Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #1 Skrevet 23. november 2005 Hvert år pleier jeg få full julestemning i november. I år er den borte vekk. Hvordan skal jeg få den på plass? Har 3 unger fra 2 til 7 år så jeg burde absolutt ha anledning til å få skikkelig julestemning....
Gjest gjest1 Skrevet 23. november 2005 #2 Skrevet 23. november 2005 Den ligger i skjul og venter på at det skal bli desember.
Gjest baby-E Skrevet 23. november 2005 #3 Skrevet 23. november 2005 slapp av! den kommer nok i desember skal du se
Ugla Skrevet 23. november 2005 #4 Skrevet 23. november 2005 En hel måned til jul, så du (vi) har god tid til å fremkalle julestemning... Må nok bli advent først, for min del.
Ugla Skrevet 23. november 2005 #5 Skrevet 23. november 2005 Må nok bli advent først, for min del. ← Men hjelp... Det er jo første søndag i advent allerede førstkommende søndag... Blir nok "...som julekvelden på kjerringa..." i år også... DET er julestemning det!! Det samme hvert eneste år...
Arkana Skrevet 23. november 2005 #6 Skrevet 23. november 2005 Det er jo fremdeles bare november. Jeg har i allefall ikke julestemning enda, tror ikke jeg får det før jeg er ferdig med eksamen i allefall. Har riktignok begynt med gavekjøp og julekortlaging, men det er mest av praktiske årsaker. Jeg får ikke julestemning før jeg begynner å åpne julekalenderen og føler at det nærmer seg i allefall.
Mysti Skrevet 23. november 2005 #7 Skrevet 23. november 2005 Jeg har, i likhet med Arkana, sånn smått begynt med juleforberedelser. Jeg kan vel ikke si at jeg har julestemningen inne, men tanken på å stelle med forberedelsene gjør at jeg blir forventningsfull. Hva med om du begynner sånn i det små du også, kanskje den melder seg etterhvert? Jeg regner med at når førstkommende søndag er her med 1. advent, og jeg begynner å pynte litt, spise juleting, drikke juledrikker, tenne kongerøkelse, lage juleting og spille julesanger, så kommer julestemningen snikende også. Føles det bedre nå?
hilli Skrevet 24. november 2005 #8 Skrevet 24. november 2005 (endret) Jula begynner da ikke før 24.des. Det er jo leenge til. Endret 24. november 2005 av hilli
BlackBerry Skrevet 24. november 2005 #9 Skrevet 24. november 2005 For min del så kommer julestemningen når snøen kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå