Gå til innhold

Kan man kreve tilbake?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 

Omplasserte hunden min for en stund siden og nå i ettertid fikk vi vite at de som har fått hunden er rusmisbruker. Kan vi kreve hunden tilbake. Har ingen kontrakt og det har bare gått 1 mnd.

Anonymkode: 6c562...849

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Mishandler han hunden så melder dere fra til politiet. Men hunden er ikke din lenger. 

Anonymkode: 4a8f6...c42

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei! 

Omplasserte hunden min for en stund siden og nå i ettertid fikk vi vite at de som har fått hunden er rusmisbruker. Kan vi kreve hunden tilbake. Har ingen kontrakt og det har bare gått 1 mnd.

Skjønte dere ikke dette da dere omplasserte hunden? 

Er de hasjrøykere eller heroinvrak eller noe midt i mellom. Det finnes tusenvis av velfungerende mennesker som bruker rus i Norge, det kan jo hende de er flinke med hunden selv om ryktene om bruk går på bygda? 

Anonymkode: ce7a3...fe9

Skrevet

Jeg synes du skal prøve å få hunden tilbake. Rus og dyr går ikke sammen. Vet ikke hva loven sier, men du kan jo prøve deg på at dere savner hunden inderlig og at dere angrer enormt på omplasseringen. Selv om man er rusmissbruker kan man jo ha et velfungerende hjerte.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei! 

Uten kontrakt kan dere nok ikke kreve noe 😕 Men du kan spørre?

Anonymkode: 8b1d0...381

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...