Gå til innhold

Eksen til Sigrid Bonde Tusvik

PetraPerlesukker

Anbefalte innlegg

7 hours ago, totti_1 said:

Fordi ytringsfriheten er vid, betyr ikke det at man er god i huet.

Eksempelvis: https://www.vg.no/rampelys/tv/i/M4aVm/nrk-brukte-nakenbilde-av-conradi-i-tv-program

Men vanskelig å bli krenket på vegne av eksen, som man reder ligger man... 🤷‍♂️

.

«Artikkelen er 14 år gammel». Så langsur er altså du. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krutthøna skrev (På 18.8.2022 den 20.01):

Tror til og med det gikk så langt at hun (SP) giftet seg, før det kom ut at hun og MJ hadde et forhold på si.

Synes uansett at det virker litt rart hele greia....nesten som at han har "truet" Sigrid til å si minst mulig. Det er først nå den siste tiden at hun har nevnt dagligdagse ting hun og barna har gjort sammen, noe hun til stadig snakket om før.

fint om han «truer» henne til å skjerme barna da, men synd at hun har begynt å utlevere dem igjen.

Tough cookie skrev (På 20.8.2022 den 1.44):

Selvfølgelig har de ikke den beste kommunikasjonen- han var utro mot henne og barna.

Eh nei, man er ikke utro mot barna 🙄

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (På 20.8.2022 den 1.45):

Jeg pleide å følge han på insta fordi han posta mye søtt av barna. Insaten hans er jo fortsatt full av barna og Sigrid og ingenting fra ny dame 🤷‍♀️

Ah, da er det tydeligvis ikke for å skjerme barna at han har gitt henne munnkurv… 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

velociraptor skrev (7 minutter siden):

fint om han «truer» henne til å skjerme barna da, men synd at hun har begynt å utlevere dem igjen.

Eh nei, man er ikke utro mot barna 🙄

Enig. Folk må kunne skille mellom dette. Man er ikke utro mot barna sine. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner egentlig ikke hva Sigrid  har sagt sagt om Martin i showet sitt. Bare sagt at han var en utro dust liksom eller noe mer ? For jeg så en artikkel i Aftenposten der det virker som om hun avslører mer på liveshowet ? Noen som vet?  

Endret av FruR
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruR skrev (1 time siden):

Jeg skjønner egentlig ikke hva Sigrid  har sagt sagt om Magnus i showet sitt. Bare sagt at han var en utro dust liksom eller noe mer ? For jeg så en artikkel i Aftenposten der det virker som om hun avslører mer på liveshowet ? Noen som vet?  

Jodel sier mye om dette ;-) Først og fremst at "alt som har stått på jodel var sant - utenom graviditeten". 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruR skrev (7 timer siden):

Jeg skjønner egentlig ikke hva Sigrid  har sagt sagt om Magnus i showet sitt. Bare sagt at han var en utro dust liksom eller noe mer ? For jeg så en artikkel i Aftenposten der det virker som om hun avslører mer på liveshowet ? Noen som vet?  

Heter han ikke Martin? Hun har sikkert ikke fått lov til å henge han ut som Lisa gjorde da mannen hennes var utro. Men han kom vel tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (9 timer siden):

Heter han ikke Martin? Hun har sikkert ikke fått lov til å henge han ut som Lisa gjorde da mannen hennes var utro. Men han kom vel tilbake.

Jo, han heter Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (9 timer siden):

Hun har hengt ham ut på podcast, men viktig for henne å gjøre dette live mot betaling også.

Barna er i den alderen hvor de kan lese, så perfekt timing 🙈

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Licorne skrev (På 2.12.2022 den 1.17):

«Artikkelen er 14 år gammel». Så langsur er altså du. 

Hun kalte Ari Behn UBRUKELIG uka etter han tok selvmord. Vel vitende om at dette ville havne på VG sin forside og bli lest av hans døtre. For en idiot hun er.

Dette var i 2020. Det er et gjennomgående mønster her fra 14 år tilbake til i dag. Det læres aldri.

• Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (12 timer siden):

Jo my bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, totti_1 said:

Hun kalte Ari Behn UBRUKELIG uka etter han tok selvmord. Vel vitende om at dette ville havne på VG sin forside og bli lest av hans døtre. For en idiot hun er.

Dette var i 2020. Det er et gjennomgående mønster her fra 14 år tilbake til i dag. Det læres aldri.

Nei, det stemmer ikke. Det var 9 måneder etter at Behn var død.

De snakket om at «venner» av Behn nå skulle komme ut med ulike bøker om han. Per Heimly f.eks. De snakket om hvordan Per Heimly og Ari Behn var på fest og sa de var ubrukelige. Når de fikk reaksjoner i avisene (startet av Ørjan Burøes gale kjendismanager, Erland Bakke) sa de unnskyld med en gang.

Så som vanlig er det noen som overdriver og smører tjukkere på fordi det skaper lynsjestemning. 

• Liker 32
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, totti_1 said:

Hun har hengt ham ut på podcast, men viktig for henne å gjøre dette live mot betaling også.

Barna er i den alderen hvor de kan lese, så perfekt timing 🙈

Datteren til Sigrid er vel kanskje rundt 7 år, sønnen er vel 5. Så at de skal sitte på Aftenposten meninger å lese om vage påstander om sin far er ikke veldig realistisk. 

Edit : datteren er rundt 9/10 og sønnen  er vel rundt 7. 

Endret av Licorne
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter såpass lang tid å være bitter på så er det vel lavmål å lage show av barnas far og deres samlivsbrudd. Dei var to i forholdet, og Martin hadde neppe starte et forhold med ny om han og Sigrid hadde et godt ekteskap bygget på felles verdier. Det hadde selvfølgelig vert bedre om han trakk seg ut av ekteskapet uten å innlede nytt forhold først. Men HUN skal tenke på barna sine først og fremst, dei er ikkje tjent med å få hevnen fra sin mor i fleisen. Ikkje så lenge til at dei e gamle nok til å surfe på nett. Som foreldre må dei begge skape et godt klima for samarbeid slik at barna lider minst mulig. Det gjer ikkje Sigrid med å lage show av og om barnas far.

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWoodville
Licorne skrev (24 minutter siden):

Datteren til Sigrid er vel kanskje rundt 7 år, sønnen er vel 5. Så at de skal sitte på Aftenposten meninger å lese om vage påstander om sin far er ikke veldig realistisk. 

Nei dette er feil. Datteren er 9-10 år og sønnen, rundt 7. noe jeg vet fordi jeg fikk barn omtrent samtidig med henne.

Sigrid hadde og et program om graviditet da hun selv var gravid med første, det har du og en kilde 

Endret av MissWoodville
Legge til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWoodville
Kjerringrokk skrev (9 minutter siden):

Etter såpass lang tid å være bitter på så er det vel lavmål å lage show av barnas far og deres samlivsbrudd. Dei var to i forholdet, og Martin hadde neppe starte et forhold med ny om han og Sigrid hadde et godt ekteskap bygget på felles verdier. Det hadde selvfølgelig vert bedre om han trakk seg ut av ekteskapet uten å innlede nytt forhold først. Men HUN skal tenke på barna sine først og fremst, dei er ikkje tjent med å få hevnen fra sin mor i fleisen. Ikkje så lenge til at dei e gamle nok til å surfe på nett. Som foreldre må dei begge skape et godt klima for samarbeid slik at barna lider minst mulig. Det gjer ikkje Sigrid med å lage show av og om barnas far.

Jeg er 100% enig. Slik som hun holder på .. skal ikke skrive hva jeg egentlig tenker om hennes rolle som mor, men jeg synes synd på barna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 minutter siden, MissWoodville said:

Nei dette er feil. Datteren er 9-10 år og sønnen, rundt 7. noe jeg vet fordi jeg fikk barn omtrent samtidig med henne.

Sigrid hadde og et program om graviditet da hun selv var gravid med første, det har du og en kilde 

Den er grei! Jeg regnet feil på artiklene som annonserte at hun hadde fått barn. Men nå sitter uansett ikke en 9/10 åring og leser meninger på Aftenposten. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWoodville
Licorne skrev (4 minutter siden):

Den er grei! Jeg regnet feil på artiklene som annonserte at hun hadde fått barn. Men nå sitter uansett ikke en 9/10 åring og leser meninger på Aftenposten. 

Nei. Men barn i den alderen får med seg mye. og jeg synes at barnas beste bør komme først. Greit at Sigrid er en «kunstner», men samtidig må grensen gå et sted dersom hun tenker på barnas ve og vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWoodville
Licorne skrev (1 minutt siden):

Herregud så stusselig det er å legge dette ansvaret på Sigrid.

Mannen har ført Sigrid og barna bak lyset i flere år. Mens Sigrid tok vare på barna og dro på ferier med de alene slik at Martin skulle få «ro og hvile» - har altså han brukt denne tiden på å ligge med en ansatt under seg i VGTV. Sigrid bekymret seg så mye for om Martin hadde det bra og om hun hadde gjort noe galt, at hun ble både fysisk og psykisk syk. Rart at ingen tenker at Martin har vært en dårlig far som har satt bort familien sin og gjort moren deres syk. 

Sigrid har gjort alt riktig som mor og allikevel sitter altså folk her inne og sier det er hennes skyld og at hun har gjort for lite. Skammelig. 

Kan være enig i det, men ingen vet hvordan andres forhold egentlig er. Vi hører bare en side. samtidig så må Sigrid gjøre det hun kan for å ta hensyn til barna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...