AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #101 Skrevet 9. februar 2023 55 minutter siden, AnonymBruker said: Er ikke lettpult likevel da 😂Vet ikke helt om man skal sette det på listen over nok en ting man skal ha dårlig selvfølelse for, at man ikke kommer uten en liiiiten touch av fingre i tillegg til PIV? Eller om jeg skal håpe at de fleste menn er som meg selv- og bryr seg minimalt om det er fingre, tunge eller kjønnsorganer som får partneren i mål, så lenge h*n tenner på meg og jeg får være med på moroa ☺️? Anonymkode: a586a...6bb Du er lettpult hvis det er lett å få sex med deg. Det skal sies at uttrykket brukes oftest om kvinner, noe du neppe er. Anonymkode: ba1ad...a46
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #102 Skrevet 9. februar 2023 37 minutter siden, AnonymBruker said: Du er lettpult hvis det er lett å få sex med deg. Det skal sies at uttrykket brukes oftest om kvinner, noe du neppe er. Anonymkode: ba1ad...a46 Nå skjønner jeg ikke helt hvorfor rett tolkning av dette uttrykket er så viktig for deg, men har du kilde på denne tolkningen? Jeg har bare hørt uttrykket i betydningen at noen kommer lett. Det er jo drøssevis av uttrykk for å være lett på tråden allerede, så ett til er helt unødvendig. Særlig med tanke på antonymet «tungpult» gir det dessuten mye mer mening som uttrykk for å nå klimaks med letthet. Anonymkode: 5dbf5...cbb
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #103 Skrevet 9. februar 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Nå skjønner jeg ikke helt hvorfor rett tolkning av dette uttrykket er så viktig for deg, men har du kilde på denne tolkningen? Jeg har bare hørt uttrykket i betydningen at noen kommer lett. Det er jo drøssevis av uttrykk for å være lett på tråden allerede, så ett til er helt unødvendig. Særlig med tanke på antonymet «tungpult» gir det dessuten mye mer mening som uttrykk for å nå klimaks med letthet. Anonymkode: 5dbf5...cbb Årsaken er at dette er det eneste trådstarter spør om. Ordet "pult" betyr betyr at det blir utført en handling mot den som blir pult. Derfor må det være den som puler det er "lett" for. ETYMOLOGI jf. dansk pule og svensk dialekt pula, islandsk púla 'slite og slepe; støte hardt til' Dersom en person blir pult, er selvsagt ikke denne personen den aktive parten. Hvis to personer "puler" kan begge være like aktive, men ikke dersom en person blir "pult". Det gir derfor ikke så mye mening å snakke om hvor raskt den som blir pult når klimaks. Det har ingen relevans for betydningen av ordet lettpult. Det som gir mening derimot, er at ordet lettpult betyr hvor lett det er å få pult en annen person. Anonymkode: ba1ad...a46 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå