Sofakona Skrevet 18. august 2022 #21 Skrevet 18. august 2022 Føler med deg ts. Vi bor ved en vei som er 40..men folk kjører i 60 og 90 her...det er vikeplikt her..men det er det mange som enten ikke bryr seg eller glemmer, det er 2 overganges felt her og det er sp mange som ikke stopper..den ene er på 2 filer..så den når ene filen med biler stopper..så kjører andre filen som gæringer og følger ikke med. Og dette er en skole og barnehage vei...jeg både går og kjører her og blir skikkelig irritert..har holdt på å bli påkjørt flere ganger.. gående og kjørende..og da har jeg vist hensyn. Det er skummelt hvor mange som ikke følger med ..og slutter og bry seg om regler... Sett så mye stygt at jeg innimellom har lyst å slutte å kjøre
Rhodiola Skrevet 18. august 2022 #22 Skrevet 18. august 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende en PM til meg med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Retningslinjene finner du her. Tråden er ryddet for brukerangrep, latterliggjøring, avsporing, tulleinnlegg og siteringer av slettede innlegg. Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg