AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #1 Skrevet 18. august 2022 Er din katt pratsom? Min mjauer til meg og jeg svarer, så mjauer den igjen. Akkurat som vi har en samtale 😅 Anonymkode: f4035...ae6 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #2 Skrevet 18. august 2022 Å ja, har en som er akkurat samme Anonymkode: e47b4...d5d 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #3 Skrevet 18. august 2022 Ja helt ekstremt. Han mjauer bare han skal bytte stilling 😂 Vi har lange meningsfulle samtaler 😅 Anonymkode: ce0aa...5c8 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #4 Skrevet 18. august 2022 min og snakker mye, jeg snakker med den og, er så koselig. Anonymkode: 40f9d...de0 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #5 Skrevet 18. august 2022 Koselig med puser som prater mye. Noen ganger fornærmer jeg pus og den ser fornærmet tilbake på meg. Det er noen ganger man lurer på hva de skjønner... Anonymkode: 15a90...778 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #6 Skrevet 19. august 2022 Min kurrer hele tiden. Verdens søteste lyd frå verdens søteste pus🥰 Anonymkode: 20c2b...ad8 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #7 Skrevet 19. august 2022 Her i huset har vi flere katter og har alltid snakket til de, de eldste kattene vet hva noen ord betyr sånn som f.eks. mat, ut og nei. Alle kattene "snakker" mye og spesielt den eldste hannkatten, når han kommer inn eller når han ligger ute på terrassen så sier han fra om at her er jeg og er veldig høylytt. Hvis de ligger å sover når det nærmer seg mattid så reagerer de nesten ikke på noe bortsett fra det magiske ordet som er mat, da spretter de opp og mjauekoret er i full gang. Gjensynsgleden er også stor hvis en av oss har vært borte en dag, en av hunnkattene mjauer nesten hysterisk mens hun løper ned mot der bilene parkeres. Da skal hun løftes opp og helst bæres tilbake til huset eller så sitter hun på skuldrene. Anonymkode: 3ab0c...d65
anon01 Skrevet 19. august 2022 #8 Skrevet 19. august 2022 Så heldig du er! 😻 Alltid ønsket meg en katt som mjauer til meg å har en "samtale" 💗
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #9 Skrevet 19. august 2022 Mine 2 også, vi babler ivei alle sammen, den eldste ser på meg og skakker på hodet som om hun skjønner alt jeg sier til henne, hun forstår også veldig godt Ut og løper til døra med en gang jeg spør om hun vil ut. Den andre er en koseklump som mjauer hver gang jeg slutter å kose med henne, så det hender det blir endel mjauing i løpet av dagen kan man si. Jo mer man prater med kattene og gir dem respons på mjauing dess mer mjauer dem. De mjauer kun til mennesker, ikke til hverandre. Anonymkode: b9480...b29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå