Gå til innhold

Ensom for alltid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere. Ønsker gjerne litt tips. Er mann på snart 45. 
Jeg har aldri vært i et forhold før med noen som helst. Til daglig jobber jeg som sjømann (kaptein) og har en turnus på 5/5. 

Har alltid slitt med damer. Ikke fordi jeg er uattraktiv, men rett og slett fordi jeg er utrolig sjenert rundt damer. Noe jeg alltid har vært.
Trener fast og ser helt gjennomsnittlig ut i forhold til utseendet. 
Dere tenker sikkert, hvordan i huleste kan man aldri hatt dame som en 43-åring, men situasjonen min er faktisk ikke så enkel. 
Jobber som sagt ute på sjøen, hvor kanskje 5 av 100 er damer. Med andre ord, har tilnærmet 0 kontakt med damer på jobb og fritiden. 

På fritiden sitter jeg som regel hjemme, tar kanskje en tur til butikken og treningsenteret. Har ikke mange venner å snakke med heller. 
Går min daglige kveldstur hver eneste dag (når jeg har fri), da ser jeg ofte ut mot himmelen og havet, og tenker at jeg virkelig skulle ønske jeg hadde en kone som elsket meg og barn. Jeg hadde gjort alt for å være verdens beste pappa. Men er veldig redd for at det er for sent. :( Gråter ofte på grunn av det. 

Jeg er ellers en oppgående mann som ser lyst på livet og elsker jobben min. :) Båten jeg jobber på, ser jeg på som "barnet" mitt. 
Hvordan kan jeg finne kjærligheten? Og hvordan fant dere kjærligheten eventuelt? :) 
Takker på forhånd. 

Anonymkode: b1b04...ec7

• Hjerte 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hei dere. Ønsker gjerne litt tips. Er mann på snart 45. 
Jeg har aldri vært i et forhold før med noen som helst. Til daglig jobber jeg som sjømann (kaptein) og har en turnus på 5/5. 

Har alltid slitt med damer. Ikke fordi jeg er uattraktiv, men rett og slett fordi jeg er utrolig sjenert rundt damer. Noe jeg alltid har vært.
Dere tenker sikkert, hvordan i huleste kan man aldri hatt dame som en 43-åring, men situasjonen min er faktisk ikke så enkel.