Klara(U)Klok Skrevet 19. august 2022 #21 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Syns de venninnene dine gjør en bra jobb med sette seg i respekt hos disse nekene av noen menn. Hvorfor gjør du ikke det samme? Be menn som oppfører seg som rasshøl om å dra til helvete. Bare kjør på med drama også. Dritsekker hater drama. Anonymkode: 9ee54...acc Har så tenkt 1
Klara(U)Klok Skrevet 19. august 2022 #22 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Du har møtt på noen som ikke er 100% interessert i deg. Ikke er de noe å samle på heller. Ikke vil de lykkes med å kontakte venninnene dine. Men stor tro på seg selv, jepp! Virker som noen drittsekker, rett og slett! Ikke gi opp. Der finnes bedre menn. Anonymkode: 1bf9e...955 Stemmer nok det, svære i kjeften, lover både ditt og datt også poff er det brått stille, som å vri på en bryter. 3
Klara(U)Klok Skrevet 19. august 2022 #23 Skrevet 19. august 2022 Krist1an skrev (18 timer siden): Ja dessverre så er det mange av oss menn som er både kalde, kyniske og det som verre er. Håper bare at dere ikke synes at vi er alle slik for det er vi ikke. Mange menn er også snille, hjelpsomme, gode fedre, gode kjærester og det som bedre er. Synd at dere har opplevd denne siden fra mange menn, men håper dere finner en mann en gang som dere kan stole på ❤️ Ja og de er som regel opptatt, det er vel derfor drittsekkene er igjen til de utsultede kvinnfolk som ingen vil ha 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #24 Skrevet 19. august 2022 mo1234 skrev (23 timer siden): Virker som at mange menn er veldig kalde og kyniske. Når de har fått fitta de ville ha, så går de videre. Noen løper vel også? Kommer an på hvor lite de har med det kvinnemennesket å gjøre? Er det en god kvinne, ei med potensiale så blir vi, og slår rot. Da gjør vi alt for kvinnen vi elsker, gir henne oppmerksomhet, legger forholdene til rette for at hun har det godt, mentalt, fysisk og økonomisk. Er dessverre ikke alle kvinner som opplever dette.. Men det skyldes som sagt at de kvinnene ikke er noe å satse på. Anonymkode: 2f47c...466 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #25 Skrevet 19. august 2022 Nah, jeg kjenner mange bra menn. Dårlige menn er det bare å riste av seg. Jada, det er nok av dem, men hvem gidder å bry deg med et rasshøl med lavt moralsk kompass eller dårlige sosiale antenner når det er masse bra folk der ute? Anonymkode: 289db...254 1 5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #26 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen løper vel også? Kommer an på hvor lite de har med det kvinnemennesket å gjøre? Er det en god kvinne, ei med potensiale så blir vi, og slår rot. Da gjør vi alt for kvinnen vi elsker, gir henne oppmerksomhet, legger forholdene til rette for at hun har det godt, mentalt, fysisk og økonomisk. Er dessverre ikke alle kvinner som opplever dette.. Men det skyldes som sagt at de kvinnene ikke er noe å satse på. Anonymkode: 2f47c...466 Bullshit. Gode mennesker behandler alle mennesker godt, om de så er noe å investere i eller ikke. Anonymkode: 289db...254 1 4
mo1234 Skrevet 19. august 2022 #27 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Noen løper vel også? Kommer an på hvor lite de har med det kvinnemennesket å gjøre? Er det en god kvinne, ei med potensiale så blir vi, og slår rot. Da gjør vi alt for kvinnen vi elsker, gir henne oppmerksomhet, legger forholdene til rette for at hun har det godt, mentalt, fysisk og økonomisk. Er dessverre ikke alle kvinner som opplever dette.. Men det skyldes som sagt at de kvinnene ikke er noe å satse på. Anonymkode: 2f47c...466 Det er ikke noe galt å bare være interessert i sex, men si fra på forhånd at det kun er sex dere vil ha. 2
mo1234 Skrevet 19. august 2022 #28 Skrevet 19. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tenker ar man alltid bør undersøke en manns historikk, har han vært en kødd før, fortsetter han trolig med det. Engang fuxkboy/misogynist/slask, omtrent alltid der samme. Menn som selger seg inn som "snille" er det samme, samt semialkisene som påstår de har kontroll.Dem er det mange av. En bra mann er likestilt, har ikke feid over halve byen, tålmodig og ikke for dominerende. Anonymkode: 77475...3c3 Jeg kjenner til typen som selger seg inn som «snille». De er ofte veldig flinke til å lyve og manipulere. De kan se ut som søte lam, klarer å fremstå troverdige, men bak fasaden er de slu og utspekulerte. Endret 19. august 2022 av mo1234 1 2
Klara(U)Klok Skrevet 20. august 2022 #29 Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Bullshit. Gode mennesker behandler alle mennesker godt, om de så er noe å investere i eller ikke. Anonymkode: 289db...254 Har alltid hørt at det finnes noe godt i alle mennesker, og møter jeg noe så tror jeg det beste om den personen, detter jo fort ned på landjorden. Alle har sitt i ryggsekken etter et langt liv på godt og vondt, jeg har vært mye alene etter skilsmissen og sikkert lagt meg til mine uvaner. Men jeg har to jobber( en situasjon jeg kom oppi da jeg som nyskilt, huseier, to barn) og da blir det mye jobb, har aldri sett på meg selv som lat, jeg er glad i å reise, så det har jeg prioritert i den senere tid. så intensjonen med å finne meg en mann i voksen alder var en jeg kan dra på tur med, en elsker, en og ha det hyggelig med, må jo ikke på død å liv bo sammen og ha felles økonomi. Økonomien min har jeg full kontroll på. Men sånne drømme menn som det gror ikke på trær. Så livserfaringer gjør meg skeptisk gitt🤔🤔 1
Klara(U)Klok Skrevet 20. august 2022 #30 Skrevet 20. august 2022 mo1234 skrev (11 timer siden): Jeg kjenner til typen som selger seg inn som «snille». De er ofte veldig flinke til å lyve og manipulere. De kan se ut som søte lam, klarer å fremstå troverdige, men bak fasaden er de slu og utspekulerte. De er vel ute etter et « offer» de kan herske over. Kjenner til noen slike ja. Opplevd en situasjon der mannen til ei venninne gikk bananas og kalte opp venninna mi det mest nedverdigende ord som finnes og det ene å alene forde hun ikke tok tlf( vi var på skogstur og skulle plukke bær); selvsagt måtte han styre den turen og blande seg inn hvor vi fant bær. Har aldri i hele mitt liv hørt slik ordbruk ifra en mann, stakkars jente, flakker med blikket og har en selvtillit lik 0. En manipulerende psykopat, vokste opp med en mor som skjemte ham bort etter noter, han slapp unna alt 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #31 Skrevet 20. august 2022 (endret) Adrenalina1 skrev (På 19.8.2022 den 9.05): En annen forskjell er uten at jeg har vitenskapelig bevis. Damer avbryter forhold oftere når de treffer en ny. Mannfolk velger å fortsette forholdet og henne andre på si til de forhåpentligvis en gang blir tatt på fersken Anonymkode: 79156...bcd Endret 21. august 2022 av Matas Innlegget er ryddet for sitering av slettet innhold. - Matas, mod. 2
nisselue Skrevet 20. august 2022 #32 Skrevet 20. august 2022 12 hours ago, mo1234 said: Jeg kjenner til typen som selger seg inn som «snille». De er ofte veldig flinke til å lyve og manipulere. De kan se ut som søte lam, klarer å fremstå troverdige, men bak fasaden er de slu og utspekulerte. Ah. Jeg ser du har møtt min ex-kone. 4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #33 Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (På 19.8.2022 den 2.17): Kom med kilder, er du snill 😄 Anonymkode: 300de...a94 Kilde postet av en annen i tråden. Dette er jo ikke noen hemmelighet, skjønner ikke hvorfor du ikke bare kunne googlet deg fram til det. Ligger masse artikler om dette på nett. Anonymkode: 4ff2c...2a5 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #34 Skrevet 20. august 2022 Klara(U)Klok skrev (1 time siden): Har alltid hørt at det finnes noe godt i alle mennesker, og møter jeg noe så tror jeg det beste om den personen, detter jo fort ned på landjorden. Alle har sitt i ryggsekken etter et langt liv på godt og vondt, jeg har vært mye alene etter skilsmissen og sikkert lagt meg til mine uvaner. Men jeg har to jobber( en situasjon jeg kom oppi da jeg som nyskilt, huseier, to barn) og da blir det mye jobb, har aldri sett på meg selv som lat, jeg er glad i å reise, så det har jeg prioritert i den senere tid. så intensjonen med å finne meg en mann i voksen alder var en jeg kan dra på tur med, en elsker, en og ha det hyggelig med, må jo ikke på død å liv bo sammen og ha felles økonomi. Økonomien min har jeg full kontroll på. Men sånne drømme menn som det gror ikke på trær. Så livserfaringer gjør meg skeptisk gitt🤔🤔 Jeg kan bare si at jeg har vært borti min del av kalde kyniske utspekulerte mannfolk. Er og godt voksen. Jeg har aldr hatt trua på langdistanse opplegg men for 2 år siden begynte å skravle med en europeer i ett annet land. Jeg trodde aldri vi skulle møtes men i år ble det at han fløy hit en helg. Jeg var jo sikker på han var som alle andre at så fort fått møtt meg og hatt sex var det Bye Bye. Men der tok jeg feil. Vi har mer kontakt nå og han ønsker å flytte hit og få seg jobb for en periode og bli bedre kjent. Vi hadde heller ikke mye sex den helga han var her. 1 gang men det var mye kos og nærhet som jeg satte mye pris på. Han er vel den stødigste mannen jeg har møtt på nett. Ikke noe tull. Han har og ett kjempe bra forhold til sine foreldre. Han oppmuntrer meg til å gjøre ting og spør om ting og følger opp alt jeg holder på med på en fin måte. Er ikke vant til at en mann har brydd seg så mye om meg. Det gjør jo at jeg ikke har lyst å kutte noe kontakt men vil heller se hvor det går. Jeg syns selv jeg er gammel og feit så selvbildet er ikke bestandig på topp men man gir litt mer faan jo eldre man blir. Han er og 15 år yngre enn meg og barnløs. Det og gjorde at jeg var skeptisk. Men er ikke skeptisk lengre nå. Han er seriøs. Fineste jeg har hørt han si er at du er bare en så vakker kvinne og du er så hyggelig og koselig og ikke som alle de andre damer. Så fint har jeg aldri hørt fra en mann før. Det varmet mitt ensomme hjerte. Du har bare ikke møtt riktig mann ts de fins men dating kulturen i Norge er overfladisk og kynisk blitt og veldig seksualisert Anonymkode: 79156...bcd
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #35 Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (På 18.8.2022 den 20.08): I ungdommen opplevde jeg å bli kontaktet av gutter, bedt på kino for så og oppdage at jeg ble brukt som bindeledd for at de ville ha kontakt med mine venninner, og dette har gjentatt seg flere ganger oppigjennom årene. Et lengre forhold etter skilsmissen var han jeg da var sammen med frekk nok til å kontakte min venninne og ville møte henne, hun aviste han, ettervern stund skipper han meg, og prøver seg på min venninne. Hun blir lynforbannet og fortalte ham i klar tekst at hun ikke var interresert Etter FB kom er de så frekke så de saumfarer vennelista mi. Her om dagen var jeg hos en venn, vi har datet litt, han var veldig åpen og pågående da vi begynte å shatte på Messenger, senere på tlf, vi hadde en helg sammen hvor jeg overnattet, etter det ble det brått slutt på all snakk om sex, forhold m.m Mulig jeg er dum men aner ikke hva som gikk galt, har kontakt med mannen da jeg er litt stallhjelp da han trenger det, jeg gjør det forde jeg trives med hester og har jobbet med hest for 30 år siden. Sist helg var ei venninne med da jeg skulle innom stallen…og hva skjer, joda han prater mest med henne, og dagen etter hadde han sendt henne melding på Messenger, hun fortalte meg det og syns dette var leit.. Jeg stoler ikke på menn, syns de er noen drittsekker rett og slett, Nå er jeg blitt såpass oppi årene at jeg egentlig iæikke burde bry meg, men jeg blir lei meg når dette gjentar seg. Mulig jeg ikke tør å slippe meg løs, at jeg er tilbakeholden, men klok av skade så er jeg skeptisk Anonymkode: 7647c...32c Altså beklager men synes du selv har et ansvar her. Ta og møt men som faktisk gir deg kjærlighet. You Are What you attract. Slik er det. Sett grenser, hva tydlig med hva du vil ha. Er han ikke det du ønsker så ikke gå før han da. Det finnes så mange men der ute som vil godt, og jeg har vært sammen med flere , datet flere. Når jeg hadde det sjipt med meg selv, deprimert. Var da jeg møtte idioter til men, som utnytet meg fysisk og psykisk, sexuellt. Men også var slemme. Kontaktet mine veninner osv. En man som jeg var med prøvde seg på veninnen min på en fest vi var på….han dro meg i håret og lekte ”dominant” sexuellt på meg flere ganger.Da sa jeg ikke ifra. Veninnen min sa ifra. Hadde det vært idag så hadde jeg kasta han ut! En annen jeg møtte spyttet på meg når vi hadde sex og holdt meg fast, da kastet jeg ut han. Ta ansvar for deg selv. Ta være på deg selv. Sett tydlige grenser fra start med deg selv. Og sist you are what you attract! Anonymkode: 84379...1eb
ClausSaus Skrevet 20. august 2022 #36 Skrevet 20. august 2022 Nei… men kvinner bør heller ikke stole på menn. Om det er noen trøst kan du få med deg på veien at vi menn heller ikke bør stole på dere kvinner. Velkommen til de voksnes verden.
AnonymBruker 42 Skrevet 20. august 2022 #37 Skrevet 20. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 18.8.2022 den 20.08): I ungdommen opplevde jeg å bli kontaktet av gutter AnonymBruker skrev (På 18.8.2022 den 20.08): og oppdage at jeg ble brukt som bindeledd for at de ville ha kontakt Dette er en helt "kjønnsnøytral greie" og skjer oftere enn man faktisk skulle tro, og i alle former/sammenhenger... Ikke noen grunn til å ikke bare "stole" på menn generelt. Stol på folk som er til å stole på, både menn och kvinnor ... Andre legger du på hylla og/eller evt. under "non-trustwØrthy"-kategorien Endret 20. august 2022 av AnonymBruker 42 1
Helene Skrevet 20. august 2022 #38 Skrevet 20. august 2022 Jeg giftet meg med en av de «snille». Ikke pen mann, men trodde han var god. Jeg tok feil. Mannen viste seg å være psykopat. Nå har jeg vært i et forhold i 18 år. Det tar slutt nå, men, denne mannen er normal. Vi datet, var elskere i mange år før vi ble sammen. Jeg stolte ikke på menn etter ekteskapet. Vet jeg har klaget på sambo, men, det finnes ikke en vond tanke i hans kropp. Ja han er egoistisk, ja, han oppfører seg som et barn, men snill som et lam. Jeg kan ikke leve med han, men håper og ønsker alt godt for han framover.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #39 Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (På 19.8.2022 den 20.44): Noen løper vel også? Kommer an på hvor lite de har med det kvinnemennesket å gjøre? Er det en god kvinne, ei med potensiale så blir vi, og slår rot. Da gjør vi alt for kvinnen vi elsker, gir henne oppmerksomhet, legger forholdene til rette for at hun har det godt, mentalt, fysisk og økonomisk. Er dessverre ikke alle kvinner som opplever dette.. Men det skyldes som sagt at de kvinnene ikke er noe å satse på. Anonymkode: 2f47c...466 Tenker at hvis jeg dater en mann og ikke lenger ønsker å date han, så forlater jeg situasjonen på en grei måte. Og jeg prøver meg ikke på kompisen hans noen uker senere, fordi jeg VET at slikt svir og det er skikkelig uempatisk og dårlig stil. Uansett om mannen ikke var for meg, så går det an å oppføre seg. Anonymkode: 26cd8...f51
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #40 Skrevet 20. august 2022 Jeg stoler heller ikke på menn. Ikke kvinner heller. Anonymkode: 1c6d9...0b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå