Gå til innhold

Flere som har en kollega som virker sur og ekskluderende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun hilser ikke tilbake når jeg sier hei, og behandler meg som luft. Har vært slik i minst 1-2 år. Noen av venninnene hennes på jobb har begynt å ignorere meg også. Spør f.eks ikke om jeg vil bli med ut å ta luft/lunsje når en samlet gjeng går ut. Kommer ikke til å varsle min nærmeste leder ettersom jeg har bestemt meg for å slutte neste år. Men hva kan det skyldes? Bitterhet? Ikke vet jeg. Det eneste jeg vet er at hun ble dumpa i fjor og er ufrivillig barnløs. Men på en annen side så har flere av venninnene hennes både barn og mann, så det er neppe grunnen. Jeg får bare bite tennene sammen og dagdrømme om at jeg flytter neste år. Men det er ubehagelig å bli ekskludert på denne måten. Noen flere som har opplevd det, og hva gjorde du isåfall?

Anonymkode: 2c5fe...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ekskluder henne tilbake, gå rett fordi og ikke la henne se at du bryr deg. 
heng med de som er greie. 
Jeg har selv jobbet sammen med noen sure sniper for en del år tilbake på et sykehjem. Jeg valgte å slutte da jeg fant meg en ny jobb, det gikk utover trivsel, humør og psyke. 
Det som er litt kult er at min bestemor fikk plass på dette sykehjemmet i fjor, og hun sure nebbete dama sol jobber der er plutselig så smørblid mot meg nå når jeg besøker besta. 
Rollene er snudd, og jeg kritiserer henne ofte. Eks. Hvorfor sitter besta uten høreapparater? Dette har dere fått beskjed om mange ganger.. hun hører ikke uten.. kommer med små stikk innpakket bak et smil. 
Hun sure må bare smile og ta imot.. jeg digger den situasjonen, for hun var et hespetre mot meg. 
Karma is a bitch 

Anonymkode: 909ab...9eb

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres egentlig mest ut som at hun bare ikke ønsker å snakke om privatlivet sitt på jobb. Snakk heller fag med henne. 

Anonymkode: cf909...da0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...