Gå til innhold

Bruker dere egentlig daybed?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes de er veldig fine, men brukes de egentlig av noen? Eller står de mest til pynt på verandaen? 

Anonymkode: 98df6...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker den hele tiden. Har en med tak som jeg kan skyve opp og ned utfra temperaturen☺️

Anonymkode: 08cc0...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å kjøpe en, og ville brukt den aktivt ja. Sliter med å sitte oppreist lenge (sykdom), og det hadde vært perfekt her. Kanskje neste år :)

Anonymkode: 94f1e...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har valgt å ikke kjøpe en da de rundt meg som har barn fra før og kjøpt en daybed, har sagt at de brukte den i begynnelsen men så blir den stående å samle «støv». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker min 😊 digg å sole seg på, og digg å kunne dra over den skygge skjermen 

Min kan også dras ut i forskjellige deler, og har en glass plate til den midterste delen, og da er det plutselig en søt sittegruppe 😄 en sofa del, et bord og to puffer 

Anonymkode: eac85...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (4 minutter siden):

Jeg har valgt å ikke kjøpe en da de rundt meg som har barn fra før og kjøpt en daybed, har sagt at de brukte den i begynnelsen men så blir den stående å samle «støv». 

Kjenner meg ikke igjen. Daybeden vår er mye brukt av barna her. Den brukes som hytte/hus og er også populært blant nabobarna, men dessverre også kattene i nabolaget. 
 

Til ts, vi har kjøpt en ganske stor en fra plantasjen. Den er tung og solid. Den står ute hele året.

Anonymkode: 08cc0...9e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg bruker min 😊 digg å sole seg på, og digg å kunne dra over den skygge skjermen 

Min kan også dras ut i forskjellige deler, og har en glass plate til den midterste delen, og da er det plutselig en søt sittegruppe 😄 en sofa del, et bord og to puffer 

Anonymkode: eac85...e11

Denne ligner på den jeg har 😊

https://www.tectake.no/soloy-i-rotting-santorin-800718-403281?gclid=Cj0KCQjwuuKXBhCRARIsAC-gM0jzzW-1OblOQghHd5iQm917YKZOF635gN8qX4wx4ipWz3ETVWnMp84aAuzOEALw_wcB

Anonymkode: eac85...e11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kjenner meg ikke igjen. Daybeden vår er mye brukt av barna her. Den brukes som hytte/hus og er også populært blant nabobarna, men dessverre også kattene i nabolaget. 
 

Til ts, vi har kjøpt en ganske stor en fra plantasjen. Den er tung og solid. Den står ute hele året.

Anonymkode: 08cc0...9e6

Den tunge støtter jeg, vet ikke hvor mange ganger jeg har løpt rundt for å fange daybedden i vinden 😂😂 de kan få skikkelig fart og trille rundt

Anonymkode: eac85...e11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...