Gå til innhold

Hadde du fjernet noen om de sa dette til deg?:


Hege q

Anbefalte innlegg

Hvis du hadde spurt en person, Hvofor snakka du ikke med meg, og de sa «jeg snakker med deg kun når jeg kjeder meg». Hadde du fjernet personen eller beholdt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt av et vennskap... hadde fjernet personen tvert. Å være nederst på lista, kun hvis det ikke er noen andre å snakke med, jeg syns jeg er mer verdt som venn enn å ha et slikt vennskapsforhold. Hva med deg selv? Ville du beholdt vedkommende blant dine venner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (1 minutt siden):

Litt av et vennskap... hadde fjernet personen tvert. Å være nederst på lista, kun hvis det ikke er noen andre å snakke med, jeg syns jeg er mer verdt som venn enn å ha et slikt vennskapsforhold. Hva med deg selv? Ville du beholdt vedkommende blant dine venner?

Dette har faktisk skjedd med meg, ,men tingen er jeg har også kalt vedkommende for hore osv og hun fortsatte å snakke med meg, og mange andre ting. Så hva synes du jeg bør gjøre? Synes du dette er 50/50 eller synes du at hun er den frekke personen her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege q skrev (5 minutter siden):

Dette har faktisk skjedd med meg, ,men tingen er jeg har også kalt vedkommende for hore osv og hun fortsatte å snakke med meg, og mange andre ting. Så hva synes du jeg bør gjøre? Synes du dette er 50/50 eller synes du at hun er den frekke personen her?

Når man kaller folk for hore og slike stygge ting tenker jeg det ikke er en særlig god venn i utgangspunktet og det er vel ikke du heller når du sier slikt. Gjør det beste for dere begge, slutt å såre hverandre og finn andre venner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne personen hadde jeg kuttet ut. Har selv kuttet ut to såkalt «gode venner». Det var vennskap kun på deres premisser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0
Dævendøtte skrev (15 minutter siden):

Livet sitt kanskje. 

Eller fra jordens overflate 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
Anonym Brukar0 skrev (5 minutter siden):

Eller fra jordens overflate 🤷‍♀️

Litt drøyt å fjerne noen fra jordens overflate for en kommentar 😄

Eller Facebook, det høres litt bedre ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke kastet bort tiden min på en som sa dette til meg så hadde kuttet personen ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0
Dævendøtte skrev (Akkurat nå):

Litt drøyt å fjerne noen fra jordens overflate for en kommentar 😄

Eller Facebook, det høres litt bedre ut. 

Derfor er det lurt å skrive fullstendige setninger så det ikke oppstår misforståelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
Anonym Brukar0 skrev (Akkurat nå):

Derfor er det lurt å skrive fullstendige setninger så det ikke oppstår misforståelser.

Det er jeg enig med deg i. Men vi er på KG, her er trådstartene nesten alltid ufullstendige. Og så forandrer historien seg gjerne ettersom hva kommentarene blir ;)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hege q skrev (På 13.8.2022 den 23.06):

Hvis du hadde spurt en person, Hvofor snakka du ikke med meg, og de sa «jeg snakker med deg kun når jeg kjeder meg». Hadde du fjernet personen eller beholdt?

Nei.  Men jeg hadde ikke svart på meldinger eller snapper mer fra vedkommende

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...