AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #1 Skrevet 17. august 2022 Jeg har hatt lapraskopi for 4 år siden, og da var det mye betent vev samt en endocyste på høyre eggstokk. Den gav SINNSYKE akutte og økende smerter for hver syklus, og skapte mye krøll som krevde kirurgi. Jeg er generelt lite plaget med smerter, men nå har den høyre eggstokken begynt å murre igjen. Smertene er ikke store (trenger foreløpig ikke smertestillende) så jeg håper jeg kan unngå ny operasjon. Derfor lurer jeg på om dere andre med endometriose og eventuelt tidligere cyster på eggstokk opplever det samme uten at det eskalerer for hver syklus? Jeg er liksom bare vant til at jeg enten ikke merker så mye eller at det er akutt innleggelse med kirurgi - har ikke erfaring med «jevne» smerter hver måned generelt. Anonymkode: bd242...682
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #2 Skrevet 17. august 2022 Hei! Jeg har hatt tre operasjoner forbundet med cyster, og går til sjekk hos gynekologen hvertfall en gang i året. Man er dessverre utsatt for at det kan vokse flere cyster (som man må fjerne). Anbefaler deg å ta en sjekk Anonymkode: 01d57...04b
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #3 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Jeg har hatt tre operasjoner forbundet med cyster, og går til sjekk hos gynekologen hvertfall en gang i året. Man er dessverre utsatt for at det kan vokse flere cyster (som man må fjerne). Anbefaler deg å ta en sjekk Anonymkode: 01d57...04b TS her Altså endometriosecyste? Anonymkode: bd242...682
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå