Gå til innhold

Stoler ikke på menn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I ungdommen opplevde jeg å bli kontaktet av gutter, bedt på kino for så og oppdage at jeg ble brukt som bindeledd for at de ville ha kontakt med mine venninner, og dette har gjentatt seg flere ganger oppigjennom årene. Et lengre forhold etter skilsmissen var han jeg da var sammen med frekk nok til å kontakte min venninne og ville møte henne, hun aviste han, ettervern stund skipper han meg, og prøver seg på min venninne. Hun blir lynforbannet og fortalte ham i klar tekst at hun ikke var interresert
Etter FB kom er de så frekke så de saumfarer vennelista mi.

Her om dagen var jeg hos en venn, vi har datet litt, han var veldig åpen og pågående da vi begynte å shatte på Messenger, senere på tlf, vi hadde en helg sammen hvor jeg overnattet, etter det ble det brått slutt på all snakk om sex, forhold m.m Mulig jeg er dum men aner ikke hva som gikk galt, har kontakt med mannen da jeg er litt stallhjelp da han trenger det, jeg gjør det forde jeg trives med hester og har jobbet med hest for 30 år siden.
Sist helg var ei venninne med da jeg skulle innom stallen…og hva skjer, joda han prater mest med henne, og dagen etter hadde han sendt henne melding på Messenger, hun fortalte  meg det og syns dette var leit..

Jeg stoler ikke på menn, syns de er noen drittsekker rett og slett, Nå er jeg blitt såpass oppi årene at jeg egentlig iæikke burde bry meg, men jeg blir lei meg når dette gjentar seg. 
Mulig jeg ikke tør å slippe meg løs, at jeg er tilbakeholden, men klok av skade så er jeg skeptisk

Anonymkode: 7647c...32c

• Liker 2
  • Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er helt enig med deg. Jeg har mistet veldig tilliten til menn. Jeg var i et forhold nylig hvor jeg ble veldig sviktet. Han virket som verden beste i begynnelsen. Da jeg ble uplanlagt gravid senere i forholdet, snudde han helt, og klarte overbevise meg om at abort var det beste (masse løgner og manipulasjon). Etter noen måneder gikk han fra meg. Har forøvrig funnet ut at han har løyet om veldig mye annet også. Han var nok mest interessert i det seksuelle rundt forholdet, han var aldri glad i meg sånn oppriktig.

Endret av mo1234
  • Hjerte 4
Skrevet

Det er ikke rart en blir skeptisk, har funnet ut at de er jegere, legge ned bytte og jakte videre. Syns det er stygt gjort, blir lei meg.

• Hjerte 3
Skrevet

Jeg har også mistet tilliten til menn. Etter å ha blitt såret gjentatte ganger så har jeg ikke mer å gi😔

Anonymkode: 941fe...ecc

• Hjerte 4
Skrevet

Får jo bare håpe de får smake sin egen medisin tilslutt.

• Liker 7
Skrevet

Jeg og er møkk lei menn, har vært i mange forhold, men vært alene noen år nå. Har gitt opp å kontakte menn, er 42 år og. 

Anonymkode: e72f0...b46

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Ikke for å forstyrre dere i deres bitre diskusjon. Men det er bla flere kvinner som er utro enn menn. Så vet ikke jeg. Kvinner er ikke noe bedre. 

Anonymkode: 4ff2c...2a5

• Liker 10
Skrevet

Du har møtt på noen som ikke er 100% interessert i deg. Ikke er de noe å samle på heller. Ikke vil de lykkes med å kontakte venninnene dine. Men stor tro på seg selv, jepp! 
Virker som noen drittsekker, rett og slett!          Ikke gi opp. Der finnes bedre menn. 

Anonymkode: 1bf9e...955

• Liker 6
Skrevet

Syns de venninnene dine gjør en bra jobb med sette seg i respekt hos disse nekene av noen menn. Hvorfor gjør du ikke det samme? Be menn som oppfører seg som rasshøl om å dra til helvete. Bare kjør på med drama også. Dritsekker hater drama. 

Anonymkode: 9ee54...acc

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest glassfiberepoxy
Skrevet (endret)

.

Endret av glassfiberepoxy
Skrevet (endret)

Fort gjort å bli brent. Brent barn skyr ilden!

Endret av mo1234
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
mo1234 skrev (4 timer siden):

Virker som at mange menn er veldig kalde og kyniske. Når de har fått fitta de ville ha, så går de videre. 

Ja dessverre så er det mange av oss menn som er både kalde, kyniske og det som verre er. Håper bare at dere ikke synes at vi er alle slik for det er vi ikke. Mange menn er også snille, hjelpsomme, gode fedre, gode kjærester og det som bedre er. Synd at dere har opplevd denne siden fra mange menn, men håper dere finner en mann en gang som dere kan stole på ❤️

• Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke for å forstyrre dere i deres bitre diskusjon. Men det er bla flere kvinner som er utro enn menn. Så vet ikke jeg. Kvinner er ikke noe bedre. 

Anonymkode: 4ff2c...2a5

Kom med kilder, er du snill 😄 

Anonymkode: 300de...a94

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

I ungdommen opplevde jeg å bli kontaktet av gutter, bedt på kino for så og oppdage at jeg ble brukt som bindeledd for at de ville ha kontakt med mine venninner, og dette har gjentatt seg flere ganger oppigjennom årene. Et lengre forhold etter skilsmissen var han jeg da var sammen med frekk nok til å kontakte min venninne og ville møte henne, hun aviste han, ettervern stund skipper han meg, og prøver seg på min venninne. Hun blir lynforbannet og fortalte ham i klar tekst at hun ikke var interresert
Etter FB kom er de så frekke så de saumfarer vennelista mi.

Her om dagen var jeg hos en venn, vi har datet litt, han var veldig åpen og pågående da vi begynte å shatte på Messenger, senere på tlf, vi hadde en helg sammen hvor jeg overnattet, etter det ble det brått slutt på all snakk om sex, forhold m.m Mulig jeg er dum men aner ikke hva som gikk galt, har kontakt med mannen da jeg er litt stallhjelp da han trenger det, jeg gjør det forde jeg trives med hester og har jobbet med hest for 30 år siden.
Sist helg var ei venninne med da jeg skulle innom stallen…og hva skjer, joda han prater mest med henne, og dagen etter hadde han sendt henne melding på Messenger, hun fortalte  meg det og syns dette var leit..

Jeg stoler ikke på menn, syns de er noen drittsekker rett og slett, Nå er jeg blitt såpass oppi årene at jeg egentlig iæikke burde bry meg, men jeg blir lei meg når dette gjentar seg. 
Mulig jeg ikke tør å slippe meg løs, at jeg er tilbakeholden, men klok av skade så er jeg skeptisk

Anonymkode: 7647c...32c

Er det mulig at det er derfor ting ikke funker for deg? Innstillingen din og holdningen til menn. Dersom du har forsvaret, skepsisen og piggene ute til enhver tid er det ikke rart menn ikke gidder å satse.

Anonymkode: c3fc1...32b

• Liker 3
Skrevet

Utrolig trist å lese om din erfaring fra ungdommen TS. Men om du allerede har bestemt deg fra starten at menn er noen drittsekker, så vil de alltid være drittsekker.

Det er nesten 8 billioner mennesker i verden (https://www.worldometers.info/world-population/) - og omtrent halvparten er menn. Tror du virkelig at absolutt alle er drittsekker?... 

Du har opplevd dritt, du er allerede i forsvars-modus i møte med menn, det gjør også noe. For man tiltrekker seg gjerne det man absolutt ikke vil ha - merkelig, men mange har samme erfaring.

Alternativet er å prøve å bytte side da, prøve ut kvinnfolk. Er mange drittsekker der og da. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Stoler heller ikke på kvinner, dere mener aldri det dere sier. Endrer dere heletiden.

Så tar dere ikke alvorlig, greit å ha et seksuelt forhold. Men aldri noe mer.

Kvinner er også litt mer utro enn menn. dette skyldes bekreftelsesbehovet kvinner har.

https://dinside.dagbladet.no/okonomi/kvinner-mer-utro-enn-menn/62527886

https://www.tv2.no/a/12985111/

Anonymkode: e5396...ccf

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er heldigvis voksen og moden nok til å forstå at det er idiotisk å slå alle under én kam.

Anonymkode: 54e23...d1c

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er det mulig at det er derfor ting ikke funker for deg? Innstillingen din og holdningen til menn. Dersom du har forsvaret, skepsisen og piggene ute til enhver tid er det ikke rart menn ikke gidder å satse.

Tenker ar man alltid bør undersøke en manns historikk, har han vært en kødd før, fortsetter han trolig med det. Engang fuxkboy/misogynist/slask, omtrent alltid der samme.

Menn som selger seg inn som "snille" er det samme, samt semialkisene som påstår de har kontroll.Dem er det mange av.

En bra mann er likestilt, har ikke feid over halve byen, tålmodig og ikke for dominerende.

Anonymkode: 77475...3c3

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tenker ar man alltid bør undersøke en manns historikk, har han vært en kødd før, fortsetter han trolig med det. Engang fuxkboy/misogynist/slask, omtrent alltid der samme.

Menn som selger seg inn som "snille" er det samme, samt semialkisene som påstår de har kontroll.Dem er det mange av.

En bra mann er likestilt, har ikke feid over halve byen, tålmodig og ikke for dominerende.

Anonymkode: 77475...3c3

Dette var jo ikke svaret på spørsmålet og gjelder for begge kjønn.  

En får ikke gjort noe med alle andre.  Den ene personen en kan endre og gjøre noe med stirrer tilbake i speilet. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er nok det, slipper ingen innpå meg, eller foresten jeg har prøvd, skar seg det å, fikk da høre av andre at han sa jeg var så masete. Dette var i 2020, lurer fortsatt på hva jeg maste på…

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...