Mimmili Skrevet 17. august 2022 Forfatter #21 Del Skrevet 17. august 2022 Capazitet skrev (2 timer siden): Det var rart. Mitt hår blir silkemjukt av den. Kan hende du forvekslar den med ein annan hårkur Jeg prøver igjen jeg 😍 bestiller en fra nordicfeel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 18. august 2022 #22 Del Skrevet 18. august 2022 Mimmili skrev (8 timer siden): Jeg trooooor jeg har prøvd den ? Håret ble stivt som en stokk 😳 Det er ikke sikkert den passer til ditt hår. Jeg har tidligere prøvd produkter som lover ditt og datt,men håret mitt har reagert på lik måte som deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #23 Del Skrevet 18. august 2022 Capazitet skrev (7 timer siden): Det var rart. Mitt hår blir silkemjukt av den. Kan hende du forvekslar den med ein annan hårkur Nei, det er ikke så rart, iom at en av hovedingrediensene er kreatin, altså protein. For mye protein gjør håret stivt, og det knekker som bare det. Man bør altså styre unna om man ikke har behov for protein. De med lav porøsitet bør som regel ikke bruke protein-produkter, og da kun i små doser, som i stylingprodukter. Anonymkode: 141e7...d2e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimmili Skrevet 18. august 2022 Forfatter #24 Del Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nei, det er ikke så rart, iom at en av hovedingrediensene er kreatin, altså protein. For mye protein gjør håret stivt, og det knekker som bare det. Man bør altså styre unna om man ikke har behov for protein. De med lav porøsitet bør som regel ikke bruke protein-produkter, og da kun i små doser, som i stylingprodukter. Anonymkode: 141e7...d2e Aaaaaah det forklarer en del 👀 takk !!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #25 Del Skrevet 18. august 2022 Noen som har prøvd k 18 hårkur? Anonymkode: aa581...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimmili Skrevet 20. august 2022 Forfatter #26 Del Skrevet 20. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 18.8.2022 den 22.24): Noen som har prøvd k 18 hårkur? Anonymkode: aa581...97c JA prøver det når det kom ut ! Håret knakk herifra til glade jul . Men hvis håret ditt ikke reagerer på proteiner osv ? Kjør på 😍 vet om mange som elsker den ! Endret 20. august 2022 av Mimmili Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimmili Skrevet 20. august 2022 Forfatter #27 Del Skrevet 20. august 2022 Noen som har prøvd ut ecooking hair oil ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå