AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #1 Del Skrevet 20. august 2022 Jeg har beståttgaranti på teoritentamen, det vil si når jeg tok prøven så så mange ganger får jeg garanti for å bestå teorien for klasse B. Men i går besto jeg desverre ikke prøven med 2 for mye feil. Hvordan får refundert pengene tilbake? Står lite på nettet, kun at de har beståttgaranti, men jeg prøver å finne ut selve tilbake betalingen? Anonymkode: 0e61f...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 20. august 2022 #2 Del Skrevet 20. august 2022 Du må vel ta den igjen, tenker eg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #3 Del Skrevet 20. august 2022 Står det ingen kontaktinfo? Du må jo nesten henvende deg direkte til dem. Anonymkode: 0b01e...d88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 20. august 2022 #4 Del Skrevet 20. august 2022 Blir vel feil at du skal gå penger tilbake fordi du kan for lite. Prøv igjen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #5 Del Skrevet 20. august 2022 Pengene igjen kan du se langt etter, forbered deg bedre til prøven og ta den på nytt. Garantien gjelder nok slik at du ikke må betale for den nye prøven. Anonymkode: 4e464...5b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #6 Del Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Pengene igjen kan du se langt etter, forbered deg bedre til prøven og ta den på nytt. Garantien gjelder nok slik at du ikke må betale for den nye prøven. Anonymkode: 4e464...5b2 Mener den gjelder slik at du får refundert de få hundrelappene tilgangen koster. Anonymkode: 7aa25...c22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #7 Del Skrevet 20. august 2022 Topsi skrev (1 time siden): Blir vel feil at du skal gå penger tilbake fordi du kan for lite. Prøv igjen ja Sånn funker appen! Ikke klag på meg 😂😂 Anonymkode: 0e61f...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #8 Del Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Pengene igjen kan du se langt etter, forbered deg bedre til prøven og ta den på nytt. Garantien gjelder nok slik at du ikke må betale for den nye prøven. Anonymkode: 4e464...5b2 Jo, teoritentamen er en egen app, ikke teori eksamen😂😂 folk skriver så rart her inne og vet tydeligvis ingenting om appen i seg selv, spør kunn de som vet!!😂😂 Anonymkode: 0e61f...4be 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #9 Del Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Står det ingen kontaktinfo? Du må jo nesten henvende deg direkte til dem. Anonymkode: 0b01e...d88 Ja har sendt melding til kundeservice Anonymkode: 0e61f...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #10 Del Skrevet 20. august 2022 Fjaselina skrev (1 time siden): Du må vel ta den igjen, tenker eg. Skal få pengene igjen for den himla appen som koster 400 kr😂😂 gidder ikke betale nye 400 for å øve til teorien når de klart og tydelig står du kan få pengene tilbake om du har garanti🌟🌟 lurer KUNN på hvordan det systemet fungerer på HVORDAN en får pengene igjen, hvem å kontakte, hva å sende inn osv😂😂 Anonymkode: 0e61f...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #11 Del Skrevet 20. august 2022 Beståttgaranti Teoritentamen står for kvalitet. Stryker du – får du pengene tilbake (gjelder alle pass som inkluderer beståttgaranti). Vi har veldig mange kunder som har bestått teoriprøven etter å ha øvd seg grundig hos oss. For å gjøre deg trygg på at tjenesten vår er av beste kvalitet tilbyr vi en «pengene tilbake garanti» eller et nytt pass. Dersom du mot formodning ikke består teoriprøven etter å ha øvd deg grundig hos oss (se vilkårene) får du derfor pengene tilbake. De detaljerte vilkårene for beståttgarantien følger her: Du må ha kjøpt et pass på teoritentamen.no som inkluderer beståttgaranti. Du må ha registrert navn og fødselsdato hos teoritentamen.no (gjøres ved førstegangsinnlogging). Du må ha gjennomført minimum 25 tester, og 5 av de 10 siste testene må være bestått (slettede tester medregnes). Du må ha bestått minimum 3 skiltprøver. Du må avlegge teoriprøven på norsk eller engelsk. Du må ta teoriprøven senest 3 dager etter at passet er utløpt. Du må innen 3 dager etter at du tok prøven sende oss en skriftlig bekreftelse, som viser at teoriprøven ikke ble bestått (bilde av arket med resultatet fra teoriprøven hos Statens vegvesen). Logg inn og send oss bilde her. Ved full refundering av beløp stoppes passet automatisk - ----------------------Da er det vel heller bare å kontakte kundeservice om det du har gjort stemmer med dette. Anonymkode: 06570...0fc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #12 Del Skrevet 20. august 2022 Hvordan er det mulig å stryke hvis du har øvd GRUNDIG? Anonymkode: 4aa99...c5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #13 Del Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har beståttgaranti på teoritentamen, det vil si når jeg tok prøven så så mange ganger får jeg garanti for å bestå teorien for klasse B. Men i går besto jeg desverre ikke prøven med 2 for mye feil. Hvordan får refundert pengene tilbake? Står lite på nettet, kun at de har beståttgaranti, men jeg prøver å finne ut selve tilbake betalingen? Anonymkode: 0e61f...4be Det står i appen under ? på beståttgaranti delen der hvor antall prøver du har tatt står. Du må melde det inn innen 3 dager. Anonymkode: 467fc...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #14 Del Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvordan er det mulig å stryke hvis du har øvd GRUNDIG? Anonymkode: 4aa99...c5a Fullt mulig da de ikke har forståelse for hva de svarer på, så om spørsmålet er litt annerledes på trafikkstasjonen stryker de med glans. Det så jeg sist jeg var på teorikurs. En del med app strøk så det sang, fordi de ikke visste hva de svarte på. Anonymkode: 7aa25...c22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #15 Del Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fullt mulig da de ikke har forståelse for hva de svarer på, så om spørsmålet er litt annerledes på trafikkstasjonen stryker de med glans. Det så jeg sist jeg var på teorikurs. En del med app strøk så det sang, fordi de ikke visste hva de svarte på. Anonymkode: 7aa25...c22 Appen Teoritentamen hadde mange flere vanskelige formuleringer og lurespørsmål enn den faktiske teorien. Kan ikke skjønne hvordan ts ikke besto hvis hen besto 5 av de siste 10 prøvene og tatt 25 prøver på appen. Kanskje med enorm angst, men kunnskapen bør det ikke stå på. Anonymkode: 467fc...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #16 Del Skrevet 21. august 2022 Jeg fikk kontaktet de via kundeservice, sendte inn bevis på ikke bestått test og fikk valget mellom å få pengene tilbake eller nytt pass på appen😊 takk for svar!! Mange består ikke på 1 gang, hvis hensyn!! - TS Anonymkode: 0e61f...4be 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #17 Del Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Appen Teoritentamen hadde mange flere vanskelige formuleringer og lurespørsmål enn den faktiske teorien. Kan ikke skjønne hvordan ts ikke besto hvis hen besto 5 av de siste 10 prøvene og tatt 25 prøver på appen. Kanskje med enorm angst, men kunnskapen bør det ikke stå på. Anonymkode: 467fc...a7b Jo takk, har dysleksi. Og var stresset som er normalt når det er mye som står på spill, håper å bestå neste gang om 2 uker🙌🙌 Anonymkode: 0e61f...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #18 Del Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo takk, har dysleksi. Og var stresset som er normalt når det er mye som står på spill, håper å bestå neste gang om 2 uker🙌🙌 Anonymkode: 0e61f...4be ⭐Du klarer det!🌸 Jeg fikk en del skilt, litt om mørkekjøring, blindvei, hvem kjører først, vikeplikt&generelle lover. Heier på deg👏👏 Anonymkode: 4aa99...c5a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #19 Del Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jo takk, har dysleksi. Og var stresset som er normalt når det er mye som står på spill, håper å bestå neste gang om 2 uker🙌🙌 Anonymkode: 0e61f...4be Lykke til ☺️ Som sagt, du har nok kunnskapen hvis du oppfylte beståttgarantien, men stress og dysleksi kan jo stå i veien. Anbefaler deg å bruke ekstra god tid på neste prøve ☺️ Anonymkode: 467fc...a7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #20 Del Skrevet 22. august 2022 Topsi skrev (På 20.8.2022 den 12.03): Blir vel feil at du skal gå penger tilbake fordi du kan for lite. Prøv igjen ja det er tydeligvis snakk om en app eller nettsiden hvor man kan øve frem til den virkelige teori-tentamen! 0g hvis man ikke består teori-tentamen hos Statens Vegvesen på første forsøk, så skal man altså få pengene sine tilbake fra den nettsiden. Å vite hva man faktisk snakker om er selvfølgelig flott, før man bare spyr ut ett eller annet tull og fjas uten peiling. Anonymkode: 2c7f6...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå