Gå til innhold

når barn mobber

Fremhevede innlegg

Skrevet

noen ganger er jeg så teit. Min datter har i lang tid klaget over en klassekammerat, jeg har vært i mange møter for det fortelles at min datter plager denne jenten, når jeg snakker med lærere får jeg vite at denne jenta har lite venner og er utstøtt, samtidig som jeg vet en jente byttet skole for hun ble plaget av denne jenten. Jeg har i flere år vært i samtale med lærere for jenta påstår at hun blir plaget av min datter. Jeg har gjort det som er forventet å staffet datteren min, min datter har påstått at hun ikke har gjort så mye ( hun sierat hun pirker i denne jenta for hun lyver om henne) i fjor fikk hun ny lærer og samme problem oppstod. Jeg sa da at min datter påstår at denne jenta plager min datter, når hun da gjør igjen så begynner jenta å gråte og går til lærere som da får sympati, min datter sier da at jenta står å flirer når min datter får kjeft, læreren var den første som ville høre på meg sa at han ville prøve å observere, han så det samme som min datter fortalte, det viser seg at hun har plaget min datter i lang tid, når jeg prøver å skal ta det til foreldrene så nekter min datter for som hun sier, det er ingen som tror på meg. Her om dagen så fikk min datter mange meldinger fra denne jenta, hvor hun sendte meldinger om filmsnutter min datter hadde lagt ut og gjorde narr av dette, jeg sa at jeg skulle snakke med foreldrene, noe min datter nektet, når denne jenten fikk høre at jeg hadde sett disse filmene gikk hun til faren sin å sa at min datter mobbet henne, å vi er nå der at faren tror at min datter plager hennes barn, jeg har egentlig bedt han ryke da jeg er rasende, det er ikke mange mnd siden han politianmeldte jenten som måtte bytte skole for hun ble så mobbet av hannes datter, da han mente hun mobbet hannes datter, men han har sett seg blind på eget barn. Når jeg fikk melding fra far at hannes datter ble plaget av min datter, sa jeg at jeg hadde snakket med min datter og forventet at han snakket med sin datter for hun hadde gjort det samme som min datter, fikk da aldri noe svar om dette, så selv om jeg har snakket med min datter om å være slem med andre over nett så har jeg fortalt at jeg støtter henne, og om det skjer igjen må hun vise meg meldingen så får vi se

Anonymkode: 55490...b5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...