Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #1 Skrevet 23. november 2005 noen som vet hvor det er billigst å få tak i reiser til usa, california? har sett på restplasser på sol.no og der er d fra ca 13.000 til 20.000 kr.. men da får man vert der med opphold i 3 uker ca å da.. er det dyrt eller billig? andre plasser som er billigere? å når på året er d best å reise??
Gjest HB Skrevet 23. november 2005 #2 Skrevet 23. november 2005 Vi var i USA i fjor og betalte i underkant 30 000,- for to personer i to uker. Det inkluderte fly til New York, fly videre til San Fransisco og fly hjem fra Los Angeles. Hadde leiebil siste uken så vi kjørte fra SF til LA. Bilen og hotellopphold (så nær som den overnattingen vi hadde mellom SF og LA) var også inkludert. Vi bestilte alt gjennom USA-spesialisten i Oslo. Fikk masse hjelp der. Tror vel at California er ganske stabil når det gjelder vær. Vi var der i slutten av mai og hadde stort sett skyfri himmel, men jeg tror det var litt kjølig i forhold til normalen. I april hadde det derimot vært hetebølger. God tur. Hilsen Lille meg
Catlin Skrevet 21. desember 2005 #3 Skrevet 21. desember 2005 Når det gjelder fly, er det billigst å reiser mellom 1.september og 1. mars. Ikke sjekk bare på nett. Sjekk også f.eks usaspesialisten for flyreiser (de forhandler ikke SAS tror jeg). Hotell kan lønne seg å bestille utenom på nett - f.eks på hotels.com.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå