Gå til innhold

Status singel på facebook

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å la det stå "singel" på Facebook, offentlig for alle. 

Ok, eller desperat?

Anonymkode: acf51...128

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er greit det.

Anonymkode: 9d38c...ba1

• Liker 1
Skrevet

Helt greitt om de ønsker det, men også unødvendig. 

Anonymkode: 08cb4...fc5

Gjest AprilRyan
Skrevet

Det er vel greit og tviler på at særlig mange sjekker det med mindre de er interessert i det eller driver med noe slags scam.

Skrevet

🤦‍♀️

Anonymkode: 8d7d7...681

Skrevet

Da jeg endret min status til singel så lurte jeg også på om det gav inntrykk av en slags desperasjon. Men, da jeg og min eks gjorde det slutt så ville jeg egentlig at hele verden skulle vite det. Bare sånn at jeg kunne unngå spørsmål og mer sorg. Sånn at om noen skulle lure så holdt det med å sjekke Facebook og ikke spørre meg direkte. 😛

ja jeg overtenker og overanalyserer alt.

Men skal jo også innrømme at jeg ikke har noe imot at en kjekk mann skulle sjekke Facebook bare for å se om jeg er single og tilgjengelig.

Anonymkode: 496ba...5bb

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Da jeg endret min status til singel så lurte jeg også på om det gav inntrykk av en slags desperasjon. Men, da jeg og min eks gjorde det slutt så ville jeg egentlig at hele verden skulle vite det. Bare sånn at jeg kunne unngå spørsmål og mer sorg. Sånn at om noen skulle lure så holdt det med å sjekke Facebook og ikke spørre meg direkte. 😛

ja jeg overtenker og overanalyserer alt.

Men skal jo også innrømme at jeg ikke har noe imot at en kjekk mann skulle sjekke Facebook bare for å se om jeg er single og tilgjengelig.

Anonymkode: 496ba...5bb

Var sånn med meg og. Pluss at jeg har barn, så hvis noen søker meg opp er det greit de får sett jeg er singel og ikke utro. Var faktisk to stk på tinder som innrømmet at de hadde søkt meg opp på FB siden de var usikker på om jeg faktisk var singel eller ikke. 

Anonymkode: 1c6ed...157

Skrevet

Jeg hadde ingen status før, men har lagt inn Singel nå. Litt fordi jeg alltid søker opp folk før jeg skal møte dem, og da er det kjekt at de har status. Men om jeg kommer i et forhold vil jeg aldri annonsere det på fb, det er det kleineste jeg vet om.🙈 Blir bare å fjerne all status istedet.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Å la det stå "singel" på Facebook, offentlig for alle. 

Ok, eller desperat?

Anonymkode: acf51...128

Helt ok. Ingen bryr seg. Gå i deg selv om det plager deg

Anonymkode: 19268...3d8

Skrevet

Folk får gjøre som de vil. Jeg har ikke oppgitt noe der😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...