eeqaz Skrevet 2. desember 2023 #2121 Del Skrevet 2. desember 2023 Bibbi_ skrev (11 timer siden): Kan det ha noe med om hvem av de som er mest PR-kåte? Gjeldende PR kåt tenker jeg du også er inne på noe annet. I brødrenes forklaring på hvorfor de valgte gå ut i media med å skrive om sine opplevelser med vold og trusler fra Gjert, er begrunnelsen medias dekning hvor de føler at de fremstilles feil, som "bøllete og kravstore" og at de derfor må gå ut og forsvare seg mot dette. Når en person lever av SoMe blir man sikkert i overkant opptatt av hvordan man fremstiller seg og hvordan man fremstilles. Man ser ikke EH vise bilder av en dårlig dag, alt er glam. I tidslinjen uttaler Henrik at de vil reparere forholdet til far, han skal bare være far og ikke trener. Dette er i etterkant av den angivelige volden som førte til brudd. Jeg tviler ikke på at G har vært for hard, men det er noe med deres selvopptatte holdning som gjør at jeg finner det vanskelig å stole 100 % på deres versjon, og det er noe med NGN sin fremgang med G som spiller inn også 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samfunnsdebatt Skrevet 4. desember 2023 #2122 Del Skrevet 4. desember 2023 (endret) Ingebrigtsen-team-sønnene blir som Harry føler jeg. Uavhengig av hva som har skjedd innad i familien så blir det offentlig skittkasting og nedverdigelse av motpart å ta skrive til media om privatlivet. Vi har ingen grunn til å skulle vite om deres private detaljer. Ingen tjener på det. Og det sees ikke på som noe fint av omverdenen at de gjør slike grep. Populariteten faller. https://www.dagbladet.no/kjendis/vil-du-ikke-se-barnebarna/80586257 Endret 4. desember 2023 av Samfunnsdebatt 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Octo Skrevet 5. desember 2023 #2123 Del Skrevet 5. desember 2023 Samfunnsdebatt skrev (11 timer siden): Ingebrigtsen-team-sønnene blir som Harry føler jeg. Uavhengig av hva som har skjedd innad i familien så blir det offentlig skittkasting og nedverdigelse av motpart å ta skrive til media om privatlivet. Vi har ingen grunn til å skulle vite om deres private detaljer. Ingen tjener på det. Og det sees ikke på som noe fint av omverdenen at de gjør slike grep. Populariteten faller. https://www.dagbladet.no/kjendis/vil-du-ikke-se-barnebarna/80586257 Det blir feil å sammenligne disse. Ingebrigtsen-brødrene har trent hardt i mange år og ofret alt for å bli blant de beste løperne i verden. Prins Harry og Meghan Markle har ingen andre talenter enn å fortelle løgn-historier om kongefamilien og beskylde dem for å være rasister. Det er det eneste måten de har kunnet tjene penger på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeqaz Skrevet 5. desember 2023 #2124 Del Skrevet 5. desember 2023 Samfunnsdebatt skrev (13 timer siden): Ingebrigtsen-team-sønnene blir som Harry føler jeg. Uavhengig av hva som har skjedd innad i familien så blir det offentlig skittkasting og nedverdigelse av motpart å ta skrive til media om privatlivet. Vi har ingen grunn til å skulle vite om deres private detaljer. Ingen tjener på det. Og det sees ikke på som noe fint av omverdenen at de gjør slike grep. Populariteten faller. https://www.dagbladet.no/kjendis/vil-du-ikke-se-barnebarna/80586257 De har skjønt at de trenger rådgivere, bedre sent enn aldri https://www.vg.no/sport/friidrett/i/P4b060/ingebrigtsen-broedrene-forsterker-stoetteapparatet-med-eget-raadgiverteam 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samfunnsdebatt Skrevet 5. desember 2023 #2125 Del Skrevet 5. desember 2023 Octo skrev (14 timer siden): Det blir feil å sammenligne disse. Ingebrigtsen-brødrene har trent hardt i mange år og ofret alt for å bli blant de beste løperne i verden. Prins Harry og Meghan Markle har ingen andre talenter enn å fortelle løgn-historier om kongefamilien og beskylde dem for å være rasister. Det er det eneste måten de har kunnet tjene penger på. Likheten er at begge leirene tjener nok like mye dårlig anseelse på å utbrodere sin families skam (uansett om den er reell eller oppdiktet). Folk flest liker ikke sånne. En helt annen sak ville vært om de var i fare. Men det er jo ikke gjeldende. Når de skader sitt eget hus.. Så skader seg selv også. Ved å minske eller ta offentlig bort verdien som har vært om hvem de var endel av, og hvem de var da, og historien hvordan de ble til, så er det ikke en kjærlig historie for folk å se på. Det er ikke noe folk vil kjøpe for å bli lik med. eeqaz skrev (13 timer siden): De har skjønt at de trenger rådgivere, bedre sent enn aldri https://www.vg.no/sport/friidrett/i/P4b060/ingebrigtsen-broedrene-forsterker-stoetteapparatet-med-eget-raadgiverteam De skulle hatt bedre rådgivere for lenge siden. Sponsorinntektene er hvor alle potensielle millionene ligger. Hvilken verdi er det de selger? Hvilken verdi er det folk skal kjøpe for å bli slik selv.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Octo Skrevet 6. desember 2023 #2126 Del Skrevet 6. desember 2023 (endret) .. Endret 6. desember 2023 av Octo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 7. desember 2023 #2127 Del Skrevet 7. desember 2023 Usmakelig inntekt på kone til løpemann nr 1. Prakke ting på folk slik at andre blir rike. Fy. Folk er dumme som lar seg påvirke slik. Slutt å se på dem så må de ut i ordentlige jobber de og. Kone til løpemann nr 3 på 21 år tjente over 600 000 kr på å være hjemme og prakke RÆL på påvirkerene sine. 😩 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 7. desember 2023 #2128 Del Skrevet 7. desember 2023 Xstrella skrev (4 minutter siden): Usmakelig inntekt på kone til løpemann nr 1. Prakke ting på folk slik at andre blir rike. Fy. Folk er dumme som lar seg påvirke slik. Slutt å se på dem så må de ut i ordentlige jobber de og. Kone til løpemann nr 3 på 21 år tjente over 600 000 kr på å være hjemme og prakke RÆL på påvirkerene sine. 😩 Jeg har aldri blitt påvirket av en influenser til å kjøpe noe. Jeg er heldigvis ikke så dum. Dessverre er det for mange mindre smarte mennesker som kjøper og kjøper. Det gjelder jo ikke bare fra disse to du nevner her. Se på Sara Emilie Tandberg og Therese Lien bl.a. Helt sjokkerende at de kan tjene seg så rike på ræl. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 7. desember 2023 #2129 Del Skrevet 7. desember 2023 Bibbi_ skrev (14 minutter siden): Jeg har aldri blitt påvirket av en influenser til å kjøpe noe. Jeg er heldigvis ikke så dum. Dessverre er det for mange mindre smarte mennesker som kjøper og kjøper. Det gjelder jo ikke bare fra disse to du nevner her. Se på Sara Emilie Tandberg og Therese Lien bl.a. Helt sjokkerende at de kan tjene seg så rike på ræl. Helt enig. De er mange, og så lenge det er market for dette så tjener de fett på å være hjemme. Og den dagen markedet stopper opp, og de ikke har utdanning eller jobb så kan de bli uføretrygdet med over 470 000 kr året. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KraKriAm Skrevet 7. desember 2023 #2130 Del Skrevet 7. desember 2023 Xstrella skrev (10 minutter siden): Helt enig. De er mange, og så lenge det er market for dette så tjener de fett på å være hjemme. Og den dagen markedet stopper opp, og de ikke har utdanning eller jobb så kan de bli uføretrygdet med over 470 000 kr året. Du tror man bare kan «bli» uføretrygdet? Bare gå til NAV og dikte opp en sykdom? 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 7. desember 2023 #2131 Del Skrevet 7. desember 2023 KraKriAm skrev (Akkurat nå): Du tror man bare kan «bli» uføretrygdet? Bare gå til NAV og dikte opp en sykdom? Neida, men influencere uten utdanning og jobberfaring vil få problemer senere. Da blir nok psykisk lidelse brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 7. desember 2023 #2132 Del Skrevet 7. desember 2023 Bibbi_ skrev (32 minutter siden): Jeg har aldri blitt påvirket av en influenser til å kjøpe noe. Jeg er heldigvis ikke så dum. Dessverre er det for mange mindre smarte mennesker som kjøper og kjøper. Det gjelder jo ikke bare fra disse to du nevner her. Se på Sara Emilie Tandberg og Therese Lien bl.a. Helt sjokkerende at de kan tjene seg så rike på ræl. Det spiller jo ingen rolle om følgerne virkelig kjøper varene, så lenge annonsørene tror det. Det er annonsørene som kaster penger etter influencerne. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 7. desember 2023 #2133 Del Skrevet 7. desember 2023 Xstrella skrev (21 minutter siden): Neida, men influencere uten utdanning og jobberfaring vil få problemer senere. Da blir nok psykisk lidelse brukt? En av de nevnte influenserene jeg skrev om hadde ME helt til hun ble kjent på SoMe. Nevner det innimellom at hun kan kjenne den i kroppen. Så når populariteten er borte så kommer nok ME'n tilbake. Fruen til Henrik tar i hvertfall en skikkelig utdannelse i stedet for å bare leve et luksusliv pga mannen tjener penger, som en annen Ingebrigtsen frue gjør. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 7. desember 2023 #2134 Del Skrevet 7. desember 2023 Bibbi_ skrev (1 time siden): Jeg har aldri blitt påvirket av en influenser til å kjøpe noe. Jeg er heldigvis ikke så dum. Dessverre er det for mange mindre smarte mennesker som kjøper og kjøper. Det gjelder jo ikke bare fra disse to du nevner her. Se på Sara Emilie Tandberg og Therese Lien bl.a. Helt sjokkerende at de kan tjene seg så rike på ræl. 100% sant. Har heller aldri benyttet meg av rabattkoder og ting de frister med...om jeg vil ha noe så søker jeg det opp på Google å finner bedre tilbud andre steder eller handler på de lokale butikkene for å holde liv i jobbene til vanlig folk. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 7. desember 2023 #2135 Del Skrevet 7. desember 2023 Bibbi_ skrev (1 time siden): En av de nevnte influenserene jeg skrev om hadde ME helt til hun ble kjent på SoMe. Nevner det innimellom at hun kan kjenne den i kroppen. Så når populariteten er borte så kommer nok ME'n tilbake. Fruen til Henrik tar i hvertfall en skikkelig utdannelse i stedet for å bare leve et luksusliv pga mannen tjener penger, som en annen Ingebrigtsen frue gjør. Likevel tjente hun over 1 mill. Påvirker til kjøpepress hun og. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeqaz Skrevet 10. desember 2023 #2136 Del Skrevet 10. desember 2023 (endret) Heldigvis tok de ingenting av mine ting, så for meg gikk det greit, sier Henrik Ingebrigtsen til NrK. Man trenger ikke gi et kort utsagn til media så mye betydning eller man kan lure på hvorfor han ikke sa noe om hvordan kona og barna opplevde at noen tok seg inn i huset da de var tilstede, det må jo ha vært en ekkel opplevelse. Endret 10. desember 2023 av eeqaz 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeqaz Skrevet 11. desember 2023 #2137 Del Skrevet 11. desember 2023 (endret) "Du må vere omgitt av så mange ja-personar at du ikkje innser at du har svakheiter». Eg trur det var ein del av undergangen hans, seier briten. Interessant analyse av J.I. av Kerr her: https://www.nrk.no/sport/kerr-hamrar-laus-mot-ingebrigtsen_-_-egoet-hans-er-ganske-stort-1.16673501 Endret 11. desember 2023 av eeqaz 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeqaz Skrevet 11. desember 2023 #2138 Del Skrevet 11. desember 2023 eeqaz skrev (10 minutter siden): "Du må vere omgitt av så mange ja-personar at du ikkje innser at du har svakheiter». Eg trur det var ein del av undergangen hans, seier briten. Interessant analyse av J.I. av Kerr her: https://www.nrk.no/sport/kerr-hamrar-laus-mot-ingebrigtsen_-_-egoet-hans-er-ganske-stort-1.16673501 haha, måtte sjekke ut mer hva Kerr mener, og jeg er enig, egoet hans (I.J) er overdrevet, ikke gratulere andre med seieren er dårlig stil https://www.nrk.no/sport/forklarer-omstridt-utspill_-_-gar-pa-ingen-mate-hoyt-ut-1.16548547 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samfunnsdebatt Skrevet 11. desember 2023 #2139 Del Skrevet 11. desember 2023 eeqaz skrev (1 minutt siden): haha, måtte sjekke ut mer hva Kerr mener, og jeg er enig, egoet hans (I.J) er overdrevet, ikke gratulere andre med seieren er dårlig stil https://www.nrk.no/sport/forklarer-omstridt-utspill_-_-gar-pa-ingen-mate-hoyt-ut-1.16548547 Lurer på hva han tenker om mannens utspill om offentlige påstander i avisen om vold fra trenerfaren, som forsvar mot kritikk for usportslig atferd mot konkurrent faren trente 😅🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeqaz Skrevet 11. desember 2023 #2140 Del Skrevet 11. desember 2023 Samfunnsdebatt skrev (31 minutter siden): Lurer på hva han tenker om mannens utspill om offentlige påstander i avisen om vold fra trenerfaren, som forsvar mot kritikk for usportslig atferd mot konkurrent faren trente 😅🤣🤣 vel...han går ikke ut og støtter Jakob akkurat og han har garantert fått det med seg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå