Gå til innhold

Tinder - hvor lenge vente på svar?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Glad typen min ikke er like utålmodig som det Enkelte folk her inne er. Han spurte om jeg ville på date og jeg så ikke meldingen før 6(!!) uker senere (åpnet den på fylla og glemte den i etterkant)…. Og da beklaget jeg at jeg ikke hadde svart og at jeg gjerne ville på date.

Vi har nå vært sammen i fire år❤️

Anonymkode: c491e...853

• Liker 2
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke svarer, det betyr ingen interesse. ....

så slutt og leter etter annet person.

lykke til!

Å ha selvtillit er viktig! :)

• Nyttig 1
Skrevet
norw skrev (11 timer siden):

Tidligere i sommer var jeg på Tinder-date og vi skulle egentlig treffes igjen, men da jeg foreslo et tidspunkt i 18-tiden en søndag kveld og hun ikke svarte innen kl 14 neste dag slettet jeg hele dama. 

Lol.

Anonymkode: 45d47...82c

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Lol.

Anonymkode: 45d47...82c

Problemet er at damer har for mange muligheter. En mann ville normalt tenkt at her må jeg svare før det er for seint. 

• Liker 1
Skrevet
norw skrev (16 minutter siden):

Problemet er at damer har for mange muligheter. En mann ville normalt tenkt at her må jeg svare før det er for seint. 

Eh, nei. Har menn mye på gang så setter de deg på benken over en lav sko. 

Anonymkode: 23f53...7c9

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Eh, nei. Har menn mye på gang så setter de deg på benken over en lav sko. 

Men menn har sjeldent mye på gang. Menn flest må gjøre en innsats når man først har oppnådd kontakt. Man kan ikke ta sjansen på å droppe å svare på en mld samme kveld og neste morgen/formiddag, hvis det er en dame man vil treffe. 

Endret av norw
Skrevet
norw skrev (19 minutter siden):

Men menn har sjeldent mye på gang. Menn flest må gjøre en innsats når man først har oppnådd kontakt. Man kan ikke ta sjansen på å droppe å svare på en mld samme kveld og neste morgen/formiddag, hvis det er en dame man vil treffe. 

De menna som man ER interessert i har faktisk det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og det samme gjelder for kvinner. Det er sewlvføgelig mange som ikke har mye på gang, men du er ikke interessert i DE jentene som ikke har det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, hvis du sikter deg inn på de 10-20 % mest attraktive. Da må du forvente litt forskjellig. 

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
On 8/18/2022 at 4:45 PM, AnonymBruker said:

Det forstår jeg ikke...Hvorfor skal alt gå så kjapt? Skal noe rekkes? Altså, om man er midt i en dialog og vedkommende plutselig blir borte i lang tid så er det kanskje litt rart, men som en annen da over her så kan du gå glipp av masse interessante mennesker om det skal unmatches etter så kort tid.

Anonymkode: 76edd...ecf

Nei, å ha god tid på å bli kjent er bra men å ha flere titalls folk på meldingslisten som du ikke har dialog med føles forvirreende og uoversiktlig.

Sånn som i min situasjon da! Gjorde profilen min aktiv igjen og på første dagen hadde eg matchet med 70, der 13 startet samtale med meg, eg svarte alle og følte dette var nok å holde "styr på" 

Eg vil skrive ordentlig til folk uten klipp og lim og må huske at eg ikkje gjentar meg selv. Da var 13 samtaler for meg som var ny i Tinder gamet mye. Samtidig vil eg ikkje være den som ikke svarer. Etterhvert er det noen som ikke svarer, noen som svarer med få ord uten å følge opp i retur, når eg har gitt flere muligheter til å plukke noe fra det eg skriver til å basere videre samtale på.

Skal eg da ha alle 13 i meldings listen min bare fordi de kanskje begynner å svare mer og bedre om noen uker? 

Skal eg ikkje skrive til noen av de 57 resterende matchene igjen som ikke startet samtale med meg? Eller som eg endte opp med å ønske å skrive til 16 av de - skal eg da ha 29 samtaler stående med mange som ikke svarer? Og hvis eg da går glipp av mange intresangte mennesker ved å slette noen av de 29.... hva med de eg går glipp av ved å ikke sweipe og matche videre og skrive til nye fordi eg MÅ ha alle de 29 fordi de kanskje svarer? Og visst eg skal sweipe og matche videre og skrive til nye, men ikke slette, hvor høyt skal det tallet med ikke svarende samtaler bli i innboksen? Og hva om eg mister kontrollen på at det er min tur til å svare fordi eg må ha de 29 eller mer der og de eg vil og skal svare drukner i de som ikke svarer?

Anonymkode: 7b659...ed2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...