AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #1 Del Skrevet 19. august 2022 I vinter traff jeg autovern da jeg skle veldig sakte mot autovernet, bilen ble skrapt litt foran men ingen skade på autovernet. virderer å melde inn til forsikring nå et halvt år etter. Vil de kunne avslå fordi jeg ikke har bevis på at autovernet ikke ble ødelagt? Skaden på bilen vil jo vise at det ikke var et så hardt sammenstøt, mer at jeg sklei, vil jeg tro? og foreldetsfrist? Er den passert? Anonymkode: dfc3d...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #2 Del Skrevet 19. august 2022 Nei har du kasko så går nok det greit. De bryr seg jo ikke hvordan bilen ble skadet eller hva den ble skadet med Anonymkode: 3c266...040 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #3 Del Skrevet 19. august 2022 Foreldesesfrist og alle andre vilkår står i kontrakten din/vilkårspapirene dine. Du kan logge inn på forsikringsselskapets nettsider for å finne dem. Anonymkode: 0333d...7ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glassfiberepoxy Skrevet 19. august 2022 #4 Del Skrevet 19. august 2022 Hvorfor sa du ikke bare ifra da det skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #5 Del Skrevet 19. august 2022 Da jeg skled i autovernet så fikk jeg beskjed om at de måtte ut og sjekke det og godkjenne det igjen, fordi autovern som har fått en støyt kan bli svakere ved neste støyt og tåle mindre. Så selv om du bare var litt borti, så husk at det er tung bil mot metall, du kan ha bøyd eller svekket noe du ikke vet om, men nå høres det ikke så ille ut hos deg, men ja. Det er noe å tenke på. Anonymkode: b7e08...da0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #6 Del Skrevet 19. august 2022 Men hva ønsker du å oppnå? Fikse bilen? Som regel blir det på sikt dyrere å fikse sånne småting via forsikringen enn å ta det privat med tanke på bonustap. Anonymkode: a7ebf...62e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå