Gå til innhold

Møte eldre kvinne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har alltid tent på eldre kvinner og kunne tenkt meg å møtt en.

Hvor møter vi jeg som ung mann på en eldre kvinne.

Jeg er 23 år, men veldig moden. Håper drømmen en dag kommer til live.

Setter pris på svar ❤️

Anonymkode: be759...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg er 23 år, men veldig moden.

Det tror jeg faktisk ikke. Da hadde du ikke behøvd å stille spørsmålet. 

Far din

Anonymkode: 684f5...f2c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du hadde skrevet dette med nicket ditt og hvor du befinner deg, hadde du hatt fem tilbud på PM nå.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (3 timer siden):

Dersom du hadde skrevet dette med nicket ditt og hvor du befinner deg, hadde du hatt fem tilbud på PM nå.

Tvilsomt. Det er faktisk ikke mange voksne kvinner som vil ha en jypling. Jeg er en av dem. Han, og alle andre som ham, er slettes ikke så modne som de selv tror de er. Dessuten vet vi at det kun er et hakk i sengestolpen, samt påfølgende skrytehistorier til "gutta" etterpå. Jada, det finnes en og annen dame som hopper på, men det er ikke mange av dem. 

Anonymkode: f2f2b...ff9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har du prøvd ditt lokale eldresenter? 

Anonymkode: 021f0...79e

FY DEG! Nå lo jeg så godt jeg fikk kaffe i nesa! 🤣

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har du prøvd ditt lokale eldresenter? 

Anonymkode: 021f0...79e

Mente sikkert kjøpesenter

Anonymkode: a88df...3b6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tvilsomt. Det er faktisk ikke mange voksne kvinner som vil ha en jypling. Jeg er en av dem. Han, og alle andre som ham, er slettes ikke så modne som de selv tror de er. Dessuten vet vi at det kun er et hakk i sengestolpen, samt påfølgende skrytehistorier til "gutta" etterpå. Jada, det finnes en og annen dame som hopper på, men det er ikke mange av dem. 

Det er nettopp mitt poeng.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kun et hakk i sengstolpen? Hadde du ikke noe utbytte av sexen? Hadde du ikke noe valg? Forventet du at dere skulle møtes flere ganger? Har du blitt navngitt i skrytehistoriene?

Unge menn skryter ofte når en kvinne har vært deilig og vakker, men er hun ikke et skue for øyet blir hun aldri nevnt med navn... for da blir man jo litt mobbet av "gutta". Jyplinger og nåtidens playere er jo akkurat slik, de spiller på kvinnens følelser, blir fristet til bristepunktet og lurt til sengs.. og det er jo her man tar feil valg, i en beruselse av kåthet.

Enkelte kvinner vil jo se på dette som utnyttelse, og en nokså frekk oppførsel. Mens enkelte kvinner synes igrunn det er greit å ikke møtes igjen, og ser på det som et vanlig ONS. Og i ONS er det jo ikke vanlig at de kjenner hverandre, så å navngi et fornavn spiller vel ingen rolle. Og enkelte kvinner drar jo nytte av å bli gjenkjent, da blir det jo mere unge menn som vil prøve seg.. Så det finnes iallfall 3 forskjellige kvinner, men sikkert mange andre varianter også. Det finnes jo kvinnelige playere også, eller fristerinner som jeg kaller dem.. jeg har mange ganger blitt lurt av gifte kvinner, men jeg navgir jo ikke noen som jeg har hatt sex med, det har jeg ikke hjerte til selv om hun var utro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hei.

Setter pris på svar ❤️

Jeg har forståelse for dine ønsker.. og når du sier du er moden ligger det sikkert noe bra bak det. Du har iallfall forstått at kvinner liker modne menn.

Men det er grunn ikke nok, eldre kvinner liker å bli sjarmert uten at du er for direkte. Du må liksom få frem det smilet, som beviser at hun er nysgjerrig på deg. Alle kjenner på dette når det skjer, det er som om tiden står stille. Blikkontakt og kroppsspråket vårt er meget avslørende, det er et flørtende spill mellom to personer. Og kunsten er å bevare det, med velvalgte ord og helst uten at andre ser flørtingen deres. Da har du oppnådd å være en "beskytter" eller en som viser hensyn og trygghet. Dette skaper jo spenning også, og de fleste liker å være i den bobla. Da får også fantasien løpe litt løpsk under samtalen, så det er kanskje ikke så rart at enkelte også smiler bredt. For slike fantasier er som en usynlig erogen sone, så det er ganske vanlig at vi blir kåte på hverandre. Og når det skjer, starter også gnisten i kjemien, vi tilpasser oss hverandre i samtalene, og sørger for at vi beholder den gode tonen sammen. Nothing gonna stop us now!❤️🥰🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datingapper, men du må huske å se over gjennomsnittlig bra ut.

Anonymkode: beefd...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken alder ser du etter? Alle over 40 er jo per definisjon modne i forhold til en 23-åring.

Anonymkode: ae639...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså det fins faktisk modne 23-24 åringer.

Jeg hadde en kort periode på 6’mnd en kollega på 24 jeg fikk så god kjemi med jeg la ikke mrk til alders forskjellen og vi konkurrerte mye på jobb og hadde mye kontakt. Ja jeg ble betatt men holdt meg selvsagt i skinnet.

I helgen møtte jeg en ny 23-24 åring gjennom frivillig arbeid og han og ble jeg tiltrukket av. Han var en oppgående og ordentlig kar. Ikke noe tull og hyggelig. Og fikk kjemi med en gang. Nå er nok jeg umoden da og litt barnslig men gjør selvsagt ikke noe ut av sånt det hadde ikke vært meg men ja syns de var kjekke.  

De var mer voksne enn mannfolk i 40-50-årene som ikke bestandig er så modne heller. 

En ting har jeg lært meg. Kjjemi kan du få med folk i alle aldre hvis en er åpen for det

Kvinne 54

Anonymkode: 654f4...887

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kjjemi kan du få med folk i alle aldre hvis en er åpen for det

Word .....

Det handler om kjemi, ikke alder.  Så sant begge er voksne og frivillig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/15/2022 at 11:19 PM, AnonymBruker said:

Danskebåten. :)

Ofte sånn at 'alt er lov' der. Veldig variabelt hvor mange det er på diskoen da, noen avganger er bra, andre dårlig..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 15.8.2022 den 23.19):

Hei.

Setter pris på svar ❤️

Jeg er ledig ☺️

Anonymkode: 6611e...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blaffen skrev (19 timer siden):

Danskebåten. :)

Ofte sånn at 'alt er lov' der. Veldig variabelt hvor mange det er på diskoen da, noen avganger er bra, andre dårlig..

På danskebåten det skjer 🥳

Anonymkode: 6611e...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor.

Hvor gammel kvinne ser du etter egentlig? 

Anonymkode: ef8c8...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...