Gå til innhold

Kjemisk graviditet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som har opplevd kjemisk graviditet, når fikk dere mensen igjen ? Jeg fikk en svak positiv test å så ble testene velt hvite å jeg er nå to uker over mens. Ønsker nå at menstrasjon bare skal komme å jeg føler meg utålmodig å lei, sliter tidvis med smerter rundt maven å ryggen som om jeg har et sikkelig stramt belte rundt å en følelse av at det brenner.  

Anonymkode: 31f79...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Dere som har opplevd kjemisk graviditet, når fikk dere mensen igjen ? Jeg fikk en svak positiv test å så ble testene velt hvite å jeg er nå to uker over mens. Ønsker nå at menstrasjon bare skal komme å jeg føler meg utålmodig å lei, sliter tidvis med smerter rundt maven å ryggen som om jeg har et sikkelig stramt belte rundt å en følelse av at det brenner.  

Anonymkode: 31f79...c00

Jeg regner med du har testet igjen etter testene ble negative? 
 

Når det er sagt så var min mens rundt 2 uker forsinket sist kjemisk. Men jeg testet positivt i rundt 10 dager da.. med digital og alt.. da de ble svakere/ nesten negativ så kom blødningen et par dager senere..

Anonymkode: 5fec9...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg regner med du har testet igjen etter testene ble negative? 
 

Når det er sagt så var min mens rundt 2 uker forsinket sist kjemisk. Men jeg testet positivt i rundt 10 dager da.. med digital og alt.. da de ble svakere/ nesten negativ så kom blødningen et par dager senere..

Anonymkode: 5fec9...f4b

Er ca 12 dager siden negativ test, har ikke testet siden. Testet med to tester på to dager. Får bare smøre meg med tålmodighet, er bare redd det er en graviditet i egglederen eller noe, hadde feber i går men ikke i dag, i dag er jeg i fin form men mye smerter i rygg å mave. 

Anonymkode: 31f79...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er ca 12 dager siden negativ test, har ikke testet siden. Testet med to tester på to dager. Får bare smøre meg med tålmodighet, er bare redd det er en graviditet i egglederen eller noe, hadde feber i går men ikke i dag, i dag er jeg i fin form men mye smerter i rygg å mave. 

Anonymkode: 31f79...c00

Ta deg en tur til legen du..  Fikk positive strimmeltester fra 9 dpo, de ble ikke sterkere. Clearblue digital slo ut dagen jeg skulle ha mensen. 5 dager over ikm begynte jeg å blø som ved vanlig mens. Er vel det som er kjemisk. Har du smerter og manglende blødning bør du undersøkes. 

Anonymkode: f4cf8...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ta deg en tur til legen du..  Fikk positive strimmeltester fra 9 dpo, de ble ikke sterkere. Clearblue digital slo ut dagen jeg skulle ha mensen. 5 dager over ikm begynte jeg å blø som ved vanlig mens. Er vel det som er kjemisk. Har du smerter og manglende blødning bør du undersøkes. 

Anonymkode: f4cf8...666

Ja får ta meg en tur til legen, nå har jeg så mye smerter at jeg ikke får sove, å er sikkelig kvalm av smertene. 

Anonymkode: 31f79...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ja får ta meg en tur til legen, nå har jeg så mye smerter at jeg ikke får sove, å er sikkelig kvalm av smertene. 

Anonymkode: 31f79...c00

Dro du til lege?

Anonymkode: 5fec9...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dro du til lege?

Anonymkode: 5fec9...f4b

Nei jeg gjorde ikke det, jeg har tatt på meg så mye ekstra vakte å føler ikke jeg kan være borte fra jobb da når jeg har slike vakte! Men smertene er ikke like intense, nå er smertene flyttet seg fra å være et belte til å kun sitte på den ene siden, nesten som en kraftig eggløsning bare . 

Anonymkode: 31f79...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei jeg gjorde ikke det, jeg har tatt på meg så mye ekstra vakte å føler ikke jeg kan være borte fra jobb da når jeg har slike vakte! Men smertene er ikke like intense, nå er smertene flyttet seg fra å være et belte til å kun sitte på den ene siden, nesten som en kraftig eggløsning bare . 

Anonymkode: 31f79...c00

Jeg ville dratt til lege for å utelukke graviditet i eggleder. Og ta iallefall en ny test?

Anonymkode: 5fec9...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.8.2022 den 6.58):

Jeg ville dratt til lege for å utelukke graviditet i eggleder. Og ta iallefall en ny test?

Anonymkode: 5fec9...f4b

Jeg dro ikke til legen å mensen er fortsatt ikke kommet, fortsatt negativ test. Men smertene er bort så da regner jeg med det ikke var i egglederen, kanskje alt er bare stress som gjør kroppen i ulage. Men når bør jeg stresse over å ikke fått mensen igjen? Den pleier å være veldig nøyaktig å den har aldri vært forsinket noensinne, men denne sommeren har vært mye å gjøre på jobb da vi har seriøse mangl på helsefagarbeidere  å jeg har jobbet nesten 200%. Det som gjør meg usikker er at jeg hadde positive tester å eventuelle «foster» bør jo komme ut. 

Anonymkode: 31f79...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har nok hatt kjemisk nå jeg også. Har hatt positive tester i 5 dager. Begynte i går kveld med litt rosa utflod.. ble bare mer og mer. Og nå er testen negativ. Egentlig 4+2 idag. Men gikk ikke denne gang. Men blør nå iallefall nå.. rart du ikke blør. Ta en telefon til legen 👍

Anonymkode: 5386c...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hei. Har nok hatt kjemisk nå jeg også. Har hatt positive tester i 5 dager. Begynte i går kveld med litt rosa utflod.. ble bare mer og mer. Og nå er testen negativ. Egentlig 4+2 idag. Men gikk ikke denne gang. Men blør nå iallefall nå.. rart du ikke blør. Ta en telefon til legen 👍

Anonymkode: 5386c...b96

Ja men jeg har ikke tid de timene legen har ledig, den datoen som passer meg er om 3 mnder. Hvis jeg skulle vært gravid så må jeg nå snart nærme meg 8 uker, men jeg kjenner på hele meg at jeg ikke er det. Men kan ta en test til hvis ikke mensen kommer på fredag da skal den egentlig være her i følge kalkulatoren, hvis den hadde fulgt riktig syklus .  

Anonymkode: 31f79...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...