Gå til innhold

Laaaaang mens

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært plaget med lang mens og som har noen råd?

Vanligvis varer mensen i 4-5 dager men denne ganger har den vart i 14 dager :sur:

Noen som har noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen ide om hvorfor du plutselig har fått så lang mens? Dersom du går på p-piller og har "klussa" med de for å ikke få mensen en gang, kan det hende kroppen bare er litt i ubalanse. Men dersom det ikke gir seg, burde du ringe/oppsøke lege. Jeg hadde ei venninne som hadde mensen nesten sammenhengende i flere mnd, og hun måtte gå på noen piller pga blodmangel til slutt. Mener absolutt ikke å skremme, altså! Bare gjøre deg oppmerksom på det...

• 1 år senere...
Skrevet (endret)

-hgj

Endret av Hellemor
Skrevet
Er det noen som har vært plaget med lang mens og som har noen råd?

Vanligvis varer mensen i 4-5 dager men denne ganger har den vart i 14 dager :sur:

Noen som har noen råd?

Hvor gammel er du da? Selv er jeg midt i 40åra og begynte å trøble med mensen da jeg var 40 :sur: Noen ganger går det flere måneder, mens noen ganger er det 14 dager i mellom samt at den varer mye lenger.

Jeg ble frustrert :frustrert: og gikk til legen. Fikk noen piller jeg snart skal begynne med, som skal stabilisere mensen. Vet ikke om det funker på yngre folk, men du kan jo spørre fastlegen din. Lykke til :)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Har du begynte med noen nye medisiner? Om det ikke gir seg snart bør du snakke med legen. Det er neppe farlig, men det er ikke bra å miste så mye blod heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...