miamiamia Skrevet 26. desember 2022 #101 Del Skrevet 26. desember 2022 Hvordan vet dere eksakt hva M gjorde mot Sigrid? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Squirtle Skrevet 4. januar 2023 #102 Del Skrevet 4. januar 2023 Synes det er fornøyelig at tråden heter "Exen til Sigrid Bonde Tusvik"😂 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 8. januar 2023 #103 Del Skrevet 8. januar 2023 Har de barn ig sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 8. januar 2023 #104 Del Skrevet 8. januar 2023 Agent smith skrev (1 time siden): Har de barn ig sånn Martin og Sigrid har to barn. 9 og 6 år, mener jeg å huske at de er. Martin sin nye kjæreste har ikke barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 9. januar 2023 #105 Del Skrevet 9. januar 2023 Irja skrev (12 timer siden): Martin og Sigrid har to barn. 9 og 6 år, mener jeg å huske at de er. Martin sin nye kjæreste har ikke barn. Martin og elskerinnen har vel fått barn sammen nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 9. januar 2023 #106 Del Skrevet 9. januar 2023 Tough cookie skrev (11 timer siden): Martin og elskerinnen har vel fått barn sammen nå? Var hun gravid? Er de sammen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 10. januar 2023 #107 Del Skrevet 10. januar 2023 Tough cookie skrev (På 9.1.2023 den 10.39): Martin og elskerinnen har vel fått barn sammen nå? Var ikke det bare er rykte? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 10. januar 2023 #108 Del Skrevet 10. januar 2023 Isola2 skrev (10 timer siden): Var ikke det bare er rykte? De fikk barn ganske tidlig har jeg lest her inne, men man kan ikke være 100% sikker siden det er Kg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 10. januar 2023 #109 Del Skrevet 10. januar 2023 MarianneE skrev (På 10.12.2022 den 4.37): Dette er jeg helt enig i. Mine foreldre ble skilt etter at pappa innrømmet et forhold bak mammas rygg da jeg var 11. Jeg er 44 nå og ser jo at mitt forhold til pappa fikk en alvorlig knekk da og ingenting ble det samme etterpå. Pappa gav f i sin egen familie for å ha seg med ei som viste seg å være et nek. Når du gjør slikt er det ikke kun mot partner men og mot hele familien. Den gangen valgte han bort kone og tre barn for noe som ikke varte mer enn et par år. Min far gjorde det samme og selv om vi i dag (20 år senere) har et fint forhold, vil jeg alltid se han i lys av utroskapen. 5 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 10. januar 2023 #110 Del Skrevet 10. januar 2023 Tough cookie skrev (På 9.1.2023 den 10.39): Martin og elskerinnen har vel fått barn sammen nå? Nei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. januar 2023 #111 Del Skrevet 11. januar 2023 Alice123 skrev (14 timer siden): Min far gjorde det samme og selv om vi i dag (20 år senere) har et fint forhold, vil jeg alltid se han i lys av utroskapen. Absolutt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fusetufs Skrevet 18. juli 2023 #112 Del Skrevet 18. juli 2023 Alice123 skrev (På 10.1.2023 den 23.24): Min far gjorde det samme og selv om vi i dag (20 år senere) har et fint forhold, vil jeg alltid se han i lys av utroskapen. Dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen-Oslo Skrevet 22. august 2023 #113 Del Skrevet 22. august 2023 non_stop skrev (På 18.8.2022 den 18.30): Kan ikke være lett å starte et forhold, liv og foreldreskap når begge gikk inn i forholdet ved å være utro og såre ektefelle, forlovede barn og øvrig familie for at nettopp ❤️❤️de to❤️❤️ skulle få være sammen. Ved hver eneste utfordring i forholdet, hver krangel og uenighet vil begge to bli mistenksomme på den andre og lete etter tegn på utroskap. Blir sikkert stresset denne dama hver gang det starter en ny, ung og heit dame på jobben til typen. For hun husker så godt hvor lett det var for ham å glemme kone, barn og ringen på fingeren når han så noe han likte. Og vise versa. Og barnet som må vokse opp og høre disse ryktene. Vil halvsøsknene godta det nye søskenet eller er de sint på far? Er de ok med at deres nye stemor sto i med faren deres bak ryggen på mamma? Uansett hvor skånet barna er fra dette vil de på et tidspunkt bli utsatt for rykter og det som står på nettet, venner hører det fra foreldrene sine og sladderen går. Hvor mange barn tror du vokser opp med foreldre som er skilt grunnet utroskap? Jeg kjenner mange og ingen barn har blitt mobbet pga utroskap begått av far eller mor (som jeg vet om), da er det i så fall såpass grovt og spesielt at det fortsatt er skrevet om i media flere år etterpå, Har aldri hørt om mobbing av barn pga utroskap. (Ref Petter Stordalen, Gaute G Grav, Jeff Bezos, Hilde Hummelvoll, V Staude, Tønnes mann …listen er milevis..). Kunne nevnt flere kjente norske her, men alt er ikke skrevet om i media). Det er en påkjenning og ekstremt smertefullt, ja, men at ungene til Bonde Tusvik skal bli mobbet pga fars utroskap, det tror og håper jeg ikke. Mulig vil det være andre årsaker til evt mobbing… Min beste venn ble skilt pga utroskap begått av hens ektefelle, MED hens aller nærmeste og beste venn, som hen hadde delt «alt» med i årevis. Forholdet hadde pågått i over ett år, de hadde reist sammen på turer…Det hadde vært bursdagsfeiringer, middagsselskaper mm og det andre paret var alltid selvskrevne gjester. De hadde barn i 10-11 årsalderen på begge sider. Ingen av ungene ble mobbet, men de ble veldig såret selvsagt og det var en stor påkjenning. De deltok på ferier mm sammen m «ny» samboer med hens barn osv etterpå og begynte med annenhver uke osv. Trist hele greia. Det nest verste var vel gaslightning den andre startet med etterpå, som om utroskapen og «overtagelsen» av hens ektefelle ikke var nok. Det jeg vet er at barn som opplever grov utroskap i et ekteskap/forhold kan bli mere bevisst på hva det gjør med et sinn, både for voksen og barn, mens andre igjen kan utvikle et nonchalant forhold til utroskap. Det kan falle begge veier, dessverre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 9. februar #114 Del Skrevet 9. februar Spesiell dame. Fant ingen passende tråd, men stusser over Sigrid BT igjen... https://twitter.com/Smoothedan/status/1755966202445210101?t=NDIVI-WphUaL3gKWTfaHMQ&s=19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 9. februar #115 Del Skrevet 9. februar totti_1 skrev (5 minutter siden): Spesiell dame. Fant ingen passende tråd, men stusser over Sigrid BT igjen... https://twitter.com/Smoothedan/status/1755966202445210101?t=NDIVI-WphUaL3gKWTfaHMQ&s=19 De som kjenner henne (dvs vi som er phungfolk og har vært det siden den spede start) vet hva hun mener og hvor hun kommer fra med dette. Det må tas med en klype salt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 9. februar #116 Del Skrevet 9. februar (endret) Sprite skrev (56 minutter siden): De som kjenner henne (dvs vi som er phungfolk og har vært det siden den spede start) vet hva hun mener og hvor hun kommer fra med dette. Det må tas med en klype salt Så det er humor? Jeg skjønner jo poenget hennes (det har ikke med barnas leggetid) Synes dama er bedreviter og selvopptatt, uansett intensjonen. Endret 9. februar av totti_1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 9. februar #117 Del Skrevet 9. februar Hørte podkast med henne som gjest hos Solveig Kloppen, og jeg lurer på om hun tuller eller om hun er sarkastisk og ironisk hele tiden? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 9. februar #118 Del Skrevet 9. februar totti_1 skrev (57 minutter siden): Så det er humor? Jeg skjønner jo poenget hennes (det har ikke med barnas leggetid) Synes dama er bedreviter og selvopptatt, uansett intensjonen. Er nok en salig god blanding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 9. februar #119 Del Skrevet 9. februar (endret) Dere må høre ranten til Ole Soo fra minutt 8:30 om hvor rare argumenter Sigrid bruker. Enkel Servering – Podcast – Podtail Han avslører dessuten at Sigrid bor i en villa med sine foreldre. Og når Sigrid reiser på show har hun med seg dem som 2 barnepassere. Morsom tirade fra pappa Soo 😂 Endret 10. februar av totti_1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 10. februar #120 Del Skrevet 10. februar Tough cookie skrev (19 timer siden): Hørte podkast med henne som gjest hos Solveig Kloppen, og jeg lurer på om hun tuller eller om hun er sarkastisk og ironisk hele tiden? Neppe med barn. Men husker jeg betjente henne i butikk. Hun er ganske hyper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå