AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #1 Skrevet 18. august 2022 Det er noen som har stjålet datters bilder og lagt ut på sosiale media og på dating side. Det er en eller flere andre som later som det er henne. Politiet har henlagt saken på grunn av manglede kapasitet. Jeg skal nå engasjere advokat. Hun selv er konfliksky og sier ikke noe stort selv om hun er lei seg. Hennes venninner på VGS. fortalte meg de mistenker noen jenter på skolen. Jeg navnga jentene i en samtale med rektor, men det ble det. De innrømmet ikke. Har tenkt å kontakte dems foreldre. Men er usikker hvordan jeg bør angripe det. Har holdt dette skjult fra mannen da han har temperament og kan finne på seg å finne på noe. Anonymkode: 078f7...23a
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #2 Skrevet 18. august 2022 Så ekkelt. Sjekk slettmeg.no? Anonymkode: 158de...42d
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #3 Skrevet 18. august 2022 Kanskje du skal lære henne risikoen av å dele bilder og info på sosiale medier. Ubehagelig, men dette er ting man må forutsi når man deler ting om seg selv. Å inkludere advokat er da vel ikke nødvendig, når man har både konfliktrådet, slettmeg, jussformidlingen etc? Anonymkode: 14730...fca 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå