Amaryllis88 Skrevet 19. august 2022 #1 Skrevet 19. august 2022 Hei folkens Meg & samboer har skaffet oss 2 søte kattunger, 12 uker gamle Han har reist på jobb og jeg har lang reisevei til jobb, så kan være vekke 10-12 timer hver dag. Har ekstremt dårlig samvittighet for dem, men kan ikke slutte i jobben heller, hvor lenge tåler de å være alene? Er det dyremishandling, bør vi gi dem vekk? De har : Klorestativ Mat og vannskåler ( vasker dem hver dag) Radio på når jeg er vekke Masse leker Får godbit når jeg kommer hjem Setter pris på saklige kommentarer
Lerke987 Skrevet 20. august 2022 #2 Skrevet 20. august 2022 Så lenge de har god nok plass og hverandre går det nok helt fint! Kattunger sover rundt 20 timer i døgnet 🙂
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #3 Skrevet 20. august 2022 Veldig bra at du har to stk - da har de selskap i hverandre. Vær obs på at det ikke ligger frem ting som de kan skade seg med (katter klarer de merkeligste ting), feks tråder/snorer, poser etc. det går nok fint med de hjemme alene mens du er på jobb. Jeg hadde litt samme kvaler som deg, endte med at min regel om ingen katt på soverommet ble skrotet ganske kjapt - hadde ikke savittighet til å la de være alene på natta i tillegg 😽 Anonymkode: de653...80c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå