Gå til innhold

The Grand Makadi


*Heidi*

Anbefalte innlegg

Noen som har vært der eller har noen erfaringer fra Hurgada? Er blitt innvitert med til dette hotellet, et all inclusiv hotell! Skal vist være fem stjernes og nytt i fjor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mamma og pappa var her i april i år, og de var storfornøyde. Kjempefine rom og flott oppvartning. Sett bilder derfra og kunne tenke meg å reise dit selv.... Jeg hadde ikke hatt betenkligheter med å reise hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma og pappa var her i april i år, og de var storfornøyde. Kjempefine rom og flott oppvartning.  Sett bilder derfra og kunne tenke meg å reise dit selv....  Jeg hadde ikke hatt betenkligheter med å reise hvertfall

Så fint da.. det ser veldigbra ut! Eneste jeg er litt usikker på er om vi skal velge siva grand beach i hurgada eller The grand makadi i makadi ay. Sistnevnte har fire stjerner og en pluss og siva grand beach har fire stjerner. Så grad makadi har en pluss mer ;) Eneste er at ett vennepar var på siva grand beach og de sa det var det beste hotellet de har vært på så det er derfor jeg lurer litt da.. men når the grand makadi har ****+ så skulle man vell tro det var bra? Begge hotellene er all inclusiv! Var foreldrene dine fornøyd med maten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svart på flere Hurghada-tråder her inne. Bare gjør et søk på Hurghada, så finner du de nok! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i Makadi Bay i sommer,men vi lå på saraya og det er helt nydelig der,får ikke forklart hvor bra og fint det var...På saraya var maten veldig tyskt og det var mest tyske der,og hotellene var på en måte delt inn fra hvor du kom i fra,hvilke land...Men neste gang vi skal nedover skal jeg garantert på det hotellet du skal på.men det er sååååååå anbefalt å reise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint da.. det ser veldigbra ut! Eneste jeg er litt usikker på er om vi skal velge siva grand beach i hurgada eller The grand makadi i makadi ay. Sistnevnte har fire stjerner og en pluss og siva grand beach har fire stjerner. Så grad makadi har en pluss mer ;)  Eneste er at ett vennepar var på siva grand beach og de sa det var det beste hotellet de har vært på så det er derfor jeg lurer litt da.. men når the grand makadi har ****+ så skulle man vell tro det var bra? Begge hotellene er all inclusiv! Var foreldrene dine fornøyd med maten?

Foreldrene mine var i makadi Bay. De var veldig fornøyd med maten, mye forskjellig å velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men det skal være sagt at Hurghada i seg selv ikke er noen attraksjon. Det er vel sikkert derfor det er så mange store all-inclusive hoteller der. Du trenger ikke forlate hotellet for hele ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg og min samboer bodde på Iberotel Club Makadi Oasis i Makadi Bay en uke i mars. Vi var veldig fornøyde med hotellet og maten og det meste!:) (bortsett fra at vi ble veldig solbrente på en båttur da :ler: )

Hotellet var et All-Inclusive-Hotel, og buffeten (både frokost og middag) var veldig bra! :klappe: Ellers så kunne vi ta oss drikke (både med og uten alkohol) i barene.. Og på hotellets del av stranden var det en "kiosk", der man kunne få is, drikke og "dagens lunsj" (kebab, baguetter o.l. i løpet av dagen..) Veldig fin ordning!

En annen LITT negativ ting, var at alle som bodde på hotellet, utenom oss, var tyske! Så vi ble snakket tysk til hele uken, av servitører og lignende.. :) Vi reiste med StarTour, så vi synes egentlig at det var litt rart at vi var de eneste norske... Men det hadde vel kanskje noe med sesongen å gjøre... :)

Bare spør hvis du lurer på noe :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg og min samboer bodde på Iberotel Club Makadi Oasis i Makadi Bay en uke i mars. Vi var veldig fornøyde med hotellet og maten og det meste!:) (bortsett fra at vi ble veldig solbrente på en båttur da :ler: )

Hotellet var et All-Inclusive-Hotel, og buffeten (både frokost og middag) var veldig bra!  :klappe: Ellers så kunne vi ta oss drikke (både med og uten alkohol) i barene.. Og på hotellets del av stranden var det en "kiosk", der man kunne få is, drikke og "dagens lunsj" (kebab, baguetter o.l. i løpet av dagen..) Veldig fin ordning!

En annen LITT negativ ting, var at alle som bodde på hotellet, utenom oss, var tyske! Så vi ble snakket tysk til hele uken, av servitører og lignende.. :) Vi reiste med StarTour, så vi synes egentlig at det var litt rart at vi var de eneste norske... Men det hadde vel kanskje noe med sesongen å gjøre... :)

Bare spør hvis du lurer på noe  :klem:

Kult,gleder meg masse nå :) Reiser i mars,er det en fin tid å reise på? Reiser i slutten.. Vettu, det er veldig mange som nevner dette med tyskerne, at det er en invasjon av tyskere der.. rart :) Det blir nok bra!

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med snorkle-muligheter i Makadi Bay?

Vil gjerne snorkle fra stranda og slippe å ta båt ut til korallrev.....

Har bestilt på Grand Makadi Bay.

Var i Hurghada for 3 år siden og vi var veldig fornøyd med alt unntatt innpåslitne og uærlige egyptere.... de gir deg gjerne feil tilbake på veksel'n så pass på.

Vi var fornøyd med hotell og hotellområde og mat. (Bodde på Grand xxx utenfor Hurghada)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult,gleder meg masse nå :) Reiser i mars,er det en fin tid å reise på? Reiser i slutten..  Vettu, det er veldig mange som nevner dette med tyskerne, at det er en invasjon av tyskere der.. rart :)  Det blir nok bra!

Klem :klem:

Veldig fin tid å reise på! Vi hadde rundt 25 grader hver dag, blå himmel og sol :)

Men det blåste en del...så vi ble forkjølet begge to!

Vær forsiktig i sola, vinden gjør at du tror den tar mindre enn den gjør..... :frustrert:

:klem:

Endret av plastjuletre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med snorkle-muligheter i Makadi Bay?

Vil gjerne snorkle fra stranda og slippe å ta båt ut til korallrev.....

Har bestilt på Grand Makadi Bay.

Var i Hurghada for 3 år siden og vi var veldig fornøyd med alt unntatt innpåslitne og uærlige egyptere.... de gir deg gjerne feil tilbake på veksel'n så pass på.

Vi var fornøyd med hotell og hotellområde og mat. (Bodde på Grand xxx utenfor Hurghada)

Det høres flott ut!! Tusen takk for tilbakemeldingen.

(Vi bodde forresten på Grand Resort i Hurghada sist vi var der, og var veldig fornøyd med hotellet. NB! Barn kan gjerne ha med våtdrakter i januar-februar. Ikke mer varmt enn det måtte være i vannet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...