Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er gravid for andre gang, og har nå en jobb der jeg har litt kundemøter og må kle meg pent. Ikke dress-pent, men går vanligvis i skjorter/bluser med litt fine bukser. Mine gamle skjorter og topper passer foreløpig, men buksene begynner å bli trang. Sliter sånn med å finne bukser som ikke er joggebukser eller vide jeans! Jeg er ikke så høy, så er ikke glad i vide bukser. Noen som har tips? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt de fleste mammaklærne mine på zalando, men når det gjelder bukser synes jeg rett og slett H&M har vært best!

Liker å få prøvd på bukser og H&M har faktisk litt utvalg på mammaklær i motsetning til de fleste andre fysiske butikker.

Anonymkode: e434e...f87

Skrevet

Bonprix har også en del fine mamma-klær til en billig penge. 

Har du vurdert å gå med kjoler? Synes det er lettere å finne ok gravid-kjoler enn bukser. 

Anonymkode: 66703...1a4

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte kun en finbukse, en litt tjukkere tights og en jeans fra hm da jeg var gravid. Brukte mine vanlige skjorter så langt det gikk og når de ble litt trange hadde jeg dem åpen med en topp under. Brukte stort sett bare mine vanlige klær - Oversized skjorter og strikk, samt litt vide kjoler. 

Anonymkode: ed69b...3f9

• Liker 1
Skrevet

HM har noen sorte gravidbukser som ikke er jeans. Ellers er det ikke mye pent å finne der syns jeg. I hvertfall ikke i de fysiske butikkene.

Skrevet

Min go-to for fine gravidklær er Boob Design. Bonus for at alle toppene deres også er ammetopper, så funker med både liten, stor og ingen mage. Litt dyrt, men veldig god kvalitet 😊

Anonymkode: 1db48...b66

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det var enklest med kjoler :) hvis det er et alternativ. Noen av dem kan du bruke senere også! 

Anonymkode: d0bf9...8a5

• Liker 1
Skrevet

Takk for tips! 😊 Kjoler er helt supert, lett å finne som passer over magen. Men har en del overdeler som passer enn så lenge, så vil ha noen bukser sånn at de blir brukt 😄

Skrevet

Ammebutikken.no har mye fint. Også støtter man Ammehjelpen gjennom å handle der.

Anonymkode: 48e8c...a38

• Liker 1
Skrevet
Anonym6789 skrev (9 timer siden):

Takk for tips! 😊 Kjoler er helt supert, lett å finne som passer over magen. Men har en del overdeler som passer enn så lenge, så vil ha noen bukser sånn at de blir brukt 😄

Jeg brukte også en del skjørt (med elastisk linning), med lang topp over. Hadde skjørtet under magen. Så da kunne jeg bruke mine helt vanlige skjørt, slapp kjøpe mamma-skjørt :)

Anonymkode: 66703...1a4

• Liker 1
Skrevet

Vi har også kleskode på min jobb, og jeg har kjøpt en god del av Purpless-merket på Ebay UK. Enkle og pene klær, spesielt tunikaer og skjorter.

• Liker 1
Skrevet

Mamalicious😊

Anonymkode: 38897...dd6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...