Gå til innhold

Ensom for alltid.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du må i hvert fall ut av huset om du skal øve på å snakke med damer :)

Men lykke til med hun du matchet med, håper det går bra ❤️ 

Anonymkode: 816f1...96a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Du må ut på markedet for å være på markedet rett og slett. Enten på Internett eller der du møter mennesker. Det er veldig lite sannsynlig at den store kjærligheten banker på døra en dag, helt uten videre. 

Anonymkode: 9902d...6f4

Alle sier jo at det skjer når du minst venter det og  når man prøver skjer det ingen ting. 

dame 37, også evig singel

Anonymkode: 1f313...9b5

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Alle sier jo at det skjer når du minst venter det og  når man prøver skjer det ingen ting. 

dame 37, også evig singel

Anonymkode: 1f313...9b5

Dame 54 her evig single og. Gled deg til de glade 50 årene 😤

Anonymkode: cddf8...b17

Skrevet

Jeg kjenner meg godt igjen i følelsene du har, ts. Jeg har vært i noen forhold men de har tatt slutt av ulike årsaker. 

Min største drøm er også egen familie. En mann som er oppriktig glad i meg og barn. Samtidig begynner tiden å renne ut. Etter å ha blitt såret flere ganger nå så kjenner jeg at jeg vet ikke om jeg klarer å gi mer av meg selv. Utenom jobb er jeg også alene. Har noen få venninner men de er i forhold og har egne familier. Da blir det ikke så mye tid til overs til venner. Jeg gråter også en del over min situasjon. Men det er når jeg er hjemme for meg selv. Når jeg er på jobb eller ute i offentligheten tar jeg meg alltid sammen, kler meg fint og ser bra ut. Det tror jeg er viktig. Det er å sitte alene hjemme dag etter dag, helg etter helg og ferie etter ferie. 

For meg høres du ut som en attraktiv mann for mange kvinner. Er mange som ikke har noe i mot en som jobber turnus. Er gjerne smart å begynne å snakke med kvinner via nett. Deretter går det an å avtale å gå en tur f.eks. Da er man i bevegelse og sitter ikke statisk overfor hverandre nærmest som en intervju situasjon. 

Håper tipsene du får her hjelper litt🤗

Anonymkode: 39480...794

Skrevet

Lag deg en profil på Tinder (for det er der folk er) og en på Bumble (for der må kvinner ta kontakt, noe som kan være nyttig mtp. sjenertheten). Skriv et par setninger med litt fakta og litt humor, men holdt det kort, og fritt for skrivefeil. Ikke skriv hva du ikke vil ha, og ikke nevnt at du er sjenert eller evig singel. Sørg for å ha gode bilder, ikke selfies du har tatt i bilen. Har du et typisk norsk ansikt, bruk en litt lang brennvidde.

Anonymkode: b45d5...b1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...