Gå til innhold

Verksted glemt å begynne på bil.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde time til etterkontroll av bilen i dag kl 9. Kl 1030 gikk jeg og spurte om den snart var ferdig, de hadde ikke begynt! Bør jeg kreve avslag i prisen eller er de slik man må regne med?

Anonymkode: 0a389...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde time til etterkontroll av bilen i dag kl 9. Kl 1030 gikk jeg og spurte om den snart var ferdig, de hadde ikke begynt! Bør jeg kreve avslag i prisen eller er de slik man må regne med?

Det må man regne med i blant.

Anonymkode: 69381...696

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dette er et verksted du ønsker en god relasjon til ville jeg ikke valgt konfrontasjon, jeg ville derimot sagt at jeg håpet de neste gang kunne informere underveis om forsinkelser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender seg at ting kommer i veien. At en annen bil plutselig tar lenger tid. Det er ikke bare å trille den ut igjen å begynne på en ny, de må uansett ta seg av den første bilen. 

Anonymkode: 15392...aff

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De hadde glemt av bilen. Hadde jeg ikke spurt ville de sannsynligvis aldri starta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har omtrent aldri vært bort i verksted som klarer å si fra når bilen er ferdig, om den ikke er det til avtalt tid, eller om bilen ikke en gang er påbegynt. I mitt 82 år gamle liv kan jeg telle de kommunikative verkstedene på én hånd. Jeg har vel brukt et 50-tall ulike verksteder, frittstående og merkeverksted. 

Anonymkode: b81f4...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/15/2022 at 10:40 AM, AnonymBruker said:

Når hadde du avtale om at den skulle være ferdig da?

Anonymkode: 9c42f...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...