AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1 Del Skrevet 16. august 2022 Hva synes du om navnet "Ivi"? Er dette veldig typisk 2022-spesielle-navn-vi-er-fancy-se-på-oss-navn? Livredd for å velge noe sjeldent egentlig, vil ikke være med i Christoph-Emilian-André gjengen 🙈 Anonymkode: 6e45f...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #2 Del Skrevet 16. august 2022 Skal d uttales Ivi eller Aivi? Anonymkode: 45d12...4cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #3 Del Skrevet 16. august 2022 Tenker på Uvi.. Anonymkode: 6cac8...622 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #4 Del Skrevet 16. august 2022 Syns Evy er bedre. Anonymkode: d844f...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #5 Del Skrevet 16. august 2022 Hva med Eyvi da TS? Ivi skal vel uttales som Ivy (Aivy). Anonymkode: ec11b...760 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. august 2022 #6 Del Skrevet 16. august 2022 Jeg tenker på pokemonen Eevee, og det er rart navn på et barn, selv om pokemonen er søt 😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykepleierinnen Skrevet 16. august 2022 #7 Del Skrevet 16. august 2022 Forbinder det med Ivi fra Flaskepost fra havet på NRK super, og elsker navnet ! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #8 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Skal d uttales Ivi eller Aivi? Anonymkode: 45d12...4cf Ivi. Skal sies som det skrives, eventuelt. Anonymkode: 6e45f...81c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #9 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hva med Eyvi da TS? Ivi skal vel uttales som Ivy (Aivy). Anonymkode: ec11b...760 Hater desverre Evyi. 🥵 Vi andre har korte navn på "i", kun derfor vi vurderer Ivi. Finner liksom ingen korte navn vi begge liker som begynner på I. Anonymkode: 6e45f...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #10 Del Skrevet 16. august 2022 Kjenner en som har Ivie, synes kanskje den skrivemåten er litt bedre enn Ivi, men den uttales på samme måte Synes kanskje navnet var litt rart til å begynne med, men nå liker jeg det Anonymkode: 2f622...7cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #11 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kjenner en som har Ivie, synes kanskje den skrivemåten er litt bedre enn Ivi, men den uttales på samme måte Synes kanskje navnet var litt rart til å begynne med, men nå liker jeg det Anonymkode: 2f622...7cd Er det at det blir for kort uten en E på slutten? 🙂 Eller at det "ser rart ut" med Ivi? Setter pris på alle ærlige tilbakemeldinger. Anonymkode: 6e45f...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #12 Del Skrevet 16. august 2022 Sykepleierinnen skrev (1 time siden): Forbinder det med Ivi fra Flaskepost fra havet på NRK super, og elsker navnet ! Der jeg har navnet fra! Anonymkode: 6e45f...81c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #13 Del Skrevet 16. august 2022 Høres ut som noen har oppkalt enn jentunge etter Ivo Caprino i første omgang, men Google på sin side sier at Ivi er et engelsk navn som stammer fra en tid i England for noen 100 år siden da det var populært å kalle opp unger etter blomster. Eneste er at Ivi stammer fra Eføy og sånn sett et noe mindre kledelig enn navn som Linnea, Jasmin osv. Jeg tror ikke jeg ville kalt mitt barn for Eføy, men hver sin smak. Anonymkode: 426aa...04e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 16. august 2022 #14 Del Skrevet 16. august 2022 Titania skrev (1 time siden): Jeg tenker på pokemonen Eevee, og det er rart navn på et barn, selv om pokemonen er søt 😅 Jeg også! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #15 Del Skrevet 16. august 2022 Jeg tenker på Eevee også. Havner litt i Emilian-gjengen for min del. Anonymkode: 34c29...0e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #16 Del Skrevet 16. august 2022 Sykepleierinnen skrev (1 time siden): Forbinder det med Ivi fra Flaskepost fra havet på NRK super, og elsker navnet ! Samme her! Anonymkode: 81c13...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 16. august 2022 #17 Del Skrevet 16. august 2022 Jalla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #18 Del Skrevet 16. august 2022 Jeg kjenner en person som heter Ivy, uttalt temmelig rett fram med norsk uttale. Hun er godt voksen, med norske foreldre, født og oppvokst i Norge, så det er ikke i Emilian-generasjonen, for å si det slik. Den Y-en til slutt blir ikke så veldig tydelig, så den høres nesten ut som en i. Jeg synes Ivy er finere og ser mer normalt ut enn Ivi eller, Gud forby, Ivie. Anonymkode: 7b16b...e11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #19 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hater desverre Evyi. 🥵 Vi andre har korte navn på "i", kun derfor vi vurderer Ivi. Finner liksom ingen korte navn vi begge liker som begynner på I. Anonymkode: 6e45f...81c Ok, hva med Iva Ina Ine Ile Idd Ike Imi Ili Idi Ige Ily Anonymkode: ec11b...760 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #20 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kjenner en person som heter Ivy, uttalt temmelig rett fram med norsk uttale. Hun er godt voksen, med norske foreldre, født og oppvokst i Norge, så det er ikke i Emilian-generasjonen, for å si det slik. Den Y-en til slutt blir ikke så veldig tydelig, så den høres nesten ut som en i. Jeg synes Ivy er finere og ser mer normalt ut enn Ivi eller, Gud forby, Ivie. Anonymkode: 7b16b...e11 Enig. Du må i alle fall ikke finne på å stave det Ivie, det ser helt merkelig ut, mange kommer til å tro det uttales med e på slutten, og hun vil alltid måtte forklare hvordan navnet hennes staves. Ivy synes jeg er den mest naturlige skrivemåten for dette navnet. Anonymkode: d8fd9...aae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå