Gå til innhold

Hvor blir det av julestemningen min i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvert år pleier jeg få full julestemning i november. I år er den borte vekk. Hvordan skal jeg få den på plass? Har 3 unger fra 2 til 7 år så jeg burde absolutt ha anledning til å få skikkelig julestemning.... :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ligger i skjul og venter på at det skal bli desember.

Skrevet

slapp av! den kommer nok i desember skal du se :nisseblunk:

Skrevet

En hel måned til jul, så du (vi) har god tid til å fremkalle julestemning... ;)

Må nok bli advent først, for min del.

Skrevet
Må nok bli advent først, for min del.

Men hjelp...

Det er jo første søndag i advent allerede førstkommende søndag...

Blir nok "...som julekvelden på kjerringa..." i år også...

DET er julestemning det!! Det samme hvert eneste år... ;)

Skrevet

Det er jo fremdeles bare november. Jeg har i allefall ikke julestemning enda, tror ikke jeg får det før jeg er ferdig med eksamen i allefall. Har riktignok begynt med gavekjøp og julekortlaging, men det er mest av praktiske årsaker. Jeg får ikke julestemning før jeg begynner å åpne julekalenderen og føler at det nærmer seg i allefall.

Skrevet

Jeg har, i likhet med Arkana, sånn smått begynt med juleforberedelser. Jeg kan vel ikke si at jeg har julestemningen inne, men tanken på å stelle med forberedelsene gjør at jeg blir forventningsfull. Hva med om du begynner sånn i det små du også, kanskje den melder seg etterhvert? Jeg regner med at når førstkommende søndag er her med 1. advent, og jeg begynner å pynte litt, spise juleting, drikke juledrikker, tenne kongerøkelse, lage juleting og spille julesanger, så kommer julestemningen snikende også. Føles det bedre nå? :klem:

Skrevet (endret)

Jula begynner da ikke før 24.des. Det er jo leenge til.

Endret av hilli
Skrevet

For min del så kommer julestemningen når snøen kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...