Gjest Jane Doe Skrevet 23. november 2005 #1 Skrevet 23. november 2005 Jeg lurer på hva dere syns var de virkelig store Hollywood-filmene på 90-tallet? Jeg prøver å finne ut hva som var mote i Hollywood det tiåret.. Håper dere kan hjelpe meg..
Gjest WildThing Skrevet 23. november 2005 #2 Skrevet 23. november 2005 Jeg lurer på hva dere syns var de virkelig store Hollywood-filmene på 90-tallet? Jeg prøver å finne ut hva som var mote i Hollywood det tiåret.. Håper dere kan hjelpe meg.. ← Den godeste Arnold er vel en av de store 90-tallsheltene, sammen med Bruce Willis. Madonna var på full fart i filmverden med etterhvert noe suksess. Pulp Fiction, Desperado, The Cable Guy (for øvrig alt som Jim Carrey satte sine bein i).
Malou Skrevet 23. november 2005 #3 Skrevet 23. november 2005 (endret) De jeg umiddelbart tenker på er Titanic, Basic Instinct, Schindlers List, Forrest Gump, The Silence of the Lambs, Braveheart og American Beauty. Alle disse filmene høstet priser gjennom 90-tallet i allefall. Endret 23. november 2005 av Malou
Gjest *Snart medlem* Skrevet 23. november 2005 #4 Skrevet 23. november 2005 (endret) Du kan jo ta et søk på www.imdb.com. Tarantino var jo stor på 90-tallet. Endret 23. november 2005 av *Snart medlem*
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #5 Skrevet 23. november 2005 Det var jo da John Travolta gjorde comeback for fullt. Die Hard filmene var store Nattsvermeren gjorde at alle tenkte på Fava Beans og en fin Chianti Titanic. Alle sang My heart will go on
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå