Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har garmin forerunner 245 music.

Er litt skeptisk til søvnregistreringen den gjør.

Jeg VET at jeg er mer våken på natten enn hva den registrerer.

Slik som i natt så påstår den at jeg har sovet 8 timer. La meg litt over klokken 22, leste litt og sovnet vel rundt 2230-2245. Våknet flere ganger i løpet av natten. Dette vet jeg med sikkerhet. Jeg kan være våken i noen minutter før jeg sovner igjen. Er også på do minst 1 gang iløpet av natten og er da våken i flere minutter i forbindelse med dette. Våknet 0550, duppet av etter en stund hvor jeg rakk å drømme, det varte bare noen få minutter og våknet igjen. Stod ikke opp før klokken va 07. 

Klokken påstår at jeg har sovet over 8 timer. Den sier også at jeg sov til klokken var 07. Ja, jeg duppet av ett minutt eller to hvor jeg rakk å drømme men jeg delte seng med minstemann som våknet 0550 og som lå våken og urolig ved siden av meg til vi stod opp. Så jeg vet ganske sikkert at jeg ikke sover en hel time her...

Er jeg for kresen med hva klokken bør fange opp? Når man ligger rolig og puster jevnt så registrerer den det som lett søvn uansett?

Anonymkode: eed40...808

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser du på klokken eller i appen? Jeg får opp detaljerte, og forbausende nøyaktige, målinger i appen. 

Anonymkode: cd727...bf2

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser du på klokken eller i appen? Jeg får opp detaljerte, og forbausende nøyaktige, målinger i appen. 

Anonymkode: cd727...bf2

Ser på appen. Jeg føler at mye stemmer. Men føler den ikke skiller mellom lett søvn og når jeg ligger rolig med øynene igjen..

Skrevet

Jeg har annen garmin modell, og den mente jeg hadde REM-søvn mens jeg satt på do og scrollet på mobilen 😂 Satt der i et forsøk på å våkne ja, men noe REM var det ikke! 

Synes dog body battery er nøyaktig og god nok pekepinn for meg 😊

Skrevet
Teyla skrev (5 timer siden):

Jeg har annen garmin modell, og den mente jeg hadde REM-søvn mens jeg satt på do og scrollet på mobilen 😂 Satt der i et forsøk på å våkne ja, men noe REM var det ikke! 

Synes dog body battery er nøyaktig og god nok pekepinn for meg 😊

🤣

Da jeg våknet imårrest ble jeg liggende å lese i over en time. Klokken hadde registrert det som lett søvn.

Er jo forståelig men irriterende. Forsøkte å vri meg en del for å få den til så skjønne at jeg var våken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...