Topsi Skrevet 22. august 2022 #21 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): det er tydeligvis snakk om en app eller nettsiden hvor man kan øve frem til den virkelige teori-tentamen! 0g hvis man ikke består teori-tentamen hos Statens Vegvesen på første forsøk, så skal man altså få pengene sine tilbake fra den nettsiden. Å vite hva man faktisk snakker om er selvfølgelig flott, før man bare spyr ut ett eller annet tull og fjas uten peiling. Anonymkode: 2c7f6...6b4 Helt greit at det er det det betyr, JEG mener uansett att det er feil at man skal få penger igjen fordi man ikke kan nok, og det var det jeg sa, ikke noe annet
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #22 Skrevet 22. august 2022 Topsi skrev (1 time siden): Helt greit at det er det det betyr, JEG mener uansett att det er feil at man skal få penger igjen fordi man ikke kan nok, og det var det jeg sa, ikke noe annet Man betaler ekstra for lesestoffet (appen) for å få beståttgaranti. Med beståttgaranti har man «forsikring» mot å ikke bestå og det er også derfor de fleste kjøreskoler anbefaler Teoritentamen appen. Man kan velge rimeligere pass i appen uten beståttgaranti også. Anonymkode: 467fc...a7b
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #23 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (På 20.8.2022 den 11.58): Jeg har beståttgaranti på teoritentamen, det vil si når jeg tok prøven så så mange ganger får jeg garanti for å bestå teorien for klasse B. Men i går besto jeg desverre ikke prøven med 2 for mye feil. Hvordan får refundert pengene tilbake? Står lite på nettet, kun at de har beståttgaranti, men jeg prøver å finne ut selve tilbake betalingen? Anonymkode: 0e61f...4be Er ikke noe anna å si, enn at du har lurt deg selv! Anonymkode: 93376...561
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #24 Skrevet 22. august 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Er ikke noe anna å si, enn at du har lurt deg selv! Anonymkode: 93376...561 Har du lest hele tråden?? Anonymkode: 0c1e8...332
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #25 Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 21.8.2022 den 14.07): Fullt mulig da de ikke har forståelse for hva de svarer på, så om spørsmålet er litt annerledes på trafikkstasjonen stryker de med glans. Det så jeg sist jeg var på teorikurs. En del med app strøk så det sang, fordi de ikke visste hva de svarte på. Anonymkode: 7aa25...c22 Følger denne selv om den begynner å bli gammel. Kjenner meg veldig igjen i at det er endel lure spørsmål som ikke henger på greip. Svar alternativene er helt på viddene innimellom. Ja jeg kommer til å stryke Anonymkode: 69cf9...c34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå