AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #1 Del Skrevet 14. august 2022 Må man ha ladestasjon for å lade plug-in hybrid? Eller kan man bruke vanlig stikkontakt? Vet det er nye regler for el-biler, men finner ikke noe om plug-in hybrid. Hvordan gjør dere som har en plug-in det? Og er dere fornøyde? Vurderer å kjøpe en, men er veldig usikker. Anonymkode: 4909b...3b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #2 Del Skrevet 14. august 2022 Plugin hybrid er nøyaktig det samme å lade, så derfor like viktig med korrekt bruk. Dvs IKKE rett i den stikkontakta du har. Anonymkode: f9267...e6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #3 Del Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Plugin hybrid er nøyaktig det samme å lade, så derfor like viktig med korrekt bruk. Dvs IKKE rett i den stikkontakta du har. Anonymkode: f9267...e6e Joda , det kan du. Såfremt du har 16. amp. utekontakt. Grensen er 10 amp., og Outlander 17 mod. som jeg har er på 9 amp. Det er ikke noe jeg har funnet på, men har det fra en av Norges største og seriøse forhandlere.... Motor-forum. Lyver de, så lyver jeg. Men jeg har tiltro til at de snakker sant. Anonymkode: 3ec86...0ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #4 Del Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Joda , det kan du. Såfremt du har 16. amp. utekontakt. Grensen er 10 amp., og Outlander 17 mod. som jeg har er på 9 amp. Det er ikke noe jeg har funnet på, men har det fra en av Norges største og seriøse forhandlere.... Motor-forum. Lyver de, så lyver jeg. Men jeg har tiltro til at de snakker sant. Anonymkode: 3ec86...0ad De lyver ja, på nøyaktig samme måte som selgeren i Sverige som solgte en Nissan Leaf til like godtroende som deg. Huset brant! Og det var fordi den kursen ikke var egnet for å lade kjøretøy. Les om hva DSB skriver her Her kan lese om huset som brant Da ser du vel selv, at selgere ikke er til å stole på. For lading av hybrid, er samme last som for ren elbil. Og jordfeilbryter på være korrekt. Det har du ikke. Anonymkode: f9267...e6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå