AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #1 Skrevet 13. august 2022 Jeg er lykkelig gift, og har barn sammen med mannen min. Mannen er god på alle måter. Jeg har allikevel blitt veldig tiltrukket av en på jobben. Han har en lederfunksjon. Jeg opplever veldig god kjemi med han, og tror han føler det samme. Han gir meg stadig komplimenter på jobben jeg utfører, og min personlighet og utseende. Han sender meg alltid gode smil og blikk. Jeg har tatt han (mange ganger) i å betrakte kroppen min, spesielt bryster og mage. Jeg tror egentlig ikke han er klar over at jeg ser det. Tror dere han liker meg? Det kan hende han bare er sånn.. mitt store problem er at jeg tenker på han hver time (!)), jeg fantaserer om han når jeg onanerer, jeg pynter meg hver dag i håp om et kompliment fra han, og jeg blir ikke kvitt denne hekten. Det tar helt overhånd. noen med lignende erfaringer?? Jeg trodde aldri dette skulle skje meg. Blir glad for alle råd!! Anonymkode: 2cf21...b7e 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #2 Skrevet 13. august 2022 Det går over jenta mi. Bare ikke agere med følelsene dine, for da vil du angre en bitter anger. Bare nyt følelsen og sommerfuglene i magen så lenge det varer. Uansett hvor frista du blir så må du ikke drite der du eter eller noe i den duren. Anonymkode: f2cc1...0b0 18
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #3 Skrevet 13. august 2022 Jaja, er vel ikke noe i veien å fantasere om andre når man er gift, er jo den man er gift med som teller. Du kan sikkert elske den lederen så mye du kan uten at det blir utroskap. Synes det blir feil at ekteskap skal innesperre folk til en person resten av livet. Er ganske liberal, men har aldri skjønt det konseptet der. Men sier ikke at du skal legge an på lederen. Anonymkode: 9e862...175
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #4 Skrevet 13. august 2022 Har selv fått en ny sjef på jobb, han er ikke spesielt attraktiv, men merker uansett at stemningen er litt annerledes. Det blir jo automatisk så man tenker i de baner, evt ordner seg litt ekstra. Men du sier du er blitt hodestups forelsket… da tenker jeg at du kanskje lurer deg selv litt, at du egentlig bare føler på den spenningen med at han er sjef og han har liksom makt over deg. Om han ikke hadde den stillingen så hadde han kanskje ikke vært like attraktiv? Personlig skjønner jeg meg ikke på folk som blir forelsket i kollegaer osv. Jeg TENKER i de baner selv, men jeg har aldri vært tiltrukket av en kollega. Da må dere være veldig heldige som har så fine kollegaer på arbeidsplassen, for jeg har runda både tinder, badoo, byens nattklubber, kundekretsen på jobb og kollegaene, og ikke funnet en eneste jeg finner attraktiv. Jobb er vel den plassen jeg ser for meg det er aller minst sjanse for å finne noen. Men så er vi ikke så mange på arbeidsplassen heller da. Med tanke på mannen og barna dine burde du ha vett nok til å styre deg. Slutt å ordne deg for denne fyren. Slutt å flørt med han. Menn merker når man prøver for hardt og det kan virke veldig avtennende. Om du vil ha interesse av han på ordentlig og vil ødelegge forholdet med mannen din, så tror jeg du har mer å vinne på å bare gi litt faen og vær deg selv. Da er det større sjanse for at han liker deg. Ha litt selvrespekt. Og, lykke til. Vet hvor vanskelig det kan være å jobbe med noen når den «stemningen» ligger i luften, enten man vil eller ikke. Anonymkode: a8e8c...e09
Gjest rabrabara Skrevet 13. august 2022 #5 Skrevet 13. august 2022 Det går over! Hvis du ikke forer det, eller det skjer noe mer vil det bli noe du ser tilbake på og tenker «jøss». Been there.
AllahBallah Skrevet 13. august 2022 #7 Skrevet 13. august 2022 Du kan jo prøve se hvordan han er i senga? 2
Tatja Skrevet 13. august 2022 #8 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er lykkelig gift, og har barn sammen med mannen min. Mannen er god på alle måter. Jeg har allikevel blitt veldig tiltrukket av en på jobben. Han har en lederfunksjon. Jeg opplever veldig god kjemi med han, og tror han føler det samme. Han gir meg stadig komplimenter på jobben jeg utfører, og min personlighet og utseende. Han sender meg alltid gode smil og blikk. Jeg har tatt han (mange ganger) i å betrakte kroppen min, spesielt bryster og mage. Jeg tror egentlig ikke han er klar over at jeg ser det. Tror dere han liker meg? Det kan hende han bare er sånn.. mitt store problem er at jeg tenker på han hver time (!)), jeg fantaserer om han når jeg onanerer, jeg pynter meg hver dag i håp om et kompliment fra han, og jeg blir ikke kvitt denne hekten. Det tar helt overhånd. noen med lignende erfaringer?? Jeg trodde aldri dette skulle skje meg. Blir glad for alle råd!! Anonymkode: 2cf21...b7e Drøm ivei... men skygg banen på julebordet feks. Ikke verdt å ofre familien for en forelskelse. Har vært i samme situasjon, og vet det går over, bare ikke gi det næring! 7
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #9 Skrevet 13. august 2022 Er veldig dumt å inngå relasjoner med folk på jobb. Utrolig dumt faktisk, da man er ganske avhengig av å ha en profesjonell relasjon for å få ting til å gå rundt på jobb. Har ei venninne som har forelsket seg i en kollega, og han liker en annen kollega, så har det blitt trekantdrama med veldig dårlig stemning. Jeg tenker at den eneste dårlige stemningen man kan tillate seg på jobb er relatert til JOBB, alt utenom jobb har ingenting der å gjøre. Anonymkode: a8e8c...e09 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #10 Skrevet 14. august 2022 Du kan ikke styre følelsene dine, men du kan styre handlingene dine. Vil du miste mannen din og bryte opp ekteskapet og familien for denne lederen? Er det verdt det? Gresset er ikke grønnere på andre siden. Hvis svaret er nei, se på han som en leder og ha fokuset på mannen og familien din Anonymkode: daed4...735 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #11 Skrevet 14. august 2022 Litt dumt historien er konstruert Anonymkode: 4bc9f...72f 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #12 Skrevet 14. august 2022 En ting du kan tenke over, er at det er lite tiltrekkende med mannfolk som ikke har sperrer for å legge an på en gift dame. Du sier at han flørter, ser på deg på "den måten", og antagelig ikke ville hatt noe imot et forhold. Det er dårlig stil, og det er særdeles dårlig stil av en leder å holde på slik. Ville mannen din ha gjort dette, tror du? Hvis nei, tror jeg han er mer å samle på! Anonymkode: b5f71...fad 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #13 Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er lykkelig gift, og har barn sammen med mannen min. Mannen er god på alle måter. Jeg har allikevel blitt veldig tiltrukket av en på jobben. Han har en lederfunksjon. Jeg opplever veldig god kjemi med han, og tror han føler det samme. Han gir meg stadig komplimenter på jobben jeg utfører, og min personlighet og utseende. Han sender meg alltid gode smil og blikk. Jeg har tatt han (mange ganger) i å betrakte kroppen min, spesielt bryster og mage. Jeg tror egentlig ikke han er klar over at jeg ser det. Tror dere han liker meg? Det kan hende han bare er sånn.. mitt store problem er at jeg tenker på han hver time (!)), jeg fantaserer om han når jeg onanerer, jeg pynter meg hver dag i håp om et kompliment fra han, og jeg blir ikke kvitt denne hekten. Det tar helt overhånd. noen med lignende erfaringer?? Jeg trodde aldri dette skulle skje meg. Blir glad for alle råd!! Anonymkode: 2cf21...b7e For å redde deg selv og dine handlinger, si opp jobben din. Anonymkode: 4bc9f...72f
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #14 Skrevet 14. august 2022 Åh jeg har opplevd nesten det samme! Endte opp med at jeg ga han en bj et par ganger og da følte jeg jeg fikk litt "rast fra meg" så dempa det seg på en måte holdt på med å bytte jobb uansett da så det ble ikke noe lang varig. Anonymkode: 53620...a20 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #15 Skrevet 14. august 2022 Kvinner må alltid rote det til for seg selv, aldri kontroll på sine følelser. Anonymkode: 97f0a...968 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #16 Skrevet 14. august 2022 Jeg skjønner at du synes det er stas med oppmerksomheten du får, men mister du ikke litt respekt for han engang i at han som din leder betrakter puppene dine og gir deg komplimenter for kroppen din? Jeg synes det høres skikkelig upassende ut. Anonymkode: cdb5b...960 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #17 Skrevet 14. august 2022 Ja har opplevd det samme! Er god gift, har ban sammen og egentlig et veldig godt ekteskap, men ble tiltrukket av en jeg jobbet med. Veldig sosial arbeidsplass så var også en del fester. Jeg innså at dette kunne bli farlig, da han også var tiltrukket av meg. Vi flørtet på fest og hold nesten på å kysse en gang. Innså at dette ikke gikk, problemet var at jeg ble forelsket å innså at han andre var en jeg kunne blitt veldig lykkelig med, vi er veldig like, trives godt i lag, samme humor osv. Jeg merket at jeg trakk meg unna mannen min, vi hadde ikke sex, jeg ble sint over alt, var alltid sur hjemme, mannen min irriterte meg å jeg var helt sikker på at jeg ikke elsket han lengre. Han på jobben jobbet jeg tett med også alene å det tok nesten fyr mellom oss. Begynte å gå litt rykter for alle så vel kjemien oss to i mellom pluss at alle så vel blikkene oss i mellom på fester. Men det skjedde heldigvis ikke noe fysisk mellom oss, aldri kyssing eller noe seksuelt. Men innså at dette rett og slett ble livsfarlig! Så jeg sa opp og skifter jobb. Jeg tenker på han mye enda, prater litt på snapp innimellom men da ikke noe flørting eller noe sånt, bare hverdagslige ting. Jeg er enda betatt, men jeg har innsett at jeg elsker mannen min og vil være hos ham. Jeg priser meg lykkelig over at det ikke skjedde noe mere mellom oss og jeg innser at det fort kunne ha skjedd noe om jeg ikke hadde sluttet. Jeg har alltid vært i mot utroskap, men følelser er helt jævlig å håndtere når de blir sterke. Så jeg har vel egentlig innsett at ALLE kan være utro om de rette følelsene er involvert. Anonymkode: 53deb...035 4 1
Fremmed fugl Skrevet 15. august 2022 #18 Skrevet 15. august 2022 Litt uklart hva du ønsker, men leser posten som du ønsker å bevare ekteskapet ditt og være ryddig med mannen din. Ingen kontakt er selvfølgelig det som virker best i din situasjon. Men det forutsetter at du slutter i jobben, så vel kanskje nå ikke et godt råd. Ta tyren ved hornen, og snakk med denne lederen. Si som du opplever det, og at du ikke er interessert i at ting utvikler seg. Det beste som kan skje da, er at han er troverdig og tydelig når han sier at han har null interesse av deg. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #19 Skrevet 15. august 2022 Han er kun ut etter sex..å du biter på? Anonymkode: 12b68...097
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #20 Skrevet 18. august 2022 Tusen takk for mange svar. Jeg ønsker ikke å gå videre med dette, jeg vil bevare ekteskapet mitt. Jeg blir litt forvirret. Denne lederen har mange ganger gjort ting som er litt over streken/flørtete, som til og med veninner jeg har snakket fortrolig med, er enig i. Andre ganger er han bare vennlig og veldig hyggelig… jeg blir egentlig lei meg når han «bare» er det, for da lurer jeg på om jeg har innbilt meg disse signalene. Hele situasjonen gjør meg litt ukonsentrert på jobb, jeg kan få en dårlig dag om jeg ikke har sett han og om han ikke har gitt meg et kompliment. Motsatt kan jeg bli veldig glad om han har viet meg oppmerksomhet, og spesielt om det kan oppfattes som flørtete… han er selv gift, og kan nevne sin kone i noen samtaler, samtidig som jeg kan nevne min mann… kanskje det bare er innbilning…? Jeg ønsker egentlig bare å få fred fra tankene og følelsene rundt det, men samtidig ikke… TS Anonymkode: 2cf21...b7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå