødskiver.. Så jeg må finne på noe han liker og som er enkelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ut med en venninne i dag - og vi skal meske oss med deilig japansk mat!

Sushi / Sashimi HERE I COME :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det fiskekaker og potitt!

Har ikke bestemt meg enda om det blir stekte fiskekaker eller kokte i brun saus, tror sambo skal få valget. :lol:

Må vel grave frem noe frosne grønnsaker å ha til, tar det mest mulig lettvindt i dag :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke ennå, men vi tok ut kjøttdeig av fryseren i morges, så det blir enten:

- pasta bolognese

- kjøttboller med indisk krydder & yoghurtsaus

- eller rett og slett kjøttkaker med brun saus (passer til snøværet i dag!)

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

meg og småen varmet opp middagen/kveldsen meg og sambo spiuste i går når han kom hjem....så det ble spagetti og kjøttsaus....

hva jeg skal lage i kveld er en helt annen sak....blir vel hjemmelagde horn ,med skinke og ost for å ikke glemme et ton med grillkrydder til sammbo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skal vi ha noe lettvint (som vanlig :ler: ), og det er egg og bacon med bonner i tomatsaus og dampet brokkoli (som gront alibi :oops: )

Gleder meg til ferie og lange gode middager :roll:

Ada

-tre uker og tre dager igjen til ferie *hurra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅåh...*herme etter xeyes*

For de vårrullene er KNALLgode!!! *SMATT*

Tror du jeg klarer det alene da? :wink: hehe

Må vel komme meg en plass å kjøpe det som trengs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delilah

Tror det blir noe særdeles lettvint i dag som noen knekkebrød og litt "knaskerøtter"/gulrøtter. Skal først trene også jobbe litt utover kvelden, så jeg lar mine gourmetiske talenter få hvile til en annen dag... :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...