AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #1 Del Skrevet 19. august 2022 Jeg er overlykkelig over frieri og ringen er helt perfekt. Det eneste er at stenen stikker endel ut, merker den henger fast i håndkle, vanskelig å vake hender etc. Ble dere vandt til det?🥰 Anonymkode: b7ece...67b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #2 Del Skrevet 19. august 2022 Ja du blir vant til det. Jeg har aldri vert en ring person og har aldri brukt ring før jeg ble forlovet. Nå tenker jeg ikke over at den er der en gang, er som en del av meg. Sjelden den henger seg opp, har en diamant som stikker ut. Anonymkode: 97b4d...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #3 Del Skrevet 19. august 2022 Ja, heldigvis! Jeg byttet nylig til venstre hånd, for å venne meg til å ha den på den hånda siden gifteringen skal ta over på den høyre, og det var som å begynne på nytt. Hektet den i alt mulig i starten, både på høyre og venstre hånd. Myke klær og harde kanter. Utrolig at den ikke er blitt ødelagt. Anonymkode: d6afd...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #4 Del Skrevet 20. august 2022 Jeg klarer ikke vaske hender med ring på. Må jo uansett ta av ringen for å tørke hendene, ellers blir det fuktig og ekkelt under ringen. Anonymkode: dcbfc...e00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #5 Del Skrevet 20. august 2022 Snu steinen inn i hånda når du skal kle på deg, så setter den seg ikke fast. Anonymkode: 1832c...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #6 Del Skrevet 20. august 2022 Jeg er glad jeg fikk en ring hvor steinen ikke står mye ut, bruker mye ull og driver med en del håndarbeid som kunne gjort det upraktisk. Men du blir nok vant til det. Anonymkode: 5e31d...95d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå